Melodiile pentru acest capitol sunt:
This Love ~ Maroon 5
You Belong With Me ~ Taylor Swift
______________________________________
Brooke's POV
Justin m-a luat de mana si m-a indrumat spre pupitrul sefului de sala a restaurantului.
"O masa pentru patru pe numele Bieber sau Worsely." Justin ridica din sprancene la chelner.
"Da, domnule. Domnul Worsely este deja acolo impreuna ca partenera lui. Jennifer, condu-i pe dansii la masa 5." Baiatul a zambit la noi iar Jennifer a venit fericita spre noi doi.
"Buna seara eu sunt Jennifer." Eu am zambit viu iar Justin si-a dat ochii peste cap. I-am dat un cot in coaste iar el a afisat un zambet fals.
"Urmati-ma va rog." Ea ne-a condus prin restaurant iar eu am respirat profund cand am zarit parul lui Blake. Justin mi-a strans mana pentru a ma linisti si ne-am asezat la masa. Blake si Jessica s-au asezat pe o parte a canapelei iar noi in fata lor pe cealalta parte. Toti ne priveam, Jessica zambindu-mi iar Blake privind iritat.
"Hei." Justin mormaie odihnindu-si mana pe genunchiul meu.
"Buna!" Jessica a zambit entuziasmata, IAR eu i-am intors zambetul.
"Deci Blake , sa facem lucrul pentru care suntem aici." Justin si Blake se uitau unul la altul. El a inghitit si a venit spre mine.
"Brooke imi pare rau. Modul in care am actionat a fost gresit si eu ar fi trebuit sa te respect. Singurul motiv pentru care am facut..."
"Nu exista nici un motiv. A fost o prostie si un lucru ingrozitor." Justin a strigat dand cu pumnul in masa. Multe capete s-au intors uitandu-se spre masa noastra iar eu am lasat capul in jos.
"Justin calmeaza-te." Am soptit punandu-mi o mana pe piciorul lui. Justin se uita in jos la mana mea inainte sa ofteze. El si-a asezat mana peste a mea si s-a uitat in sus la Blake.
"Imi pare rau omule doar ca asta a fost o experienta infricosatoare pentru mine." A admis Justin.
"Este in regula." Blake a spus cand chelnerul a venit la noi la masa.
"Buna ziua eu sunt Jack si voi fi chelnerul dumneavoastra in aceasta zi." El a facut contact vizual cu mine si a zambit. Justin s-a tensionat si si-a aruncat un brat in jurul umerilor mei. Chelnerul parea socat de actiunea brusca dar a continuat cu scenariul sau.
"Pot sa incep prin a va aduce bauturile?" El a intrebat scotandu-si carnetelul si pixul.
"Ce beri ai?" Intreaba Justin.
"Alexander Keith, Guinness', Ying Long." Enumera Jack.
"Voi lua un Keith." Justin dadu din cap spre mine.
"Uhm voi lua o Vodka Cherry Sour te rog." Am zambit eu.
"Mmm fata mea buna devine rea." Justin soptea in urechea mea, buzele sale deplasandu-se Pana la gat si plasand un sarut. Mi-a miscat fata mai jos si a ajuns sa imi sarute obrazul. Blake a comandat si el o bere iar Jessica in sprite.
"Deci ce ati mai facut in tot acest timp?" Intreaba Justin.
Gura lui Blake se curba imediat intr-un zambet. Jessica se uita foarte inconfortabil dar am decis sa ignor asta.
"Suntem foarte bine." Blake isi lipi buzele de fruntea ei iar ea tresari.
Justin se incrunta. "Nu arata atat de minunat pentru mine."
CITEȘTI
Claimed ~ Justin Bieber // Tradusa
FanficAtentie: contine limbaj explicit si continut sexual. "Daca as scapa de demonii mei, mi-as pierde ingerii." All credits to the original author © @Justin_avenger