Melodiile pentru acest capitol sunt:
Be Alright - Justin Bieber
Through The Dark - One Direction
___________________________________
Brooke's POV
"La naiba!"
M-am ridicat repede de pe canapea cand am auzit zgomotul unei sticle sparte si un tipat puternic. Am fugit in bucatarie si acolo l-am vazut pe Justin aplecat ridicand cioburile sparte cu o mana sangeranda.
Am suspinat si capul sau s-a smucit inainte sa imi intalneasca privirea mormaind in continuare si mai multe injuraturi in barba.
Am inceput sa avansez spre el pana cand el a vorbit. "Nu, nu te apropia. Vei calca pe sticla."
"E-esti bine?" Am intrebat incercand sa ii examinez mana de la aceasta distanta.
Dintr-o data ochii lui Justin s-au inchis si pumnii sai s-au strans in jurul sticlei, probabil, provocand mai multe taieturi in palma.
"Nu te preface ca iti pasa." El a scuipat aruncand cioburile in gunoi.
"L-l-lasa-ma sa iti vad mana." Am ajuns langa el, dar el a facut un pas inapoi cu ochii plini de furie.
"La dracu' nu am nevoie de mila ta." El a marait punandu-si mana in apa rece.
"Dar-"
"Du-te!" El a strigat spre mine si eu am fugit afara din bucatarie sus pe scari. Am trantit repede usa dormitorului blocand-o si lasandu-ma in jos pe podea.
De ce a devenit atat de nervos cand l-am intrebat daca este ok? Eu doar incercam sa il ajut.
Opreste-te Brooke, il urasti. Ar trebui sa te bucure sa il vezi in durere. El merita, dupa tot raul pe care ti l-a facut.
Dar o parte din inima mea mi-a spus ca el are nevoie de cineva care sa aiba grija de el.
Tu il URASTI.
Am oftat si mi-am inchis ochii sprijinindu-ma cu capul de usa. M-am ridicat de pe podea si m-am dus in baie blocand usa in urma mea.
Aceasta va fi cu siguranta o noapte lunga.
Justin's POV
Dupa ce Brooke a fugit pe scari, eu am tipat din nou in agonie. Ea a vrut doar sa ma ajute si eu am speriat-o. Ea in cele din urma mi-a aratat o farama de compasiune iar eu am stricat totul.
Buna asta Justin.
Am strans restul de sticla intr-o gramada. Ei chiar ii pasa? Nu, probabil a incercat sa se apropie de mine pentru a putea scapa.
Dar ma jur am vazut o privire sincera in ochii ei.
Am clatinat din cap si am mers sus pe scari deschizand usa la dormitor. Usa de la baie era inchisa si blocata presupunand ca ea este acolo.
"Pisi." Am spus incet, degetele mele atingand usor lemnul. "Te rog deschide usa. Imi pare rau."
Am auzit cateva suspine si sticlele de sampon care se atingeau.
De ce din toate lucrurile care poate sa le vaca ea plange?
Am speriat-o chiar asa de rau?
Ma durea inima, stiu ca am probleme. Eu cu siguranta nu vreau sa ii fac rau. Pedepsele sunt pentru binele ei. Ei bine sunt pentru propria mea placere de asemenea. Am nevoie ca ea sa stie ca nu va scapa niciodata, am nevoie de ea in viata mea. Vreau sa ma iubeasca.
CITEȘTI
Claimed ~ Justin Bieber // Tradusa
FanfictionAtentie: contine limbaj explicit si continut sexual. "Daca as scapa de demonii mei, mi-as pierde ingerii." All credits to the original author © @Justin_avenger