Capitolul 11 ~ Thought Of You

4.2K 186 8
                                    

Melodiile pentru acest capitol sunt:

Thought of You - Justin Bieber

Chills - Down With Webster

Who You Love - John Mayer ft. Katy Perry

____________________________

Brooke's POV  

"Brooke."  O voce profunda m-a strigat. Corpul meu mic tremura in coltul unei camere. Am auzit pasii cum se indreptau spre mine apoi trecandu-mi prin fata. Lacrimile alunecau pe fata mea iar suspinele au inceput si ele sa apara.

"Pisi! Hai afara e timpul pentru joaca..." El canta, vocea lui auzindu-se ca un ecou in intreaga camera.

Am inceput sa alerg in jos pe holul negru care parea ca nu se va termina niciodata. Am tipat cand o pereche de brate tatuate s-au strans in  jurul meu.

"Oh, baby nu fugi de mine." El a marait sarutandu-ma sub ureche. Am strigat incercand sa ies din stransoarea lui.

"S-stop! Justin te rog!" Am strigat la el iar el si-a presat soldurile impotriva spatelui meu. Acesta m-a ciupit de posterior.

"Asta se intampla atunci cand nu respecti regulile." El a marait iar eu urlam in agonie.

M-am ridicat in sus,  tipand din toti plamanii ca cineva sa ma ajute. Justin si-a infasurat bratele in jurul meu tragandu-ma la pieptul sau.

"N-nu! Pleaca de langa mine!"  Am tipat lovindu-l cu pumnii in piept.

"Shhh iubito opreste-te. A fost doar un vis urat." El a tacut balansandu-ma incet inainte si inapoi.

"Opreste-te! Nu imi face rau." Am strigat neputinciosa tremurand ca o frunza in bratele lui. Dintii mei clentanau din cauza ca eram foarte nervoasa. Am fost stransa in brate iar inima mea batea de mii de ori pe minut. 

"Nu am de gand sa iti fac rau printesa. Te rog nu te mai agita." El a murmurat apasandu-si incet buzele pe gatul meu. El fredona ceva impotriva pielii mele plimbandu-si degetele de-a lungul spatelui meu.

Actiunile sale ma relaxau incet, iar in scurt timp nu ma mai agitam. Respiratia mea era inegala si aveam un fel de frisoane.

"Vrei sa imi spui ce ai visat?" El a soptit infasurandu-si mai bine bratele in jurul meu aratandu-mi ca este aici pentru mine.

"Eram intr-o camera, apoi alergam pe un hol si m-ai prins si-s... si ai vrut sa imi faci rau." Am scancit tragandu-mi genunchii pana la piept.

"Deci totul a fost despre mine?" Justin a spus aproape fiind ranit de ce tocmai am spus. Ochii lui caprui erau plini de ingrijorare si depresie. Acest sentiment de invinovatie s-a raspandit in inima mea si m-a facut sa dau din cap la el.

Si-a ascuns capul in scobitura gatului meu iar eu am respirat profund. Parul lui maro imi gadila barbia, eu avand capul sprijinit de al sau.

"Te rog sa nu fi speriata de mine."

Este foarte bipolar? Ieri el a vrut sa fiu speriata de el... "Imi pare rau nu pot sa fac asta." I-am soptit punandu-mi usor mana pe spatele sau.

El a incuviintat slab din cap uitandu-se in ochii mei.

"Dormi, e tarziu." El a murmurat fara nici o expresie. Am dat din cap si m-am ghemuit sub patura, ochii mei inchizandu-se deja.

Justin mi-a prins trupul si m-a tras mai aproape de el punandu-si capul pe pieptul meu, bratul avandu-l in jurul meu si picioarele incurcate cu ale mele.

Claimed ~ Justin Bieber // TradusaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum