Selam, yeni bölüm geldi.
Yorum yapmayı unutmayın.
Onur
Yağız
Nerdeyse 20 dk dan beri hiç durmadan koşuyordum. Bir ormanın içine girmiştim, çocukken gözü kapalı koştuğum bu yol sanırım karanlıktan dolayı bana yabancı geliyordu.
Nereye gittiğimi bilmiyorum. Beynimin bana verdiği tek komut koş. Düşünme sadece koş! Bunu 20 dk dan beri yapıyorum.
Nefessiz kaldığım için durmak zorunda kaldım. Bir ağaca kolumu uzatarak derince nefes almaya başladım.
Beynime oksijen gittiği için artık yavaş yavaş avludaki insanları hayal ettim. Ben gidince endişelendiklerine emin değilim ama deli gibi telaşa kapıldıklarına adım gibi eminim. Salih bütün avluyu ayağa kaldırmıştır, kim bilir babam ne kadar korkmuştur. Bunları düşünmek yüzümde bir sırıtışa neden oldu. Artık akıl hastalarından bir farkım yoktu.
Fazla oyalanmadan ağır adımlarla tekrar koşuyordum. 5 dk sonra bir yol kenarına gelmiştim. Köyün sonuna kadar gelmişim demek. Bir ağıcın arkasına yaslanarak araba geçmesini bekliyordum.
Beklemek işe yaramıyordu, bu yoldan geçen pek insan olmaz zaten. 20dk dan beri bekliyordum. Bu gidişte Salihler beni kolaylıkla bulurlardı.
Tam ümidimi kaybetmiştim ki 50 metre uzağımda bir araba durdu. ALLAHIM sonunda sesimi duyuyorsun.
Temkinli olmak için ağacın arkasına saklandım. Çünkü burada durmaları hiç tekin değil.
Arabanın içinden 2 genç adam çıktı o kadar gürültülü konuşuyorlardı ki aramızda epey mesafe olduğu halde kullağım çınladı. Gençleri izlerken gözüme yüzleri takıldı. Bunlar Onur ve Yağız abiydiler.
Yağız abi bir şeyler bağırıyordu. Onur abi ise gülerek yağız abiyi izliyordu. Yağız abi neden bu kadar sinirli normalde bu sapık herifin yaptığı hiçbir şey umurumda olmaz ama sinirlenmesi beni oldukça etkilemişti. Onu hep alaylı bir yüzle görmüştüm çünkü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAKINTILI -GAY
RomanceKitap +18 dir taciz, tecavüz, uyuşturucu vb. Şeyler içerir. Hikayeyi erkeklerinde hamile kalabildiği, erkek erkeğe evlenebildikleri bir hikaye olacak yani bana ilerleyen bölümlerde, Yorumlara boş şeyler yazmayın.