Melodiile pentru acest capitol
All You Ever - Hunter Heyes
"You gave me chances and I let you down, you waited for words that I couldn't get out!"
----------------------------------
Brooke P.O.V.
M-am prefacut ca am adormit la pieptul lui Justin, asa ca atunci cand el va adormi eu ma voi aseza mai departe de el.
Acum eram intinsa pe marginea patului, usor agitata. De fiecare data cand Justin se misca prin pat eu tresaream strangandu-ma asemeni unei mingii.
El a fost acolo pentru mine cand am avut intr-adevar nevoie de el. Acesta a fost unul dintre lucrurile cele mai oribile care mi se puteau intampla in viata si chiar si persoana la care m-am gandit cel mai putin ca ma poate salva - nu a fost acolo.
Am fost furioasa, speriata si deprimata. Stiam ca Justin nu ar fi trebuit sa ma lase singura doar cu Kiera si Jamie. M-am incruntat brusc, unde sunt Jamie si Kiera oricum? Am incercat sa alung acest gand deoparte, Brandon probabil le-a luat la el acasa.
Justin gemu si incepu alene sa ma caute prin pat iar in momentul in care nu m-a gasit a tresarit brusc. Am inchis ochii din nou si m-am prefacut ca dorm. Justin a oftat si m-a tras in bratele sale puternice. A fost nevoie de toata puterea mea sa nu ma agit in bratele lui.
"Pisi stiu ca esti treaza."
Am inghitit in sec deschizandu-mi usor un ochi. Se uita in jos la mine cu o fata destul de greu de citit.
"Deci solutia ta la problema noastra este sa stai cat de departe poti de mine in cazul in care nu te pot proteja?" El si-a ingustat ochii la mine. Eu cred ca el a avut sansa lui, mi-am dus mainile sub barbie si m-am ghemuit in perna lui Justin.
"Ti-am dat sanse dar m-ai dezamagit." Am soptit atat de incet de abia m-am auzit eu. "Te asteptam atunci cand am vazut ca acel barbat a deschis dulapul. Am crezut ca vei veni si vei salva ziua."
"Stiu cum esti, ai probleme cu mania, posesivitatea si ca ai o multime de lucruri pe cap. Dar am nevoie de tine." Am murmurat.
"Nu am nici o scuza pentru modul in care sunt eu." El m-a sarutat pe frunte. "Dar asta nu inseamna ca nu pot incerca sa ma schimb si sa te protejez."
Sincer nu cred ca sunt egoista. Tot ceea ce am vrut a fost sa am un iubit obisnuit care sa ma trateze asa cum merit. Am vrut o casnicie fericita cu niste copii fericiti si sa am o viata fericita.
Vreau sa fiu fericita.
Mi-am inchis ochii, oare Brandon si Jamie sunt oare fericiti? Oare au planificat sa aiba copii si sa fie un cuplu normal?
"Unde s-au dus Jamie, Brandon si Kiera?" L-am intrebat pe Justin schimband subiectul.
"Jamie si Brandon au plecat acasa." El a suflat in gatul meu.
"Si Kiera...?"
Se ridica incruntandu-se. Se uita de jur imprejur inainte de a incepe sa vorbeasca. "Eu nu stiu."
Am sarit din pat. "Ce vrei sa spui prin nu stiu?"
Am alergat pana la dulap deschizand puternic usile. Corpul Kierei nu era nici pe departe acolo unde trebuia sa fie dar in locul ei era un biletel mic.
"Bieber,
Cine este aceasta draguta domnisoara? Ea arata exact ca Brooke! Sunt sigur ca va petrece un timp minunat in casa mea.
Dupa cum probabil stii deja eu nu voi colabora cu tine. Stiu ca tu ai omorat-o si am de gand sa te fac sa suferi ca in iad cand iti voi arde corpul cu mainile mele.
CITEȘTI
Claimed ~ Justin Bieber // Tradusa
FanficAtentie: contine limbaj explicit si continut sexual. "Daca as scapa de demonii mei, mi-as pierde ingerii." All credits to the original author © @Justin_avenger