Avengers merkezinde Red Room'un yıkılması üstüne tatil havası vardı. Hepsi bu uzun ve yorucu görevden sonra biraz dinlenmeyi hak ettiklerini biliyordu. Yine de dışarıda gezen Yelena Belova hiç rahat hissettirmiyordu. Özellikle bir haftadır burda yaşayan Ana diğerlerinin neden bu kadar rahat olduğunu anlamamıştı. Tony Stark ona merkezin Friday tarafından en iyi şekilde korunduğunu hatırlatıyordu nereyse her birkaç saate bir. Ana ise bundan bıkmış durumdaydı, Tony ona yine hatırlattığında sadece buz mavisi gözlerini devirmek yerine ona cevap vermeyi tercih etmişti.
Tony: Ana, merkez en iyi şekilde korunuyor. Friday bir numaradır.
Ana: Lafım yapay zekana değil Stark. Ama bu en iyi şekilde korunan merkezine girip birçoğunuzu yere sermeyi başaralı daha çok olmadı.
Tony memnuniyetsiz bir şekilde homurdanmıştı. Clint ise kıkırdıyordu. Ana'nın Tony ya da Bucky'ye sürekli laf sokması onun bayıldığı bir şey olmaya başlamıştı. Tony ise onun kıkırdamasına sinir olmuştu. Ana'yı tehdit edemeyeceği için de bakışlarını Clint'e çevirmişti.
Tony: Daha fazla gülersen bu binaya bir daha turşu girmemesi için elimden geleni yaparım.
Clint yüzünü buruşturarak gülmeyi bırakmıştı. Tony dediğini yapabilirdi. Yine de salonda Tony'ye laf atmaktan geri durmayacak kişler vardı. Bunlardan biri de Tony'nin yakın arkadaşı Rhodey'di.
Rhodey: Ana'ya laf edemedin bakıyorum Tony Stank?
Esmer adam gözlerini arkadaşına çevirmişti.
Tony: Sende mi bal ayım?
Rhodey gülmeye başlamıştı. Sadece o değil salondaki nerdeyse herkes kıkırdıyordu. Gerçi Ana'ya laf etmek kolay değildi. Natasha gibi bir Black Widow olmasının yanı sıra buz güçleri de vardı. Hala duran buzdan tırankaları ise bambaşka bir hikayeydi. Natasha dışında yanında biri olduğunda tırnakları daha uzun ve sivri bir hal alması herkesin fark ettiği bir detay olmuştu.Ana'nın içinde tuhaf bir his vardı. Onu rahatsız eden bu his yüzünde tırnakları bile normalden daha uzundu. Bazen Bruce'un getirdiği çay bardaklarını ve hatta içindeki çayı bile donduruyordu. Tony'nin bazı alaylarına konu olsa da bu durum ciddi bir hal alıyordu. Özellikle yarın Tony'nin yapacağı parti sonucu Ana daha da gergindi. Natasha ve Bucky bu durumu en yakından bilen iki kişiydi. Bir de Bruce, Ana'nın bu endişelerini biliyordu. Sarışın kadın en çok üçüyle konuşuyordu sonuçta.
Ana: Yarın parti olmak zorunda mı?
Thor: Elbette. Çok büyük bir baskın yaptık. Bu kutlanmalı.
Sarışın Tanrı mutlulukla bağırdığında Ana gözlerini devirmişti.
Ana: Yelena Belova hala dışarıda.
Scott: Biraz abartıyor olabilir misin?
Ana: Yelena Belova dünyanın en iyi ikinci Black Widow'u. Siz fazla rahatsınız.
Sarışın kadının hırsla konuşmasından sonra odanın ısısı düşmeye başlamıştı. Ana öfkelendiğinde korkutucu biri oluyordu.
Bucky: Ben eğtirken üçüncüydü.
Sarışın kadın bu konudan memnun olmadığını belli eden bir şekilde bakmıştı Bucky'ye. Natasha Bucky'nin sessiz olması için onu dirseğiyle dürtmüştü. Ama Bucky bu konuyu merak ediyordu.
