Bölüm 14: She's Not Here

443 42 0
                                    

Ana karşısındaki kadına göz devirmişti. Natasha Romanoff herkesin yaralarıyla ilgilenmişti. Bruce daha ciddi yaralanmalar ile ilgileniyordu. Natasha da daha hafif yaralanmalara bakıyordu. Ana'nın bileğinde ufak bir kesik olduğu için onu sarmaya ikna etmişti. Sarışın kadının kendisine hayır diyememsi de işine gelmişti.
Ana: Alianovna, yeter bu.
Natasha ona ufak bir gülümseme ile baktıktan sonra elindeki sargının ucunu kesit. Ana ona ufak bir gülümseme ile bakmıştı. Sonra kenarda duran ve isimleri kontrol eden Bucky'nin yanına gitti. Her hangi bir eksik olmasını istemiyordu. Kaçan ya da burda olmayan bir kişi bile başlarına büyük belalar açabilirdi. Bucky'nin elindeki listeye ufak işaretler koyduğunu biliyordu. Tutuklanan ya da öldürülen her kişinin isminin yanına işaret koyuyordu.
Ana: İlk mezunların çoğu ölü.
Bucky onu ufak bir mırıldanma ile onaylamıştı. Ana'ya baktığında aklına hala Ivan'ı nasıl öldürdüğü geliyordu. Ivan için üzülmüyordu ama Ana'nın gözlerinde gördüğü kin ve öfke Winter Soldier'ı bile korkutacak kadar fazlaydı. Bucky her ne kadar Ana'nın kininin ve öfkesinin farkında olsa da canlı canlı görmek tuhaf hissettirmişti. Ivan'ın kanının Ana'nın buzdan tırnaklarına bulaştığını ve son nefesini Ana'nın elleri altında verdiğini çok net hatırlıyordu. Biraz beklediğinde ise Ana'nın onu izlediğini görmüştü. Sarışın kadın karşısındaki Ivan Petrovitch Bezukhov'un tüm kanının boynunan boşalmasını ve tüm vücudunu terk etmesini sakince, ifadesiz bir şekilde izlemişti.

Bucky düşüncelerine dalmışken Ana'nın hızlı bir şekilde bakınması bozmuştu. Ceset torbalarını tek tek açarak içindekileri kontrol ediyordu. Bucky onun kime baktığını anlamamıştı. Ana ise ceset torbalarına baktıktan sonra Bucky'nin yanına geri gelmiş ve elindeki listeyi çekerek almıştı. İsimlerin üstünde buz mavisi gözlerini gezdirirken kaşlarını çatmıştı.
Bucky: Kime bakıyorsun?
Ana: Yelena, bedeni burda yok.
Bucky zihnine hücum edenanılardan sonra Yelena'nın kim olduğunu hatırlamıştı. Eğittiği en iyi Black Widow'lardan biri olan Yelena Belova'nın burda olmadığını nasıl fark etmemişti? Tutuklananların olduğu listeye göz gezdirirlen hala burda olmadığına emin olmuşlardı. Çelik mavisi gözlerini Ana'ya çevirdiğinde sarışın kadının öfkeyle kaşlarını çattığını görmüş oldu.
Bucky: Natalia'ya söylememiz lazım.
Ana: Onu korumamız lazım James.
Sarışın kadının tırnaklarını yine buzlar kaplamaya başlamıştı. Sadece tırnakları değil, bu defa el bileklerine kadar giden ince bir buz tabakası oluşmuştu.

