Medya: berk
Yorum atmayı unutmayın❤❤❤❤.
Salih: " nereye."
Nereye mi? Nerdeyse 1 yıldan beri benimle tam türüz bir muhabbet olmayan adam, nişanlanmayı kabul edeli 1saat olmamışken bana nereye gittiğimi mi soruyor?
Ona bakmadan "Okulla" dedim.
Dışarı çıkacağım sırada bu sefer kolumu tuttu.Salih: "seni ben götürücem".
Berk: "gerek yok kendi ayaklarım var. Okulla kendi'mde gidebilirim."
Salih: " lafımı ikiletme."
Diyerek kollumu bırakmadan arabaya doğru yürümeye başladık, arabanın ön kapısını açıp "bin" dedi.Her ne kadar hayır diye bağırmak istesem de onu kızdırmak istemiyordum, koltuğa hızlıca oturdum, aynı şekilde o da sürücü koltuğuna yerleşti, arabayı sürmeye başladı.
Berk: "neden.. neden benimle nişanlanmak istiyorsun" diye sordum. Gözlerini birden bana çevirdi.
Salih: çünkü sana ilgi duyuyorum.
"İlgi duymak mı? Ben senin kardeşin gibiydim bana karşı nasıl böyle duyguların olabilir." Dedi bağırarak.
Salih: "Bana sesini sakın böyle yükseltme, yoksa senin için iyi olmaz."
Böyle demesi sinirimi hat safaya yükseltmişti bile, hem suçlu hem güçlü olmasına rağmen beni nasıl böyle azarlayabilir. Ellerimi sıkmaya başladım.
Ona tekrar "Neden" diye sordum. Sakin bir şekilde, Sinirlenmek bana şu an bir şey kazandırmayacaktı.
Yüzüme birkaç saniye bakıp konuşmaya başladı.
" çocukken oyun oynadığımız zaman bile sana karşı anlandıramadığım bir duygu vardı içimde." Derince nefes aldı.
"Seni diğerlerinden çok farklı gördüm, narin, kırılgan, çok masumdun gözümde. Seni hep koruma ihtiyacı duydum. Bu yüzden seni kötü olan her şeyden korudum."
Dedi onun bu dediği mantıklı gelse de sinirimi bozmuştu bana o gözlerle bakması. Ve sonra devam etti. "Ama sen 16 yaşına gelince anladım ki bu sana karşı olan tavrım koruma hissinden değil, sana ilgi duymamdan."
Ne yani Salih abi benden ciddi anlamda hoşlanıyor mu, bu olanlara bir türlü anlam veremiyorum. Herkesin korktuğu acımasız Salih bana ilgi duyuyor ha, peki neden benden uzak durdu, insan ilgi duyduğu birine daha da çok korumak istemez mi? Tabii ki Salihin beni korumsanı veya ilgi duymasını istemiyorum, bunu düşünmek bile midemi bulandırıyor. Tam bunları düşünürken konuşmaya devam etti.
"Sana ilgi duyduğumu anladığım zaman kendimden anlam veremeyeceğin bir biçimde tiksindim.
Bu yüzden senden uzak durdum, seni kendimden bile korumaya başladım."Ne yani bana ilgi duymasının yanlış bir şey olduğunu biliyor öyleyse niye, niye benimle nişanlanmak istiyor ki? Konuşmaya devam etti.
"Senden istediğim gibi uzak duruyordum, 2 gün önceye kadar."
Berk: "2 gün önce, ne oldu 2 gün önce?".
Salih: " ne olacak? Babanın elinde arsa kalmayınca birkaç senet uğruna seni, " koçar " ağının 3. oğlu ile evlendirmeyi düşünüyordu." Dedi. dalga geçer gibi gülerek.
Salihin dediği ile elim titremeye başladı, gerçekten bunu bana yapacak mıydı, gerçekten beni satmayı düşündü mü?
Salih:" sana söylemiştim, seni herkesten koruyacağımı. Seni onlara asla vermem. Babana seni istediğimi söyleyince hiç düşünmeden kabul etti. " Arabayı birden durdurdu, sanırım okulla gelmiştik. Ama ben gözlerimi ondan alamıyordum.
Elini uzatıp yüzüme birden dokundu " seni sadece ben koruyabilirim. Seni sadece ben sevebilirim." Dedi ve birden yüzümü daha sert dokunmaya başladı. " sana sadece ben dokunabilirim." O yüzümü dokunup inceliyordu, ben ise donmuş bir vaziyette onu izliyordum.
Salih:" hadi artık okulla git. Bundan sonra seni okulla ben getirip ben götürücem. bir de sakın beni aramadan okuldan dışarı çıkma."
Hiçbir şey demeden arabadan inip okulla doğru yürümeye başlamıştım. Arabayı çalıştırıp gitmeye başladı, ama hayla beni izlediğini biliyordum. Adımlarımı hızlandırıp okullun içine girdim...
Akşam olmuştu ve dediği gibi beni okuldan kendisi almıştı. Ama bu sefer aramızda hiçbir konuşma olmamıştı, ben daha yaşadığım olayı sindirememiştim, o da muhtemelen bana zaman veriyor gibiydi.
Arabadan indiğim sırada görüş alanıma avludaki insanlar takıldı, bugün cumaydı. Cuma günleri ailecek dışarda yemek yiyorduk.
Herkes Salih ile bana odaklanmış bir şekilde bakıyordular, babam salihe gülümseyerek, " damadım da gelmiş" dedi.
Salih hiçbir tepki vermeden, belimden tutarak bana sandalye çekti, oyalanmadan oturup yemek yemeye başladım. Yemeğimi bitirip masadan kalacağım sırada, gözlerim yağız abi ile buluştu.
Bana öyle bir bakıyordu ki, sanki beni ÖLDÜRMEK istiyor gibiydi...
Sonraki bölümde asıl olaylar başlayacak 😜.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAKINTILI -GAY
RomanceKitap +18 dir taciz, tecavüz, uyuşturucu vb. Şeyler içerir. Hikayeyi erkeklerinde hamile kalabildiği, erkek erkeğe evlenebildikleri bir hikaye olacak yani bana ilerleyen bölümlerde, Yorumlara boş şeyler yazmayın.