Ana: Yelena kendi yaş grubunun en iyisi. En sadık Black Widow. Dünyanın en iyi ikinci Black Widow'u. Onu bu kadar hafife almamalısınız. Hepiniz öldürür, haberiniz olmaz.
Tırnakalrındaki buz ince bir tabaka olarak el bileklerinden dirseklerine kadar kaplamaya başlamıştı. Tabaka o kadar inceydi ki teninin üstünden kar taneleri desenler görünüyordu.Bruce: Ana, benimle mutfağa kadar gelir misin?
Ana'nın ordan uzaklaşması gerekiyordu. Gergin olması ve diğerleirnin üstüne gelmesi hiç iyi değildi. Her an birini buzdan hançerle bıçaklayabilirdi. Bu iyi bir durum değildi. Bıçaklamktan öte birini buzdan bir küp için hapsedebilirdi. Bu bir hafta içerisinde Thor'un çekicini birkaç kere buz küpünün içine hapsettiği olmuştu.Bruce ile çay içtikten sonra Ana daha sakin bir şekilde dönmüştü ortak salona. Papatya çayı ve Koca Adam'la yapılan sohbet White Widow'un bile sakinleşmesini sağlıyordu. Natasha aklına gelen fikirle gülümsyerek Tony'ye dönmüştü.
Natasha: Kredi kartlarını ver Kaskkafa.
Tony: Gene ne yapacaksın Kızıl?
Natasha: Alışveriş, Valeria'ya elbise almamız lazım.
Ana: Hayatta gelmem.
Natasha: Benimle Stark'ı batırmak istemiyor musun?
Aslında bu Ana'nın kaçırmayacağı bir fırsattı. Red Room'dan beri Natasha ile alışverişe gitmek istiyorlardı. Ayrı ayrı gidebilseler de ikisi birlikte hiç gidememişti.
Natasha: Sen, ben, Wanda gelirlerse Kate, Cassie ve Hope.
Hope: Ben gelmiyorum.
Cassie: Bende gelmiyorum. Bugün anneme uğrayacağım.
Kate: Ben kesinlikle geliyorum. Stark servetini harcamaktan daha eğlenceli bir aktivite yok.
Wanda: Kesinlikle.
Natasha: Kalk hadi Valeria. Yarınki partide pantolon giyemezsin.
Ana: Giyerim.
Natasha: Sen White Widow'sun.
Ana gözlerini devirmişti. Natasha ise ona kabul ettireceğini zaten bildiği için Tony'nin en yüksek limitli kartlarından birini almıştı.
Tony: Beni batırmanız imkansız.
Ana: Ben gidersem batabilirsin Stark.
Tony: Ben batmam Rozanov.
Ana: Standartlarım yüksektir. O yüzden bazılarınızla az konuşuyorum.
Bucky kıkırdamaya başlamıştı. Ana'nın onunla daha çok konuşması üstüne diğerlerini gömmesi demek oluyordu.Natasha Ana'yı ikna etmeyi başarmıştı. Wanda ve Kate de iki Rus kadınla birlikte gelmişlerdi. Natasha kendisi için elbise seçerken Ana için de elbiseler seçiyordu. Ana ise mağzada bakınsa bile çok fazla bir kıyafet seçmemişti. Natasha zaten onun için seçiyordu.
Kabinlere önce Wanda ve Kate girmişti. İkisi de güzel iki kıyafet beğenmişlerdi. Natasha Wanda'dan sonra girmişti. Giydiği birkaç elbiseden sonra istediği gibi bir elbise bulabilmişti.
Kate: Hadi Ana, sıra sende.
Ana girmek istemese bile kendisine bakan 3 çift göze dayanamazdı. Onlarla uğraşmaktansa girip denerdi.
Natasha: Benim senin için seçtiklerimi de giyeceksin.
Ana ona göz devirmişti. İçeri girdiğinde kendisi için seçtiği birkaç elbiseyi denemesine rağmen kabinden çıkıp diğerlerine göstermemişti.
Natasha: Valeria hadi biz de görelim.
Ana: Ben giyceğim şeyi buldum.
Aynada üstündeki kıyafete bakıyordu. Gerçekten çok beğenmişti. Ama Natasha onun üstündeki kıyafeti görmek istiyordu.
Natasha: Hadi Valeria, içeri gelicem bak.
Ana: Sevgiline beni neden iç çamaşırlarımla gördüğünü açıklamak istemezsin.
Natasha kapıdan uzaklaşmıştı. Bu konuya hala bir açıklık getirmemişlerdi Bucky'le. Ki bu konuyu Ana ile konuşmak istemiyordu.
Natasha: Biz sevgili değiliz.
Tırnaklarına bakarak söylemişti. Ana ise kabinden çıkarken ona cevap vermişti.
Ana: Ama olacaksınız.
Natasha zümrüt yeşili gözleri ile arkadaşına bakıyordu. Wanda ve Kate'in ayakkabı bakması onların daha rahat olmalarını sağlıyordu.
Natasha: Nerden çıkardın?
Ana: Çünkü kimse ikinizi de benden iyi tanıyamaz. Sen de Barnes de benden çekiniyorsunuz. Ama eninde sonunda sevgili olacaksınız.
Natasha gözlerini yere çevirmişti. Ana arkadaşının omzuna dokunarak bakışlarının ona dönmesini sağladı.
Ana: Red Room'da bile sizi destekliyordum. O sırada James'ın zihni yerinde bile değildi. Hala neden çekindiğinizi anlamıyorum.
Natasha: Ama Valeria-
Ana: Başlama Alianovna. O cümleye başlama bile. Ne yaparsan yap yanında olduğumu bilmene ramen mutluluğunu erteliyorsun. Bundan nefret ettiğimi biliyorsun.
Natasha: Seni üzmek istemedim.
Ana: Kendini üzerek mi?
Natasah'nın zümrüt yeşili gözler dolmuştu. Ana ona bir adım yaklaştıktan sonra arkadaşının omzularından tuttu. Natasha ile bu konuşmayı yapamk kalbini yaralıyordu. Ama hayatında bu kadar değer verdiği bu bakının mutluluğu bu kadar ertelemesi daha da canını yakıyordu.
Ana: Benim mutlu olmamı istiyorsan mutluluğunu erteleme. Beni üzmek istemiyorsan mutlu ve güvende olmalısın Alianovna.Size ufak bir açıklama yapmak isitiyorum.
Bucky-> Sevdiği kadını mutlu etmek için her şeyi yapabilecek adam
Natasha-> Sevdiği adam ve en yakın dostu arasında kalan kadın
Ana-> Hayatını en çok değer verdiği insana bağlamış kadın
Üçü de sağlıklı şeyler değil. Natasha kimi sevdiğini seçemezdi. Tıpkı Ana ve Bucky'nin de seçemeyeceği gibi.Ana konusunda, Natasha ve Bucky'ye neden destek oluyor diye soracaklara açıklamak istiyorum. Ana onlara Red Room'da bile destek oldu. Ana'nın Bucky'le bir sorunu yok, onun nefret ettiğ kişi aslında Winter Soldier. Winter Soldier Natasha'ya zarar verdiği için gitmesini sağladı. Ama ondan önce ikisine tek destek olan oydu. O şartlar altında bile destek olmuş birinin şu anda destek olmamasını bekleyemezdik.
Buraya kadar okuduğunuz için teşekkür ederim 😊
Eklemeyi unuttuğum bir bilgilendirme: 20. Bölüm final olacak. Bu bombayı da bırakıp gideyim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
White Widow
Fiksi PenggemarNatasha beyaz tulumlu kadının belinde duran siyah kemere bakıyordu. Tam ortasında bulunan siyah ve kırmızı kum saati sembolünü tanımıştı. Belki kendisinden bile iyi tanıyordu bu sembolü... White Widow isimli ilk Türkçe hikayedir. marvelfanfiction #1...