İkisi de Natasha'nın yanına hızlı adımlarla gitmişlerdi. Clint, Bruce ve Tony'de ordaydı. Natasha, Ana'nın el bileklerinden tırnaklarına kadar uzanan ve sonrasında uzayıp sivrilen buzları gördüğünde kaşlarını çatmıştı. Bucky'ye çevirdiğinde bakışlarını onun tedirgin olduğunu fark etmişti. Bu hiç iyi bir işaret değildi. Ne olduğunu anlamasalar da ikisinin de tedirgin görüntüsü onları da tedirgin etmeye yetmişti.
Natasha: Valeria, James ne oluyor?
Ana: Елены Беловой, здесь нет. (Yelena Belova, burda değil.)
Kızıl kadının kaşları çatılmıştı.
Natasha: Ölüler arasında mı?
Ana: Нет. (Hayır.)
Clint, Bruce ve Tony söylenenleri anlamamışlardı. Yine de üçünün de yüzündeki ifade hiç iyi bir durum olmadığını anlamışlardı. Natasha ise Rusça birkaç küfür mırıldanmıştı. Bucky ise endişeli bir ifade ile ertafa bakınıyordu.
Natasha: Kaçmış olma ihtimali?
Ana: Etrafı aramamız lazım.
Natasha Ona onaylar bir şekilde başını sallamıştı. Sonrasında onlara bakan arkadaşılarına dönmüştü. Kulaklığına dokunarak diğerlerinin de dikkatini çekmeyi başarmıştı.
Natasha: Bir eksiğimiz var. Kaçak da olabilir, burda yok. Ne ölülerde ne de tutuklananlarda.
Steve: Kim Nat?
Natasha: Yelena Belova, kendisi bir Black Widow. İlk mezunlardan.
Steve: Oraya geliyoruz.
Sarışın adamın emri ile herkes toparlanmıştı. S.H.I.E.L.D. ajanları bu toplanmaya katılmamıştı. Sadece Avengers üyeleri ve Ana burdaydı.
Sam: Elimizden kaçmış olduğunu sanmıyorum. Direk burda olmadığını düşünüyorum.
Rhodey: Bu da görevde olduğunu gösteriri. Yine de etrafı kontrol etmeliyiz.
Avengers üyeleri kendi aralarında konuşurken Bucky ve Ana sessiz bir şekilde bakışıyorlardı. Onların bu bakışmasını fark eden Tony bakışarak anlaştıklarını düşünmeye başlamıştı.
Steve: Arama ekipleri oluşturmalıyız. Banner sen burda kal. Yaralılarla ilgilenirsin. Geri kalanlar ikili olarak-
Ana: Alianovna burda kalmalı.
Steve sözünün kesilmesine karşın bakışlarını Ana'ya çevirmişti. Diğerleri de sarışın kadına baktığında Ana gözlerini Natasha'ya çevirmişti. Natasha ise ona kaşlarını çatmış bir şekilde bakıyordu.
Natasha: Valeria!
Bucky: Anastasia haklı Natalia, burda kalmalısın.
Natasha: James!
İkisini de kesin ve net bir ses tonu ile uyarmış olsa da ikisinin de onu dinleyeceği yok gibiydi.
Ana: Yelena'yı ikimiz de tanıyoruz Alianovna. Burda kalman çok daha iyi.
Clint: Neden?
Ana: Natasha'yı öldürmek ya da geri getirmek görevi. Yani benim aldığım ve sizle tanıştığım görev. Bu görev için her ne kadar ben seçilmiş olsam da Yelena da bu görev için çok çalışmıştı. Çok inatçıydı, bacağımı kırarak benim göreve gitmemi engellemeye çalıştı. Ama başaramadı, sadece görev ertelendi.
Bucky: Yelena 15 yaşındayken gelmiş geçmiş en iyi ikinci notlara sahip Black Widow oldu.
İkilinin birbirlerine sekronize olarak yaptığı açıklamalardan sonra herkes bahsettikleri kişiyi daha da iyi tanımaya başlamıştı.
Thor: En iyi notlara kim sahip peki?
Ana ve Bucky gözlerini kızıl ajana çevirmişlerdi. Natasha kısa saçlarından elini geçirdikten sonra derin bir nefes verdi.
Natasha: En iyi notlar bana aitti, 14 yaşımda tamamladım eğitimi.
Onun açıklamasından sonra tartışma başlamıştı. Ana bu tartışmaya katılmamıştı ama Bucky Natasha'nın orda, güvende kalması gerektiği hakkında uzun bir konuşma bile yapmıştı. Kızıl ajan üstünde elbette işe yaramamıştı bu. Natasha istediğini yapacak biriydi. Yine de James ve Valeria'nın ona karşı bu tavrı hoşuna gitmiyor değildi. Ama fazla olmaya başlamışlardı. İkisi de karşılarında kim olduğunu unutuyor gibi davranıyorlardı.

Birkaç dakika sonra Scott ve Hope etraftaki tüm güvenli evlerin listesi ile gelmişlerdi. Herkes ikili gruplara bölünürken Natasha kalıp Madam B. ve birkaç mazun olan KGB ajanlarının sorgusunu yapmayı kabul etmişti. Tabii Ana'nın onu kenara çekerek yaptığı uzun konuşmasının da bu olaydaki etkisi çok büyüktü. Scott ve Hope, Thor ve Steve, Sam ve Clint, Pietro ve Wanda, Tony ve Rhodey birlikte hareket edeceklerdi. Bruce yaralılarla ikgilenecek Natasha sorguları yapacaktı. Ana ve Bucky ise birlikte gitmek istemişlerdi. Bu fikir ilk Bucky'den çıkmıştı ve birçoğunun şaşırmasını sağlamıştı. Aslında Ana'nın itiraz etmemesine ve hatta anınd kabul etmesine de şaşırmışlardı. Bucky her ne kadar bir hamle yapmasa da Ana her an Bucky'yi öldürmek istiyormuş gibi davranıyordu. Yine de birlikte hareket edeceklerdi.

Bucky kaskını taktıktan sonra kenardaki kar motoruna ilerledi. Ana görev tulumunun üstüne uyumlu olan beyaz bir deri ceket giydikten sonra onu takip etmişti. Bucky on kısma geçip kaskını taktıktan sonra Ana onu arkasındaki yerini alarak kaskını başına geçirmişti. Diğerleri çoktan dağıldığı için onlar da hızlı bir şekilde kendilerine verilen listedeki ilk güvenli eve gitmeye başlamışlardı. Yol boyunca telsizdeki konuşmalar dışında ikisi de birbirleriyle asla konulmamıştı. Bucky'nin her ne adr hızlı gitmesine karşılık Ana aralarındaki bir sanitmetre olan mesafeyi hep korumuştu. Birkaç kere düşme tehlikesi atlatsa da duruşundan ödün vermiyordu. Bucky elbette bunu fark etmişti. Ana'nın Widow inadını biliyordu. Aynı inat Natasha'da da vardı. Bazen iyi bir şey olsa da birçok durumda bu inattan nefret etmemek çok zordu.








































White WidowHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin