Capitolul 12 ~ Progress

4.7K 196 23
                                    

Melodiile pentru acest capitol sunt:

Confident - Justin Bieber ft. Chance The Rapper

That Girl - Justin Timberlake

________________________________

Justin's POV 

"Bieber, frumos din partea ta sa ni te alaturi."

Mi-am dat ochii peste cap si am intrat in sala de consiliu. Mi-am luat locul meu in capul mesei alaturi de Brandon, co-liderul bandei.

"Deci, despre ce este vorba in aceasta intalnire." Am oftat, lasandu-ma pe spate in scaunul meu. Mi-am incrucisat bratele la piept. Daca aceasta este o alta intalnire inutila cineva din camera asta o sa  moara. As putea fi acasa chiar acum stand cu Brooke.

Brooke.

Am inchis ochii, imaginandu-mi cum sta in fata mea chiar acum. Dupa acel telefon din masina, in care ea mi-a spus ca se gandeste la mine nu mi-o pot scoate din cap. 

Ea mi-a facut inima sa bata de un milion de ori mai tare stiind ca ii pasa - chiar daca este doar un pic. Ei chiar ii pasa.

"Bieber."

Am iesit din transa mea, uitandu-ma in sus la Brandon , care acum statea peste mine.

Mi-am ridicat fruntea. "Da?"

"Ne asculti?" Racni el ,trantindu-si pumnii pe birou.

Mi-am ingustat ochii la el, cum poate sa faca asta. Eu sunt liderul acestei bande si voi fi intotdeauna. Cum indrazneste el sa vorbeasca asa cu mine.

"Scuza-ma?" Am marait, si Brandon se uita un pic speriat, inainte sa imi spuna din nou cum nu ascultam nimic.

"Uite." M-am apropiat eu cu un pas de el. "Niciodata, dar vreau sa spun niciodata, sa nu te mai aud ca vorbesti asa cu mine. Deci scoate-ti dracu' numele meu din gura si continua cu aceasta intalnire stupida."

M-am asezat inapoi, punandu-mi picioarele pe masa.

Ah, avantajele de a fi lider.

Brandon a continuat in graba reuniunea tinandu-si privirea inspaimantata pe mine. 

"Da." M-am uitat la dreapta pentru a-l vedea pe Daniel ranjind la mine. "Tare omule."

Am zambit din nou si ne-am lovit pumnul. De fapt l-am ascultat pe Brandon in tot acest timp alungand gandurile mele cu Brooke intr-o colt indepartat al mintii mele.

"Bine, deci cele mai bune oferte de droguri sunt foarte ridicate, iar noi ii manipulam pe toti." Brandon a concluzionat inainte sa dea din cap spre mine. "Justin, ai vrea sa spui ceva si despre alte bande."

I-am trimis un semn rapid inainte sa ma ridic in picioare. Ma plimbam prin camera asigurandu-ma ca am contact vizual cu fiecare dintre ei. 

"Deci, dupa cum stiti, noi suntem cea mai puternica forta in acest moment." Am permis cateva aplauze si chicoteli inainte de a continua. "Cu toate acestea, in partea de est au aparut ceva miscari. Si nu facute de noi."

Soapte confuze a umplut camera inainte de a face liniste. "Ei sunt dupa afirmatiile noastre. Deci, de acum inainte, vor veni si ei la intalniri. De obicei, nu permit acest lucru, dar este un pret pe care sunt dispus sa il platim."

O mana a fost ridicata in partea dreapta. "Domnule?"

"Da." Am dat din cap spre el.

"Ce spui de dilarii de droguri, ce ne facem cu ei?"

"As spune ca depinde de cine sunt. Stiu ca fata mea va avea o problema cu asta deci voi folosi bunul simt." Am ridicat din umerii iar oamenii au inceput sa susoteasca.

Claimed ~ Justin Bieber // TradusaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum