Bölüm 20: Last Breath, First Breath

591 51 49
                                    


Güneşin doğması yakındı. Ana uyuyordu. İçindeki o tuhaf hissin geçmemesine rağmen uyuyabiliyordu. Merkezdeki herkes uyuyordu. Parti onlar yormuştu. Ama daha fazla yorulacak gibilerdi. Friday kapsama alanında hissettiği tehlike ile acil durum alarmını çalıştırmıştı. Sarhoş olanlar ve çocuklar dışında herkes hazırlanmıştı. Natasha ve Ana sadece görev kıyafeti giymiş olanlardı. Bu kadar hızlı hazırlanmayı Red Room'da öğrenmişlerdi.

Kimsenin yalnız olmayacağı bir şekilde dağılmışlardı. Ana'nın yanında Bruce vardı. Her an Hulk'a dönüşebileceği için Ana rahattı. Bruce'da, Hulk'da onu sevmişti. Kulaklıktan duyduğu sesle kaşlarını çattı.
Bucky: İki farklı yöne gtmemiz gerekiyor.
Natasha ve Bucky birliktelerdi. Ana Natasha'nın yalnız gitmesine izin veremyecekti. Kulaklığına dokunarak konuşmaya başladı.
Ana: Kımıldamayın, oraya geliyorum.
Sarışın kadın ne olursa olsun Alianovna'sının güvenliğinden ödün vermezdi. Ayrı yönlere gitme fikrinin Natasha'ya ait olduğunu biliyordu. Bu tahmin etmesi zor değildi. O yöne doğru koşmaya başladığında Bruce da arkasından gelmişti. Bucky ve Natasha'nın olduğu yere gittiklerinde ikisini de görememişlerdi.

Güneşin tepeden belirmesiyle gökyüzü kırmızı tonlarını alırken Ana daha rahat görmeye başlamıştı. Natasha ve Bucky için bakındığında onları bulması da zor olmamıştı. Bruce ve Bucky bir yöne gitmeye karar vermişlerdi Ana ve Natasha'da diğer yöne gidecekti. Ana'nın buzdan tırnakları her saniye daha da uzuyordu. Dirseklerine kadar ince buz tabakası kaplamıştı bile. Endişesi o kadar fazlaydı ki bastığı yerleri bir birkaç saniyeliğine buzla kaplıyordu. Soğukluğun ya da buzun ulaşmadığı biri varda o da yanındaki Natasha'ydı. İstemsizce yaptığı şeylerden bile onu koruyordu.

Gökyüzünün rengi kırmızıdan pembe ve turuncuya bürünürkern Ana arkalarında kalan ağaçtan sesler duyduğunu hissediyordu. Ani bir hamle ile tüm ağacı dondurduğunda bunun boşuna olduğunu anladı. Ağaçtan düşenler sadece sinacaplar olmuştu. Onlar da Ana'nın buzu etirmesinin ardından koşarak kaçmışlardı. Natasha arkadaşının yanına gidip onu sakinleştirmek istedi.
Natasha: Sakin ol. Belli ki yanlış bir alarmdı.
Ana: Stark'ı araştırdım Alianovna, adam dahi. Onun yaptığı bir yapay zekada hata payı aramam.
Natasha bunu elbette biliyordu. Ana'yı sakinleştimeye çalışmıştı sadece. Yine de işe yaramamıştı. Ana kişisel olarak yakından tanımasa da Avengers üyeleri ve yakınları hakkında çok detaylı bilgiye sahipti.

Gün doğumuna karşı duran iki kadını izleyen biri daha vardı. Kendi görev kıyafeti içinde onları izliyordu. En zayıf oldukları anda onlara saldırmak istiyordu. İntikamı nasıl alacağına karar vermişti. Natalia Alianovna Romanova'yı öldürecekti. Bunu yaptığında en iyi Black Widoe olacaktı. Bu ünvanı almasının yanında tüm Avengers'dan aynı anda intikam almış olacaktı. Hepsini aynı anda yapmak istiyordu. En iyi seçenek buydu.

Ana'nın altında durduğu ağaçtan atlamasıyla White Widow, Natasha'nın önüne geçmişti. Kızıl ajanı güçlü bir şekilde uzağa ittirdikten sonra karşısındaki kadına baktı. Yelena Belova.
Ana: Sen olduğunu biliyordum!
Rus aksanı geri gelmişti. Karşsında siyah tulum içindeki kadın ona gülerek bakıyordu. Yelena hançerlerinden birini çıkartıp Natasha'ya attığında Ana devasa bir buz küpü oluşturdu. Küpün ortası boştu, kendisi ve Yelena küpün ortasına duruyordu. Yelena ile birlikte kendisini buzdan kafese kapatmıştı. Sadece ikisinden birinin canlı çıkabileceği bir kafesti bu...

Natasha panike kulaklığına dokundu. Bir yandan Ana'ya ordan çıkması için bağırırken bir yandan diğerlerini çağırıyordu. Tony ve Rhodey uçarak ilk gelenler olmuştu. Zırhlarındaki lazerleri kullanarak Ana'nın buzuna zarar vermeye çalışıyorlardı. İkisi birlikte yaptığında ancak bir hasar verebiliyorlardı. Bucky onlardan hemen sonra gelmişti Onların erittiği yerden yumruklar atıyordu. Rusça bir şekilde bağırarak Ana'ya sesleniyordu. Çok değil, bir gün önce verdiği söz kulaklarında çınlıyordu Bucky'nin. Ana'yı ordan çıkarmalıydı. Buzu nasıl kıracağını bilmiyordu, bu buzu kımrak için durmadan yumruklaması bile gerekse yapacaktı.

White WidowHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin