~ Capitolul 27 ~

2.3K 118 105
                                    

Melodiile pentru acest capitol sunt:

Born To Be Somebody - Justin Bieber

Finally Found You - Enrique Iglesias

________________

Brooke's POV

"Baby, de ce fugi?" Justin a tipat. Ma uitam in spate dar imaginea era in ceata. Picioarele mele se miscau fara ca eu sa vreau asta.

"Nu ma pot opri." Am strigat. El si-a grabit ritmul fugind disperat dupa mine.

"Pisi, opreste-te!"

"Nu pot!" Ma certam cu el. Lacrimile au inceput sa isi faca simtita prezenta pe obrajii mei. Ce naiba se intampla? De ce nu ma pot opri?

Dintr-o data am simtit cum ceva ma inconjoara si fac contact cu pamantul. Nu simteam durere dar nu stiu din ce motive tipam de parca sufeream.

Justin m-a prins uitandu-se serios la mine.

"La ce naiba te-ai gandit? Pedeapsa ta va fi atat de ingrozitoare incat vei regreta toata viata ca ai facut asta." El s-a rastit la mine.

"Eu ... eu nu stiu ce s-a intamplat." Am inceput sa spun grabit in timp ce imi odihneam capul de pamant. Auzul meu a inceput sa devina difuz iar ochii mi s-au inchis. In cele din urma nu il mai auzeam pe Justin sa strige la mine.

M-am trezit speriata in pat. Inima mea batea puternic iar pieptul imi executa miscari frenetice. Justin a tresarit si el deschizand ochii.

"Pisi? Ce s-a intamplat?" El s-a ridicat fixandu-ma cu privirea. Vocea lui era inca ragusita si sunt mai mult decat sigura ca nu ma vede inca bine.

" Un cosmar." Am soptit. Imaginea cu Justin fugind dupa mine si tipand nervos mi s-a intors in minte.

"Vrei sa vorbesti despre asta?" El a intrebat. El si-a sprijinit spatele de tablia patului si m-a tras in poala lui. Imediat mi-am lipit capul de pieptul lui si mi-a incrucisat picioarele cu ale sale.

"Fugeam." Justin s-a tensionat auzind ce am spus. "Dar nu faceam asta pentru ca asa voiam. Eu doar nu ma puteam opri. Tu tipai la mine sa ma opresc dar eu nu puteam." M-am oprit pentru un moment ochii mei incepand sa lacrimeze.  El mi-a sarutat parul incercand sa ma faca sa ma simt mai bine.

"Apoi am cazut iar tu ai inceput sa tipi la mine despre cat de teribila va fi pedeapsa pe care urma sa mi-o dai. Dar apoi mi-am pierdut cunostinta si tu imi strigai numele. Apoi m-am trezit." Am terminat eu de povestit. El a inchis ochii pentru o clipa inainte de a-i deschide din nou. Am putut vedea o mica sclipire in ei ceea ce m-a facut sa ma simt mai bine.

"De ce nu te puteai opri?" El a intrebat.

"Nu stiu. Am incercat pentru ca tu veneai spre mine dar picioarele mele doar se miscau." Se incrunta pentru o clipa apoi un zambet dragut ii apere pe buze.

"Nu iti face griji iubito, sunt mult mai rapid decat tine deci asta nu se va intampla in viata reala." El a incercat sa rada de propria gluma dar a esuat lamentabil.

"Urasc sa te contrazic dar sa stii ca sunt destul de rapida."L-am corectat eu.  El a ridicat din sprancene.

"Chiar asa?" El m-a intrebat. Eu am dat din cap cu nerabdare si mi-am tuguiat buzele.

"Ne vom intrece intr-o zi babe. Dar acum, hai sa dormim, da?" El a sugerat si m-a tras intr-o pozitie mult mai confortabila. Am zambit asezandu-mi capul pe pieptul extrem de cald al lui. Era minunat cum Justin reusea sa ma binedispuna intr-o perioada atat de scurta. 

"Noapte buna pisi. Te iubesc." El a spus sarutandu-mi incet buzele.

*********************

M-am trezit incet tinand inca ochii obositi inchisi. Chiar nu am vrut sa ma trezesc, dar din pacate sunt unul dintre acei oameni care odata ce s-au trezit nu mai pot adormi la loc. 

Claimed ~ Justin Bieber // TradusaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum