Rozdział 14

559 53 4
                                    


~Alec~

Zszokowany wyraz twarzy Isabelle i Jace'a, kiedy wszedłem przez drzwi, był bezcenny. Oczy praktycznie wyskoczyły, a usta były szeroko otwarte.

– Czy nie powinniście być w Nowym Jorku na misji? – skarciłem, czując się dobrze, mogąc ponownie zagrać rolę starszego brata.

Łzy napłynęły do oczu Isabelle, kiedy rzuciła się na mnie, przytulając mnie mocno i płacząc w płaszcz, który dał mi Magnus.

– Jak mogliśmy zostać w NowymJ orku, kiedy zostałeś uwięziony przez potwora? Dlaczego miałbyś się tak oddać, Alec? To, że uważasz, że nie jesteś tu potrzebny, nie oznacza, że jest to prawdą!

– To było między wami i mną. Świat potrzebuje was dwojga o wiele bardziej, niż kiedykolwiek będzie potrzebował mnie. To była ofiara, którą składałem setki razy. Poza tym, to nie „potwór" to Magnus.

Jace i Isabelle wyglądali na zszokowanych tym ostatnim komentarzem.

– Żartujesz, prawda. – zapytał Jace, unosząc brew.

– Facet wyrzucił mnie w powietrze, zamknął nas, a potem wrzucił do portalu, nie dając nam szansy, by odwieść cię od głupiego wyboru poddania się. Jego oczy były twarde i pozbawione życia. Wszystko w nim krzyczało potwornie.

Westchnąłem, wiedząc, że nic, co powiem, nie dotrze do tych dwóch. Nie zrozumieliby, że Magnus został rozdarty przez wojnę i odebrano mu całe zaufanie. Nie widzieliby mężczyzny, który robi wszystko, co w jego mocy, by zadowolić wszystkich wokół niego. Aby chronić wszystko wokół siebie, ponieważ to wszystko, co ma.

Rozumiem. Dążymy do ochrony tych, których kochasz. Uczucie przebywania w grupie ludzi, a mimo to wciąż czują się tak samotni. Wszyscy wokół ciebie patrzą na ciebie z góry, oczekując od ciebie czegoś, czego nie możesz lub nie chcesz im dać. Aż za dobrze rozumiem Magnusa.

– Alexander! Gdzie byłeś, na imię aniołów?! – mój ojciec krzyczał spacerując po salonie. Spojrzałem na niego marszcząc brwi, zastanawiając się, co mam powiedzieć.

Wygląda na to, że nie musiałem nic mówić. Jace już się tym zajmował.

– Wydostał się ze szponów czarownika, nie dzięki tobie!

Ojciec westchnął, potrząsając głową.

– Twój Parabatai i siostra grają teraz w twoje gry o Podziemnych, Alec. Nie jestem z tego powodu zbyt szczęśliwy. Fakt, że tu jesteś, oznacza, że zrezygnowałeś z tej gry i mam nadzieję, że jesteś gotowy, aby być poważnym.

Po prostu patrzyłem na niego, nie zamierzając się z nim kłócić. Zdecydowanie miałbym jutro z nim rozmowę, ale byłem zbyt zmęczony, żeby dziś wieczorem to wszystko rozpieprzyć.

– Idę do łóżka. Proszę, niech nikt mi nie przeszkadza.

Westchnąłem, odwracając się i idąc do swojego pokoju. Tam zamknąłem drzwi i przebrałem się w spodnie od piżamy i starą koszulkę. Myśl, że Magnus narzekałby na to, jak okropnie to wygląda, sprawiła, że się uśmiechnąłem.

Każdy drobiazg sprawiała, że myślałem o Magnusie i to było szalone. Spędziliśmy razem jeden dobry dzień. Reszta to tylko my, walcząc między sobą. Jak jeden dzień może zmienić to, co do kogoś czuję?

Co czuję do Magnusa?

Mocno zamknąłem oczy, nie chcąc o tym myśleć. Nie ma znaczenia, co mogłem czuć do Magnusa. Jestem Nocnym Łowcą i mam własne obowiązki, których muszę przestrzegać i żyć, by żyć.

Beauty and the BeastOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz