Medya:derin
Lütfen yorum yazın.❤
Sabah gözlerimi büyük bir yorgunlukla açtım. Dün gece çok yorucu geçmişti. Büyük bir zorlukla yataktan kalkıp okul için hazırlanmaya başladım.
Aniden kapım açıldı. Gelen annemdi. "nereye." Annemin gözünün içine birkaç saniye baktıktan sonra "okulla." Dedim. Annemle fazla yakın değildim. Bana söyledikleri onca sözden sonra daha da uzaklaştım. "Bugün okulla gitme... yorgunsundur." Yine Sabrımı sınıyordu anlaşılan. "Sana fikrini sormadım." Anneme karşı ilk defa böyle konuşuyordum. Haddimi anneme karşı asla aşmadım. Ama şimdi düşünüyorum da bana yaptıkları onca şeyden sonra benim böyle davranma bir şey farkeder mi.
Bu sefer annem bana sinirli bakıyordu. "Salih evde değil. Önemli bir işi çıktı anlaşılan. Eyer yalnız okulla gidersen çok sinirlenir." Annemi görmezden gelerek çantamı alıp kapıdan dışarı çıktım. "Eyer okulla gitmek bu kadar çok istiyorsan seni ben götürürüm." Benimle dalga mı geçiyordu?
Berki ben götürürüm." Yağız abi birden arkamdan çıkmıştı.
"Böylelikle berk okulla yalnız gitmez." Annem şaşkınlık içinde yağız abiye bakıyordu. "Ama-" annem konuşmaya fırsat kalmadan onur abi ve yağız abinin kardeşi derin abla geldi. "Zaten abim beni de okulla götürüyordu. Berk de bizimle gelsin." Dedi derin abla. Annem fazla düşünmeden "tamam."dedi.
Yağız abi ile neredeyse 1 aydan beri konuşmamıştık. Hep bana soğuk davranıyordu. Bu durumu anlamamış olsam da bir süre sonra ben de umursamamaya başladım. Birden yanıma gelip beni okulla götürmek istemesi garip. Ama son bir ay içinde olan olaylar aklıma gelince bu olanlar hiçbir şey.
Hızla avlunun dışına çıkıp arabaya bindik.
Yağız abi ön koltuğa, onur abi sürücü koltuğuna, ben ve derin abla ise arkaya oturmuştuk. Onur abi arabayı çalıştırıp süremeye başladı. İlerleyen zamanlarda gözüme derin abla takıldı, her zamanki gibi mutsuz ve dalgındı.Derin abla benden 3 yaş büyük bu yıl ünüverisite 2 ye geçti. Bu kadar mutsuz olmasının sebebi de belliydi aslında. Geçen yıl onur abi ile nişanlanmıştı. O günden beride her gün mutsuz, O da benim gibi zorla nişanlandı. Sırf kendi gelenekleri için bizi harcıyorlardı. Aslında sadece bizi değil onur abiyi de aynı eziyeti çektiriyorlar. Onun da derin ablayı sevdiğini hiç sanmıyorum çünkü. Ne zaman birbirlerini görseler yüzlerine bile bakmazlar. Ayda toplam 5 cümle muhabbetleri bile yoktur. Bu yaşadıkları tam bir eziyet. Oysaki onur abi yağız abi ile çok iyi anlaşır, neden derin abla ile araları kötü anlamış değilim.
Araba birden durdu, Okulla gelmiştik. Derin abla ile okullarımız yan yanaydı. İkimiz de arabadan inip okulla doğru yürümeye başladık...
Öğlen arası olmuştu, yemeklerimizi yiyerek arkadaşlarımla sohbet etmeye başladım. "Oğlum sen niye okulda yüzünü çıkarıyorsun, zaten senin nişanlı oluğunu herkes biliyor." Dedi semih. "Yüzük takmaktan nefret ediyorum." Dedim. Fazla dikkat çekmemek için. Yüzük takmaktan değil ona bakmaktan nefret ediyordum aslında.
Arkadaşlarım anladıklarını belirten birkaç mırıltı çıkardılar. Herkes bu sefer yemeklerine odaklandılar. Aniden telefonum çalmaya başladı, arayan kişi onur abiydi. "Alo" dedim. "Berk rahatsız etmedim umarım, müsait misin? Ağzıma son lokmayı atarak hızlıca yedim. "Evet müsaitim onur abi bir sorun mu var. " "Hayır, senden bir şey isteyecektim. Derin'in yanına uğrayabilir misin. Bugün doktor randevusu varmış onu ben götürücem. Dışarıda beklemesini söyler misin. " Dedi hızlı bir şekilde. "Evet söylerim de, derin ablayı neden kendin aramadın. " Telefondan bir anda sesizlik sesi geldi. Herhalde bunu sormam onu rahatsız etmişti.
"Onun numarası bende yok." Dedi. Ses tonu öyle çıkmıştı ki sanki bu konuda ona soru sormamı istemiyor gibiydi. Onur abi ile derin ablanın arasındaki sorunun ne olduğunu bildiğim için onu fazla zorlamak istemedim. "Peki şimdi söylerim dedim." Bana teşekkür edip telefonu kapatı.
Hızlıca okuldan dışarı çıkıp derin ablanın olduğu üniversiteye doğru yöneldim. Güvenlik beni tanıdığı için geçmeme izin verdi. Merdivenlerden hızlıca çıkıp derin ablanın sınıfına yöneldim. Sınıftan içeri baktığım zaman derin ablayı göremedim, beni gören birkaç arkadaşları yanıma gelip "derini mi arıyorsun." Dedi. Kafamı sallayıp " evet ama sınıfta onu göremiyorum. Bir yere falan mı gitti." Tam bana cevap vereceği sırada onun yanına tanımadığım başka bir kız geldi. Arkadaşının kulağına bir şef fısıldayıp, ikisi de gülmeye başladı.
"Derinin nerede oluğunu merak ediyorsa en aşağa in, yemekhanenin arkasına git". Dedi. İkisi de fesat ve kötü bir şekilde gülüyordu. "Teşekkürler." Dedim hızlı bir şekilde dedikleri yere gittim. İçimde garip bir his vardı. Bu his en son annemlerin bana Salih ile nişanlanmamı söylediği zaman ki ile aynı.
Etraf karanlıktı bir şey görünmüyordu. Ama bir ses geliyordu, öpüşme sesi!
Telefondan feneri açarak sesin geldiği yöne doğru gittim. Karanlıkta iki kişi gözüküyordu, feneri onlara doğru tutum. Gördüklerim karşısında neredeyse dilimi yutuyordum. Derin abla ve kiraz abla öpüşüyorlardı!
Telefonu tam onların yüzüne tuttuğum için ikisi de aynı anda bana baktılar. "Berk!"
Derin abla korku dolu bir biçimde bakmaya başladı...
Bölümü beğendiniz mi?
Eyer bölüm 5 oy alırsa hiç oyalanmadan diğer bölümü de yazıcım.
Sizi seviyorum😘.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAKINTILI -GAY
RomanceKitap +18 dir taciz, tecavüz, uyuşturucu vb. Şeyler içerir. Hikayeyi erkeklerinde hamile kalabildiği, erkek erkeğe evlenebildikleri bir hikaye olacak yani bana ilerleyen bölümlerde, Yorumlara boş şeyler yazmayın.