Capitolul 10 ~ Sing

4.2K 205 10
                                    

Brooke's POV 

Am parcat in fata Mall-ului, iar eu asteptam nerabdatoare in fata usilor.

Eu nu am mai fost la Mall de mult, iar Justin a spus ca as putea sa primesc ce imi doresc. El chiar nu ar fi trebuit sa spuna asta.

"O Doamne." Justin a mormait, iar eu am privit mirata, Forever21 era in raza mea de vedere. "Acesta este cel mai urat magazin pe care l-am vazut vreodata."

Ochii mei s-au marit.  "Ya, stii tricoul roz stramt pe care il am?"  M-am decis sa il tachinez putin.

El a inghitit in sec. "Cel pe care il purtai cand te-am luat?"

"Da." Am spus nepasatoare. "Tu stii de unde este?"

Ochii lui au luat o nuanta mai inchisa. "De unde este pisi?"

"Forever doua-"

Nici nu am apucat sa termin ca Justin m-a luat de mana si m-a tras in magazin.

"Hai sa gasim altul, da?" El a ranjit, lasandu-se in jos pentru a-mi saruta obrazul.

Mi-am dat ochii peste cap, iar el a inceput sa se plimbe prin magazin, scanand rafturile. Eu recunosc, intr-adevar, in acest magazin sunt unele lucruri destul de urate, dar daca ai noroc, aici poti sa iti gasesti unele dintre lucrurile tale preferate. 

Am vazut un raft cu pulovere si tricouri  si m-am dus imediat spre el alegandu-mi o camasa alba cu ceva dantela pe spate.

"Hei, iubito, aceasta este preferata mea." 

M-am intors pentru a-l vedea pe Justin cum tinea ridicat un pulover pe care scria 'Back off, I'm taken'.

Am ras batjocoritor. "Cum sa nu."

El a ridicat din umeri nepasator si mi-a aruncat o privire care spune "eu o sa il cumpar pentru tine oricum". 

Am luat cateva top-uri inainte sa ma asez la coada pentru cabina de proba.

Justin a fost langa mine in cateva clipe analizand hainele pe care le aveam in mana. El a dat din cap in semn de aprobare, apoi si-a infasurat bratele in jurul meu.

"Urmatorul." Doamna a spus iar eu i-am aratat cat de multe haine am si m-a condus spre o camera unde ma pot schimba, Justin urmarindu-ma de aproape.

"Oh, scuzati-ma domnule dar nu aveti voie acolo." A spus ea ridicand din sprancene la el.

"Cara-te." Justin si-a dat ochii peste cap, nepasandu-i de ce a spus fata.

Ea a mormait ceva inainte sa se intoarca si sa plece de unde a venit. 

"Justin nu. Nu vii acolo cu mine. Ramai afara." Am clatinat din cap la el.

El a suierat punandu-si mainile in buzunar. "Bine, dar iesi afara si arata-mi fiecare tricou."

"Bine." Bine am mormait si am intrat in camera incuind usa in urma mea. M-am dezbracat de camasa mea, ramanand in sutienul meu cu dantela rosie inainte de a-mi pune pe mine tricoul alb. 

Tricoul se mula perfect peste abdomenul meu plat. Am zambit lung cand mi-am vazut reflexia in oglinda.

"Pisi, vin-o si arata-mi." Justin a cantat batand usor in usa. Mi-am dat ochii peste cap a nu stiu cata oara pe ziua de azi si am descuiat usa iesind

afara.

Ochii lui Justin s-au marit muscandu-si buzele. Acesta avea privirea atintita pe pieptul meu. 

El mi-a imbratisat talia aducandu-ma mai aproape de pieptul sau. El fredona ceva in urechea mea, bucurandu-se de sentimentul pe care il oferea atingerea dintre piepturile noastre.

Claimed ~ Justin Bieber // TradusaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum