Medya:Berk
Merhaba
Bu bölüm sabah 3,e kadar 50 okuma olursa yarın yeni bölümü paylaşıcam.
Yorum yapmayı unutmayın.
Kazadan sonra 2 hafta geçmişti, Salih abi ben iyileşene kadar 1 hafta yanımda kaldı. İşleri birikti için İstanbul'a gitti ama bugün, yarın geri döner.
Derin abla ise dün uyanmıştı, bitkin düştüğünü biliyordum ama bu kadar uyuması normal değildi, bunu avludaki insanları anlatmaya çalışıyordum ama pek umursadıklarını sanmıyorum. Bu akşam taburcu olacaktı.
Ben de şu an hastanede onunla sohbet ediyordum. Bana arkadaşıyla öpüşmesi hakında hiçbir şey anlatmamıştı, hiçbir şey yaşanmamış gibiydi. Ben de artık kendimce olayı unutmaya çalışıyordum.
"Avludaki insanlar nasıl?" Kendisi yatakta olmasına rağmen hayla başkalarını düşünüyor. "Onların durumu gayet iyi. sen kendin için endişelen, 1 haftadır uykudasın." Ses tonum bir anda artmıştı. Derin abla ise yüzüne sahte bir gülümseme koydu. "Bana bir şey olmaz. Sen endişelenme."
Konuşmaya devam ettik ta ki derin ablanın midesinden sesler gelesiye kadar. "Şey... hastanedeki yemeklerin tadı çok kötü." Yüzü öyle bir kızardı ki şu an bana bakamıyordu bile.
Gülmemeye çalışarak ayağa kalktım. "Ben senin için tost alayım." "Peki." Dedi. Ama hayla bana bakamıyordu. Kapıdan çıkıp zemin kata indim.
Derin ablanın midesinden öyle ses gelmişti ki bir tane değil iki tane tost alma gereği duydum. Hızla merdivenden çıktım. Odaya gireceğim sırada içerde konuşma sesleri duydum, Bu onur abinin sesiydi. "Hazır uyumuşken keşke komaya girseydin."
Bu gerçekten onur abi miydi? O nasıl böyle konuşabilir ki? Nasıl derin ablaya böyle bir şey söyler? O her zaman kibar ve nazik biri değil mi? Derin ablayı sevmese bile bu kadarı fazla değil mi? Kapıyı biraz daha dinlemeye başladım.
"Bunun başına nasıl geldiğini anlat. Aptal bir kedi için başınıza bunun gelmediğini biliyorum." Derin abla sesiz bir şekilde odayı seyrediyordu. "Söyle." Dedi gür bir şekilde. "Berk her şeyi gördü." Onur abi anlamsız bir şekilde ona baktı. "Neyi gördü?" Derin abla derin bir nefes verdi. "Kiraz ile beni öpüşürken gördü."
Derin abla şu an ne yapmaya çalışıyordu? O neden benim onu gördüğümü onur ablaya anlatıyordu? Onur abi her şeyi biliyor muydun? Bunları düşünürken odadan büyük bir ses geldi.
Bu Tokat sesiydi!
Onur abi derin ablaya büyük bir tokat atmıştı. "Her şeyi nasıl mafedersin." Derin ablanın yüzünü tutmuş bağırıp çağırıyordu derin ablanın yaptığı tek şey ise sesiz bir şekilde ağlamak.
Artık bu olanlara daha fazla dayanamazdım, aniden içeri girdim. "Ne oluyor burada!" İkisinin gözü aynı anda bana kaydı. Onur abi elini derin ablanın yüzünden yavaş bir şekilde indirdi. Derin abla hayla ağlıyordu, sanki şoka girmiş gibiydi. "Berk seni mi geldin? Biz de derin ablan ile konuşuyorduk.
Kendisi beni çok özlemiş anlaşılan, baksana nasıl ağlıyor." Onur abi şu an benimle dalga geçiyordu. "Hadi içeri gel." Beni aniden derin ablanın üzerine attı. Kapının yanına gidip sağ sola baktı. Kapıyı kapatıp bize doğru yürümeye başladı.
"Her şeyi biliyorsun artık sahte yüz yapmama gerek yok." "Neden... neden derin ablaya böyle davranıyorsun?" Sırtı. "Çünkü derin ablan çok yaramaz. Ona aramızdaki ilişkiyi gizli tutmasının söylemiştim ama baksana sen her şeyi öğrendin. Onun yüzünden senin başında yanacak." Derin bir şekilde yutkundum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAKINTILI -GAY
RomanceKitap +18 dir taciz, tecavüz, uyuşturucu vb. Şeyler içerir. Hikayeyi erkeklerinde hamile kalabildiği, erkek erkeğe evlenebildikleri bir hikaye olacak yani bana ilerleyen bölümlerde, Yorumlara boş şeyler yazmayın.