Melodiile pentru acest capitol
Recovery - Justin Bieber
Hold On, We're Going Home - Drake
*************
Brooke P.O.V.
Respiratiile mele au devenit greoaie si am inceput sa tremur in bratele lui Justin.
Ei au fost in casa.
"Baby calmeaza-te. Probabil ei au spus asta doar ca sa ne sperie." Justin marai miscandu-si picioarele.
"Nu! Ei... ei stiu despre candelabru. Ei sunt aici Justin." Am suspinat. El a oftat si m-a tras mai bine in bratele lui. Buzele lui s-au asezat langa urechea mea pentru a-mi putea sopti cuvinte mangaietoare.
"E in regula. Suntem in siguranta pisoi, promit."
Am tresarit cand am auzit un zgomot de jos. De frica m-am cuibarit mai bine in bratele lui Justin. Justin si Brandon si-au aruncat cate o privire inainte ca prietenul lui Jamie sa se ridice.
"Justin ai grija de spatele meu?" Justin a aprobat din cap si a incercat sa ma ridice din poala sa.
"Voi veni inapoi teafar." A spus el punand accent pe 'inapoi'.
Am dat din cap si m-am ghemuit in colt cu genunchii la piept. Jamie si Kiera s-au asezat de o parte si de alta a mea. Kiera varsa in continuu lacrimi, in timp ce Jamie se uita speriata - dar ea nu plangea. Brandon a sarutat-o pe Jamie tandru apoi cei doi au plecat. Eu am mers si am incuiat usa rugandu-ma ca totul sa fie bine.
Justin P.O.V.
Am plecat alaturi de Brandon din camera, nu am vrut sa o las pe Brooke acolo, imi doream sa o stiu aproape de mine si in siguranta. Cu toate acestea nu pot risca ca ei sa o vada.
Am coborat incet pe scari. Eu imi tineam arma in dreptul soldului in timp ce Brandon o avea pozitionata la piept.
"Iesi afara!" Am strigat in intuneric. Brandon statea chiar in stanga mea, scanand cu arma zona. Pasi rasunau la contactul cu podeaua dura inainte ca in camera sa se faca simtita prezenta unei siluete.
"Bieber! Ce placere sa te vad." Vocea barbatului era una foarte dura ca si cum el nu ar mai fi vorbit de o lunga perioada.
"Spune cine esti sau nu voi ezita sa te impusc." Am avertizat. Barbatul a ras cu voce tare, facand cate un pas in lumina.
"Intotdeauna ameninti oamenii, nu-i asa?" El a chicotit.
"Shaun." Am scuipat. Shaun a fost liderul partii de est.
"Unde am gresit Bieber? Am fi putut fi cea mai puternica alianta din istorie." El urla. Maxilarul mi s-a incordat iar Brandon a indreptat arma spre Shaun.
"Asta a fost pana ce fundul tau lacom a dorit sa conduca totul." Am marait. Shaun si-a ingustat ochii la mine dezvaluindu-si dintii.
"Stim cu totii ca eu as fi fost cel mai bun lider." A spus el. "Si acum am auzit ca ai devenit un sentimental cand vine vorba de acea catea pe care tu o consideri sufletul tau pereche."
"Sunt sigur ca tu ti-ai iubit prietena Shaun, deci la mama dracului nu cred ca trebuie sa vorbim despre asta." Am scuipat. Ochii i s-au intunecat si tot corpul a inceput sa i se agite.
"Nu vorbi de ea!" El a latrat. am zambit fiind bucuros ca i-am atins punctul slab.
"Ei bine, uita-te la asta, cine este cel sentimental acum?" Am ranjit. Shaun s-a repezit spre mine dar eu mi-am scos arma si am indreptat-o spre el.
CITEȘTI
Claimed ~ Justin Bieber // Tradusa
FanfictionAtentie: contine limbaj explicit si continut sexual. "Daca as scapa de demonii mei, mi-as pierde ingerii." All credits to the original author © @Justin_avenger