TACİZ

12K 394 123
                                    

Medya:Berk

Merhaba❤

Yorum yapmayı unutmayın.

Eli kalçama inmişti!

Ne yaşıyordum ben böyle. "Yağız abi ne yapıyorsun?" Titrek sesimle konuşmaya çalıştım.

Kalçama dokunuyordu, "sen de istersin demi?" Bunu soru olarak sormadığını biliyordum. Şu an beni taciz ediyordu.

"Hayır, lütfen bırak beni." Onu iktirmeye çalıştım ama beni bırakmıyordu. "Direnme yoksa canın daha çok yanar." "Yağız abi sen ne yapıyorsun. Bana neden dokunuyorsun."

Olanlara aklım almıyor, yağız abi bana dokunmuyor mu? O benim abim. "Sadece biraz eyleneceğiz o kadar."

"Ne eylenmesinden bahsediyorsun sen? Bırak beni! Yoksa-" "yoksa ne bu olanları sahihe mi anlatırsın?" Sırıtıyordu. Birden gömleğimi açtı. "Harika bir vücudun var biliyor musun?" Göğüs ucuma dokunmaya başladı.

Gözümden yaş geldi. Artık ağlıyordum. "Yağız abi sen böyle bir insan değilsin lütfen bırak beni." Artık dokunmaklada kalmıyordu göğsümü öpüyordu da.

"Hayır, ben böyle bir insanım. Sadece sana yakın olmak için iyi bir insan rolü yapıyordum o kadar." Daha yüksek sesle ağlıyordum. Yıllarca tanıdığım yağız abi sadece bana dokunmak için iyi davranıyormuş.

Göğsümü emmeye başlamıştı. "Eyer durmasan Salihe her şeyi anlatırım." Birden durdu, artık alaycı tavrı yok olmuştu. Bana sinirli bir şekilde bakmaya başladı.

"Gerçekten bunu yapabileceğini mi sanıyorsun." Alaycı tavrı geri gelmişti. "Elbette bunu yapabilirsin ama bu daha doğmamış kardeşin için hiç iyi olmaz."

Kardeşim mi? "Sen neyden bahsediyorsun?" Bedenimi hareket ettirip bir bacağına oturturdu. "Beni en iyi sen tanıyorsun Berk. Nelere yapabileceğimi." Beni daha daha doğmamış kardeşim ile tehdit ediyordu.

"Zaten her şey onun yüzünden başıma geldi." Bir anda derin ablanın hastanede kurduğu cümle aklıma geldi. O zaman ne demek istediğini anlamamıştım ama şimdi ne demek istediğini anlıyorum. Kahretsin ki bunu yaşıyorum da.

Sadece ağlıyordum ona direnemiyordum bile. Ben ne yapabilirim ki? Çığlık atsam kim yanıma gelir? Muhtemelen bu psikopat derin ablaya uyku ilacı verdi, yoksa benim ağlama sesim bütün avlunun içinde yankılandığına eminim. Peki korumalar duymadı mı beni? Muhtemelen onları da göndermiştir.

Göğüs uçlarımı bırakıp boynuma yöneldi. "Salih ondan önce sana dokunduğumu görse ne yapardı acaba?" Kendi yaptığı cümleye yine kendisi güldü.

Salih burada olsa eminim beni korurdu. O hep beni korudu zaten, bu nişan olayı da onun beni koruması üzerine gerçekleşti. 10 dk boyunca boynumu öpüyordu, yapma diye sayıklamama rağmen beni dinlemiyordu.

"Tanrım tadın çok güzel, 17 yaşında olmana rağmen beni fazlasıyla tatmin ediyorsun. Keşke yaşın küçük olmasa o zaman seni hamile bile bırakırdım." Birden sırtı sanki aklına bir şey gelmiş gibi. "Belki de bırakabilirim." Eline kemerine attı. Korkudan gözlerim büyüdü. "Bunu bana yapamasın."

"Deneyemeden bilemeyiz." Kemeri açacağa sırada avludan sesler gelmeye başladı.

"Korumalar nerede böyle." Bu amcamın sesiydi. Sonunda düğünden gelmişlerdi.

"Siktir."

"Bugün şanslı günündesin." Birden kolumdan tutmaya başladı. "Hadi avludaki insanları karşılayalım. Gömleğini bağla." Nasıl yani hiçbir şey olmamış gibi mi davranacaktı. "Eyer bu yaşananları birine anlatacak olursan sonuçlarını doğmamış kardeşinde görürsün". Korkuyorum.

TAKINTILI -GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin