~Capitolul 22~

3K 146 26
                                    

Melodiile pentru acest capitol

Right Here - Justin Bieber ft. Drake

Wake Me Up - Avicii ft Aloe Black 

*************

Justin P.O.V.

Eu si cu Brandon am intrat pe usile de mahon ale cafenelei mici. Mirosul de cafea care m-a lovit puternic m-a facut sa imi incretesc nasul. Amandoi ne-am asezat la o masa libera asteptand sa apara un chelner.

"Asta este relaxant." Brandon a oftat. La randul meu am dat si eu din cap, asta este chiar relaxant. Nu trebuia sa imi fac griji cu privire la faptul ca trebuia sa imi protejez iubita sau ca trebuia sa ii fac pe cei din jur sa vada ca este a mea.

O bruneta plina de viata a dat in cele din urma pe la masa noastra, avand asezat in spatele urechii un creion ridicol. Deja ma enerva.

"Hei, cu ce va pot servi?" Ea a zambit. Vocea ei era ascutita, acest lucru facandu-ma pe mine sa ma incrunt. De cand am gasit-o pe Brooke orice alta fata din lumea asta mi se pare enervanta. Daca nu o intalneam pe Brooke, probabil aceasta fata era deja in patul meu gemandu-mi numele.

Acum, probabil, as sufoca-o cu propria camasa.

"As dori o cafea cu gheata." Brandon a zambit politicos.

Ochii mei se plimbau peste meniu pana cand am vazut o bautura de culoare caramel ce avea un fel de crema.

"As vrea orice este aceasta." Am aratat eu spre bautura.

"Caramel Mocha Frappuchino?" Ea a confirmat. Am ridicat neglijent din umeri iar ea a plecat.

"Esti nepoliticos cu toata lumea sau este pur si simplu un obicei?" A intrebat Brandon. Mi-am dat ochii peste cap si am deschis gura.

"Uita-te la ea! La naiba, arata de parca s-a intors de pe strada Sesame." Am mormait, ceea ce l-a facut pe Brandon sa izbucneasca in ras.

"Spui asta doar pentru ca ea nu este Brooke." El m-a tachinat. Eu am zambit usor, rotindu-mi irisii.

"Bauturile voastre." Fata s-a prezentat din nou la masa noastra. Ea mi-a asezat bautura in fata cu un zambet cald. M-am incruntat la ea, iar aceasta mi-a trimis o privire socata. Ea era , probabil, una dintre acele fete care era mereu cu capul pe sus gandindu-se ca orice baiat o place.

Brandon i-a afisat un zambet si i-a multumit. Ea a chicotit intr-un mod enervant in timp ce isi rotea o suvita in jurul degetului. Ea si-a aplecat soldul peste masa practic urcandu-se pe Brandon.

"Acum poti pleca." Am spus eu. Ea mi-a trimis o privire de curva suparata iar eu i-am raspuns cu o incruntatura. Ea a pufnit si a plecat de la masa noastra. 

"Fetele sunt al dracului de enervante." Am murmurat eu.

"Noroc ca o ai pe Brooke, nu-i asa? Sunt sigur ca tipa asta ar putea fi ok daca ar inceta sa mai fie asa enervanta." Brandon a recunoscut. Eu am fost de acord cu el, apoi am luat o inghititura din bautura mea.

"Am vorbit cu Daniel ieri si el crede ca si-a gasit perechea." Am inceput sa vorbesc, tragand jurnalul tatalui meu din jacheta. "Cu toate acestea el are un sentiment intunecat. Si in carte spune ca acea persoana ar putea fi iubita lui , dar nu sufletul lui pereche. Stii ce inseamna asta?"

Brandon a luat cartea incepand sa citeasca cate putin.

"Oh vad. Deci el poate sa o rapeasca dar aceasta nu este cu siguranta sufletul lui pereche. Acest lucru se poate intampla catorva oameni, dar cine stie, poate el se va indragosti de ea." Brandon a explicat.

Claimed ~ Justin Bieber // TradusaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum