PİŞMANLİK

11.2K 386 240
                                    

Medya: Salih

Yağızın gözünden.

15dk boyunca tuvaletteydim, kusuyordum ya da kusmaya çalışıyordum.

Gözlerimi açtığımda hiç görmediğim bir odada yatakta yatıyordum. Ayağa kalktığımda düşünmeye vakit bulamadan aklıma O iğrenç olay geldi, Onur bana tecavüz etmişti.

Odanın içinde bulunan tuvalete koşarak gittim.klozetin kapağını hızla açarak kusmaya başladım.

İğrenç adam Bana tecavüz etmişti. Beni bayıltana kadar yumruk atıp ağızımın içine girmişti.

İğrenç aletini ağızıma sokmuştu. Çeşmeyi açıp ağızımı büyük bir çabayla yıkıyordum. Dilimi kopartana kadar ovalıyordum.

Boğazım çok fena ağırıyordu. Daha önce birçok erkekle birlikte olduğum. Çok fazla erkek aleti yaladım ama hiçbiri boğazım bu kadar ağrıtmadı. Belki de istemeyerek birlikte olduğum içindir.

Onuru öldüreceğim.

"Yıkayacağını bilseydim ağızına boşalırdım. Çok yazık!"

Onur yanıma gelmişti. Arkamı dönmeye fırsat bulamadan beni havaya kaldırdı.

"Bırak beni! Hey sana diyorum! Bırak lan beni!" Avazım çıktığı kadar bağırıyordum ama bu adamın umurunda değildi.

Hızla beni yatağın üzerine bıraktı. Üstüme çıktı. "Uzak dur!" Zoraki konuşuyordum.

Onurun altında yatıyordum. Onur ise hareket etmeden bana bakıyordu. "Çok güzelsin." Bu adam ne yapamaya çalışıyordu. Hızla onu iktirdim, yatağın diğer ucuna geçerek ona baktım.

"Sen sapıksın. Kardeşin kadar yakın arkadaşına tecavüz ettin. Sana karşı koyamayacak güçte olduğumu biliyordun, bunu bana niye yaptın?" Ağlıyordum.

Tacize, tecavüze uğramak böyle bir hismiydi? Birisi sana zorla dokununca Bu kadar mı acı çekiyordun? Hem de hiç beklemediğin birinden. Ben bunu haketmiş miydim? Benim başkasına yapmaya çalıştığım şeyi bir başkası bana yapması. Bu bana verilen bir ceza olduğunu anladım.

Berkin çocukken bana neşe saçan gözlerle baktığını hatırladım. Şimdi o gözler bana nefretle bakıyordu. Acaba tecavüze uğradığım zaman bana acımış mıdır? Bunları düşünmek kalbime çok fena acı veriyor? Ben Berke ne yaptım böyle.

"Seni seviyorum bunu bilmen yeterli. Kendini fazla zorlama. (Ufak kahka.)
Ama ağladın, benim yanımdayken hep böyle ağlarsan işimiz zor. Bundan sonra ayrılmayacağız çünkü."

"Ne diyorsun lan sen?"

Onur bana yaklaştı, elini belime koyarak beni kendine çekti. "Bundan sonra sen, ben, Salih ve Berk sonsuza kadar birlikte bu evde yaşayacağız."

"Ne demek Salih ve Berk. Onlarda mı burada? Biz neredeyiz? Neden hep burada kalacağız?"

"Elbette ben de tek kalalım isterdim ama hiç olmadığı kadar büyük sorunlarımız var!"

"Ne sorunu?" Sesim evin içinde yankılandı.

"Polisler evi bastı her yerde bizi arıyorlar? Daha doğrusu Salih ve beni. Salih bizim ihtiyarın yemeğine uyuşturucu koyduğu ve senetlere imza attırdı zaman kameralara yansımış."

"Peki ben niye buradayım?"

"O gün salihe senetlerin birazını bana versin diye yardım etmiştim. Kameralarda ben de varım. Senin soruna gelecek olursak. ( elini çeneme getirerek mesafeyi daha da kısalttı. ) Eyer ben konaktan ayrılacaksam seni asal bırakmam. Demem o ki ben nereye gidersem sen de oraya geleceksin. Salihte aynı şekilde düşünmüş olacak ki berki yanımıza sürükledi."

Elimi göğsüne koyarak onuru iktirdim. "Sizin derdiniz ben ve berki hiç alakadar etmiyor. Burdan berki de alıp kaçacağım."

"Biliyor musun en çok bu yönüne hastayım. En çaresiz olduğuna anda bile pes etmiyorsun inanılmaz."

____________________
Salihin gözünden.

Polisler evi bastığı için mecburen buraya kaçtık. Yolda Berki görmem çok büyük şans. Yoksa onu bulmadan buralardan gitmezdim polise yakalanmak uğruna olsa bile.

Elbette benden kaçtığı için ona bir ceza verecektim. O benden hangi hakla kaçmaya çalışır. Ya onu benden başkaları bulsaydı. Bütün şehir berke nasıl âşık olduğumu biliyor. Onu düşmanlarım bulmuş olsaydı peki? Ya bana olan nefretini ondan çıkartmaya çalışsalardı. Bu düşünceler beni öldürecekti.

İçimi rahatlatmak için berkin yanına gitmeye karar verdim. Onun odasına doğru adımladım. Kilidi cebimden çıkarıp kapıyı yavaşça açtım.

Berk yatakta yorgunluktan uyuya kalmıştı. Odanın her yerini parçalamış. Pencereler dışında. Demir kaplama olduğu için onlara dokunamamış. Sesizce üstüne çıktım.

Ona çocukluğumdan beri aşıktım. O her zaman benim yanımdaydı çocukken bile. Berk sanki sadece benim için yaratılmış bir hazine.

Yüzüne delecekmiş gibi bakıyordum. Elimi yavaşça yüzüne koydum. Ona dokunmak istiyordum, onu altımda inleterek ağlatmak istiyordum. Dudağını dudağına yaklaştırdım berki öpmeyi düşünürken aklıma babamın kurduğu cümle geldi. "Ya dayanamayıp çocuğa dokunursan? Çocuğun ırzına geçersen bunun vebalini nasıl alacaksın?"

Ani bir şekilde üstümden kalktım. Ne yapıyordum ben böyle...

Onur ve yağız ship hakında ne düşünüyorsunuz?

Sizce +18 sahneler yazmalı mıyım. Yoksa Evlendikten sonra mı yazayım?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 18, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TAKINTILI -GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin