Salih ilk başta etrafa sinirli gözlerle baktı daha sonra anlam veremeyeceğim şekilde rahat tavırlarla nefes veri.
Salih beni bulmuştu gözlerimi üzerinden ayırmıyordu, bana oldukça garip bakıyordu. Sinirli , öfkeli olmasını beklerken o bana dolu bir çift gözlerle bakıyordu.
Ağır adımlarla üzerime yürümeye başladı. Ne yapacağımı bilmiyordum. Yanıma geldiğinde elini bana uzattı, yaptığı her harekette gözlerimin içine bakıyordu.
Benim için yolun sonuna gelmiştim. Bana uzattığı eli reddettim, artık ona değil yere bakıyordum, ne olduğunu anlamadan kendimi havada buldum. Omzundaydım, Arabaya doğru yürüyordu. Ne o tek kelime ediyordu ne de ben.
Beni götürmeden önce Onur ve yağız abiye bakmak istedim. Yağız abi yere düşmüş baygın bir şekilde yatıyordu Onur abi ise fermuarını çekiyordu. Sonra salihin bana yaptığı gibi yağız abiyi omzuna alıp arabanın içine koydu.
Salih Onur abinin yanına gitti. Aralarında uzunca konuştular. Bu zaman diliminde ise ben korkudan tırnaklarımı yiyordum. Ama içimde garip bir merak vardı.
Salih niye bu kadar rahat davranıyordu?
Onur konuşma boyunca sırıtıyordu. Salih düşünüyor gibiydi. İkisi de arabalarına doğru yönelmeye başladılar. Salih kapıyı açıp yüzüme 2 sn baktı. Arabayı ormanın içine yönlendirdi.
Aradan 3 saat geçmişti hiç konuşmuyordu, yüzüme dahi bakmıyordu. Bunlar pek umurumda değildi beni asıl düşündüren mesele şu an gittiğimiz yolu daha önce hiç görmemiştim. Bu adam beni nereye götürüyordu? Bunlar yetmezmiş gibi Onur Abiler bizi arabalarıyla takip ediyordu.
500metre arayla karşımıza oldukça eski evler çıkıyordu. Ama evler aynı zamanda lüks'te sanki korku filminin içindeydim. Ya da vampir filmlerinin. Ben bunları düşünürken bir evin önünde durduk.
(Evi böyle düşünün)
Bu evde ne böyle? Salih arabayı durdurup kapıdan çıktı. Benim kapımıda açarak "ÇIK DIŞARI." Dedi.
Yanım da onur abilerde vardı daha açık anlatmak gerekirse Onur abinin kucağında baygın bir yağız abi.
"Beni buraya niye getirdin?" Salih en sonunda bana bakıp tepki verdi.
Salih:"burada yaşayacağız!"
Onur:"Artık dördümüz hep beraber yaşayacağız."
Merhaba, bölümü çok kısa yaptım biliyorum. Ama bunu yapmamın bir sebebi var.Her şeyi yarına saklıyorum. Yarın yeni bölüm gelecek.
Sizce Salih niye garip davranıyor?
Onur ve Salihin amacı ne?
Yağız hakkında ne düşünüyorsunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAKINTILI -GAY
RomanceKitap +18 dir taciz, tecavüz, uyuşturucu vb. Şeyler içerir. Hikayeyi erkeklerinde hamile kalabildiği, erkek erkeğe evlenebildikleri bir hikaye olacak yani bana ilerleyen bölümlerde, Yorumlara boş şeyler yazmayın.