~Magnus~
– Co do diabła zrobiłeś. – powiedziała Tessa wchodząc do mojego pokoju.
– Jeśli pytasz o Alexandra, nie zrobiłem nic złego. Wszedł do mojego pokoju po tym, jak wiele razy powiedziano mu, żeby tego nie robił, i prawie dotknął runiczny kamień Asmodeusa.
Sapnęła, zakrywając usta dłonią.
– Gdyby go dotknął, zamieniłby go z powrotem w normalny kamień.
Skinąłem głową.
– Tak, dlatego krzyknąłem na niego... chociaż mogłem trochę przesadzić. Rzuciłem w niego ogniem.
– Nic dziwnego, że uciekł z zamku. Wystraszyłeś go na śmierć.
Spojrzałem na nią zszokowany.
– Opuścił zamek? Przysięgał, że nigdy nie odejdzie. Oczywiście Nefilim zawsze kłamią.
– Która rozsądna osoba pozostałaby po takiej groźbie? Magnus, nie rozumiesz? Wyszedł. Wyszedł nocą do lasu bez broni.
Zmarszczyłem brwi, podchodząc do szafy otwierając drzwi. Rzeczywiście, broń Aleca leżała nietknięta, w tym jego stela.
– Nie może wychodzić nocą do lasu. Bez jego broni, demony rozerwą go na strzępy.
– Cóż, nic nie możemy teraz zrobić. – powiedział Ragnor, wchodząc do pokoju z założonymi rękami. – Alec minął ogród. Jest teraz poza terenami zamku. Nikt z nas nie może go powstrzymać.
Zmarszczyłem brwi, chodząc po pokoju, zanim się zatrzymałem, podejmując decyzję.
– Pójdę za nim.
Tessa i Ragnor spojrzeli na mnie, jakbym zwariował. Jednak to Ragnor powiedział to głośno.
– Jesteś szalony! Absolutnie szalony! Wiesz, że nie możesz opuścić zamku. Runicznemu kamieniowi pozostał rok światła. Dowiedziałeś się już wcześniej, że gdy wychodzisz z zamku, światło przygasa. Jeśli nie będzie was zbyt długo, światło zgaśnie i wszyscy będziemy mieli zabrane dusze.
– Nie mogę po prostu pozwolić Alexandra, aby został zabity przez demony. To moja wina, że wyszedł tam w pierwszej kolejności. Muszę go uratować.
Ragnor chciał zaprotestować, ale Tessa położyła dłoń na jego ramieniu, uciszając go.
– Więc lepiej się z tym pospiesz. Alec może być w niebezpieczeństwie, gdy my rozmawiamy.
Skinąłem głową i szybko wybiegłem.
Kiedy wyszedłem na zewnątrz, zawahałem się na skraju ogrodu. Gdyby stało się coś, co zatrzymałoby mnie tu zbyt długo, wszyscy stracą dusze. Czy zależy mi na Alexandrze na tyle, by podjąć to ryzyko?
– To moja wina, że tam jest. Nie mogę po prostu zostawić go na śmierć.
Wybiegłem z ogrodu, kierując się w głąb lasu, gdzie już słyszałem pisk demonów.
Przeklęci Nocni Łowcy i ich zdolność do bycia szybkimi nawet bez run. Chodziłem po lesie przez dziesięć minut, wołając Aleca i nadal go nie spotkałem.
Dopiero gdy usłyszałem mrożący krew w żyłach krzyk, wiedziałem, w którym kierunku jest. Ruszyłem w stronę krzyku wiedząc, że na pewno należał do Aleca.
Leżał na ziemi z gigantycznym śladem pazura na boku, z którego sączyła się krew. Krew była ciemna, co świadczyło o tym, że pazury były pokryte trucizną, podobnie jak teraz Alec.
– Och, Alexandrze, przepraszam. – westchnąłem, podchodząc do niego i biorąc go w swoje ramiona. – Zabiorę cię z powrotem do zamku i uzdrowię, obiecuję.
Odwróciłem się w stronę zamku z nadzieją, że wrócę jak najszybciej, ale zatrzymała mnie cała gromada demonów, która nas otaczała.
To niski cios nawet dla ciebie Asmodeus. Jeśli myślisz, że to wystarczy, by mnie powstrzymać, jesteś jeszcze głupszy niż myślałem.
Trzymało nas dziesięć demonów, a sześć z nich podeszło bliżej, sycząc i warcząc. Oparłem się o drzewo, zastanawiając się, jak używać magii, jednocześnie trzymając Aleca.
Tego właśnie chce ten demon! Chce, żeby trzymały mnie tutaj, dopóki nie zgaśnie czarodziejski blask albo nie umrze Alec. Nie zamierzałem pozwolić, żeby coś takiego się wydarzyło.
Sześć demonów skoczyło na nas, a ja szybko zanurzyłem się pod nie, sprawiając, że wszystkie przeleciały mi nad głową. Pobiegłem wtedy, mijając cztery pozostałe demony.
Najlepszą opcją walki byłoby podpalanie tych małych gówien, ale muszę oszczędzać magię. Kto wie, jak głęboko we krwi Aleca weszła trucizna.
Słyszałem skrzeczenie ścigających nas demonów. Minęły wieki, odkąd ostatnio byłem w tym lesie, więc całkowicie się odwróciłem.
Zaczynałem myśleć, że umieramy, ale nagle zielone światło wystrzeliło w powietrze jak pistolet na flary. To była magia Ragnora.
– Trzymaj się Alexander. Jesteśmy prawie na miejscu.
Nie odpowiedział mi. Jego ciało było całkowicie bezwładne w moich ramionach. Gdyby nie jego nierówny oddech, pomyślałbym, że nie żyje.
Ogród był w zasięgu wzroku i właśnie wtedy, gdy myślałem, że jesteśmy wolni, demon chwycił mnie za kostkę, zmuszając mnie do upadku i upuszczenia Aleca.
Alec toczył się, aż leżał płasko w ogrodzie. Jego ciało było tam bezpieczne. Demony nie mogą przejść przez te bariery.
Używając odrobiny magii, owinąłem swoją dłoń w ogniu i złapałem mackę trzymającą mnie za kostkę, sprawiając, że stwór drgnął i puścił mnie.
Szybko wstałem i pobiegłem do ogrodu. Demony próbowały za mną podążać, ale gdy tylko dotknęły ogrodu, cofnęły się i uciekły z powrotem w krzaki.
– Na miłość boską Magnus, co ty sobie do cholery myślałeś.– krzyknął Raphael podbiegając do mnie z Simonem. Simon spojrzał na Aleca leżącego na ziemi i zamarł, kiedy zobaczył całą krew. Nie miał doświadczenia w opieraniu się krwi, więc w chwili, gdy ją zobaczył, miał wysunięte kły.
Raphael szybko go złapał, wciągając go w ramiona i ukrywając twarz Simona w piersi.
– Idźcie do Catariny i powiedz jej, żeby spotkała się ze mną w moim pokoju. Będę potrzebował całej leczącej magii, jaką mogę zdobyć.
Raphael skinął głową, wciągając Simona do środka, a ja znów podniosłem Aleca. Pędząc do mojego pokoju z nadzieją, że nie jest za późno, żeby go uratować.
CZYTASZ
Beauty and the Beast
FanficPo odesłaniu Nocnego Łowcy w potrzebie, Magnusa Bane'a i wszystkich, których kocha, zostają przeklęci przez demona. Jeśli pokocha Nefilim i sprawi, że odwzajemni jego miłość, klątwa zostanie zdjęta. Aby ocalić swoje rodzeństwo, Alec Lightwood oddaje...