Capitolul 9 ~ Anything

4.7K 207 3
                                    

Melodiile pentru acest capitol: 

Hold Tight - Justin Bieber

Lego House - Ed Sheeran

____________________________________________

Brooke's POV 

Seara practic a constat in faptul ca am dormit cu Justin, durerea mea insuportabila de cap ori Justin care se plangea de show-ul TV pe care eu il urmaream.

"Justin?" Am soptit eu.

"Mmm?"

"D-de ce esti asa dragut? Eu credeam ca o sa ma pedepsesti." L-am intrebat obosita.

Justin a oftat. "Pisi desi tu crezi ca sunt o persoana rea, eu nu sunt. Nu am de gand sa te pedepsesc atunci cand tu deja te simti groaznic." El a ranjit. "Plus, durerea de cap pe care o ai pare o pedeapsa buna in sine."

Mi-am dat ochii peste cap. Poate ca Justin a inceput sa se schimbe in bine. M-am uitat in sus, in ochii lui caprui. El mi-a dat un zambet si socant i l-am intors. 

"Esti o fata buna. De ce nu poti fi asa tot timpul?" El a meditat tinandu-mi fata in mainile sale mari.

Inainte de a-l putea certa ca se comporta cu mine ca si un caine, telefonul lui Justin a sunat. El mi-a facut semn sa stau cuminte si m-am asezat comod dorind sa ascult conversatia.

"Hei omule avem o problema." O voce masculina rasuna in telefon.

Justin isi incrunta sprancenele. "Ce este Blake?" 

"Ei bine politia a aflat unde locuieste Dave si l-au luat la sectie pentru a-l interoga." Acest Blake pare extrem de ingrijorat, iar fata lui Justin nu arata fericita.

"Ce?!?" Justin a tipat facandu-ma sa ma mut mai in spate.

"Idiotilor! Cum l-au gasit?" Justin a marait, aceasta fiind partea lui care ma sperie. 

"Nu stiu omule! Dar trebuie sa il scoatem de acolo inainte de a se scapa sa spuna ceva." Blake a tipat inainte ca Justin sa inchida telefonul.

"Ei bine pisi se pare ca vom merge intr-o aventura." Justin a oftat si s-a ridicat de pe canapea.

El m-a apucat de mana si m-a tras spre usa pana la masina de afara.

"U-unde mergem?" L-am intrebat privindu-l in ochi.

"La inchisoare. Trebuie sa il ajutam pe Dave sa scape." El a explicat dand volumul la radio la minim.

"Si eu trebuie sa vin pentru ca...?"

"Pentru ca nu am incredere in tine sa te las acasa. Daca vii cu mine o sa pot sa stau cu ochii pe tine." El a spus, strangandu-si mainile pe volan.

Restul drumului a fost tacut, ciudat de tacut. Tensiunea din aer ma facea sa ma simt agitata si sa respir greu si cred ca la fel se simtea si Justin.

In cele din urma am ajuns la inchisoare iar Justin a oprit masina si s-a intors spre mine.

"Ai prefera sa stai aici sau sa vii cu mine?" El a cerut scotand cheile din contact.

Eu m-am gandit pentru o clipa. In cazul in care as ramane in masina cine stie cine ar putea aparea si m-ar putea rani. Desi sunt speriata de Justin stiu ca el ma poate proteja si tine in siguranta.

"Voi veni cu tine." I-am raspuns coborand din masina.

L-am asteptat pe Justin sa iasa din masina iar acesta a venit spre mine infasurandu-si bratul robust in jurul meu.

Claimed ~ Justin Bieber // TradusaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum