7. rész

86 9 0
                                    

– Igen – mondom én is halkan. – Ez egy kéz benne egy cetlivel.

– Na és ki nézi meg mi van a cetlin? – néz ránk Hobi mire rákapjuk a tekintetünk.

– Az aki kérdezi úgyhogy hajrá – mondom halál komolyan a kéz felé biccentve mire ő csak sóhajt egy nagyot és mély levegőt véve veszi ki gyorsan a cetlit a kézből. – Mi van rajta? – kérdezem kíváncsian.

– Azt írja, hogy "Aki keres az talál. Ez csak az első feladvány. A kéz egy rejtvény amit meg kell fejtenetek. Egy hetetek van rá, hogy megtaláljátok a barátotok. Ha kifuttok az időből a srác meghal, de a játék folytatódik." – olvassa fel Hoseok mire gondolkozni kezdek.

– Meg kell találnunk a kéz gazdáját és a nyomok alapján Taehyungot? De hát ez szinte lehetetlen. Több száz ember lehet a kéz tulajdonosa. Hogyan fogjuk megtalálni? – kezd el fel-alá járkálni Jungkook.

– Várjatok! Van itt még valami! – szólal meg Hobi mire teljesen rá figyelünk. – A levél másik oldalán ez van: "A rejtvény nehéz így kezdés képp kaptok egy kis segítséget ami szűkíti a kört. A segítség a következő: Mindannyian ismeritek, egykoron volt valakitek. Sokszor bántott meg, de végig kísérte az életetek. Ki az?" – fejezi be és tanácstalanul néz ránk.

– Mindannyian ismerjük és régen volt valakink? – néz rám felvont szemöldökkel Kook.

– Az biztos, hogy halott személyt kell keresnünk. Nekem a nagyszüleim, a szüleim és a nagybátyám halt meg. Illetve volt még egy lány aki eltűnt. Vele együtt jártam gimibe, de egyszercsak nyoma veszett. Azóta senki nem látta és nem tudjuk mi történt vele. Ő elég sokszor bántott, de csak két évet jártam vele egy osztályba – mondom elgondolkozva és agyalni kezdek, hogy hátha van még valaki.

– Nekem is volt egy lány akit ismertem és eltűnt. De én nem beszéltem vele soha és ez még kiskoromban volt. Másról pedig nem tudok, hogy meghalt volna és bántott is ráadásul végig kísérte az életem – gondolkozik el Hoseok is majd hirtelen Jungkook szólal meg.

– És ha együtt véve kísérte végig az életünk? Vagy úgy, hogy nem tudtunk róla? Csak mert nekem is volt egy lány ismerősöm aki sokat bántott és általánosba jártam vele egy osztályba. Miatta utáltam a sulit és egyszercsak nyoma veszett. Nem jött többé iskolába és azóta nem láttam. Mind a hárman külön helyen laktunk. Lehet, hogy a lány nem tűnt el hanem máshova ment szó nélkül és mindannyiunkkal találkozott más-más időben. Hobival kisgyerekként, velem az általánosba, veled Jimin meg a középiskolába. Lehet, hogy ezeket együtt véve érti, hogy végig kísérte az életünk. Vagy azt hittük, hogy eltűnt, de közben végig figyelt minket. Ki volt az a lány akivel te találkoztál? – mondja el az elméletét Kook a végén pedig Hoseokra néz.

– Lee Min-So. A szomszédunk volt. Sokat játszottam vele viszont elég gyakran piszkálódott, de csak viccből. Legalábbis akkor azt hittem – válaszolja Jungkook pedig rám néz.

– Akit te ismertél, hogy hívták?

– Lee Min-So. És ha jól sejtem akit te ismertél őt is így hívják. Igaz? – nézek rá mire bólint. – Szóval ez a Lee Min-So valójában nem tűnt el hanem csak elment. Találkozott mindannyiunkkal és most valószínűleg belekeveredett valamibe ami miatt meghalt a kezét pedig levágták és meg kell találnunk, hogy hol van a teste, hogy tovább tudjunk haladni a rejtvénnyel. Hát ez igazán izgalmas rejtvény fejtés lesz – mondom ironikusan és megforgatom a szemem. – Van valamelyikőtöknek laptopja? – nézek felváltva rájuk.

– Igen van – mondják egyszerre mire bólintok és mindent a helyén hagyva megyünk hozzájuk a koliba majd mikor odaérünk amilyen gyorsan csak lehet felszaladunk Hobi szobájába és leülve az asztalhoz kapcsolom be a laptopját.

Veled vagy ellened? (Jikook ff)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant