Prišiel som k nemu rýchlo zoskočil z koňa. Všade bola Leviho krv. Bol to nepríjemný pohľad. A na tú ruku ani nevravím. Dám si dole svoj zelený plášť a miesto kde nemá ruku mu obviažem. Skontroloval som či žije našťastie dýchal aj keď velice ťažko. Zobral som ho na koňa a rýchlo som s ním išiel späť.
Po ceste som videl Hanji ale ďalšie miesto som tu nemal bola živá len malá zlomenú nohu alebo rukuneviem proste niečo.
Cestou som stretol Mikasu s Arminom tak som im povedal o Hanji a rýchlo šli za ňou.
Rozmýšľal som či to Levi vôbec prežije. Čo ak......srdce mi vynechalo jeden úder a nahrnuli sa mi ďalšie slzy do očí.
No tak Eren vschop sa s Erwinom a Pyxisom niečo vymyslíte. V tom ma napadlo že Pyxis má inekcie s tou titániou silou. V tom momente sa mi vytvoril úsmev na tvári no hneď po tom prišlo sklamanie.
Levi nebude chcieť byť titán! Nenávidí ich tak isto niesom výnimka. Čo ak to nejak nezvládne a.....bože Eren čo si to navrávaš. Je to Levi. Práve som podcenil Leviho. Bože ja som taký debil!
Keď nám bránu otvorili rýchlo som zosadol z koňa a rýchlo som bežal s Levim v náručí do ošetrovne. Museli sme čakať vonku a po chvíli tam dobehla aj Mikasa s Arminom a medzi nimi bola Hanji ktorá sa nimi podopierala. Hanji bola celkom v poriadku mala zlomenú len nohu.
Ale po tom či mi oznámila sestřička som sa zrazil na kolená a znova sa mi nahrnuli slzy do očí.„ Je nám to ľúto no pán Levi pomaly ale isto zomiera nevieme ako mu pomôcť. Je nám to vážne ľúto" Pyxis sedel vedľa mňa ani som si nevšimol kedy prišiel.
Nevyzeral smutno ani len trocha. To mu nieje ľúto čo povedala tá doktorka? Bol zamyslený. Možno rozmýšľal ako zachrániť Leviho. V tej chvíli ma napadlo o čom som rozmýšľal keď som ho sem viezol. „ No jasné titánoie sérum!" Vykríknem a Pyxis na mňa nechápavo pozrie. „čo prosím?"
„No titánie sérum tá tekutina neviete?" Nevedel som ako presne to popísať lebo moc veľké skúsenosti s tým nemám. „Bež preňho a pohni si radšej počkáme ťa vonku pochopiteľne lebo to tu celé rozmrdáme" povie mi úplne pokojne a bez stresu.„Moja pracovňa druhý šuflík v stolíku" ešte dodá.
Vybral som sa šprintom do jeho pracovné aj napriek tomu že sa mi poďakovali kolená. Do Pyxisovej pracovné som priam vlietol zobral sérum s infekciou a frčal som rýchlosťou svetla von. Čas sa krátil.
Už som videl Pyxisa s Levim a boli tam aj ostatný (Erwin,Armin,Mikasa,Petra....) Pyxis mi hneď vytrhol sérum s infekciou z ruky. Inekciu naplnil sérom a pochop to Levimu do žily. Chvíľu sa nič nedialo no potom to začalo.U know what does this mean....
To be continued....😃 Byeeee🙋🏽♀️
YOU ARE READING
Nečakaný zvrat (Ereri/Riren) [SK]
Fanfictionak si homofób ani sem neklikaj 🌚 toto nieje nič pre teba🤗 milovníci shipu ErenxLevi valte saa 🙌🏿😭 ⚠️nadávky a 15+ kontent⚠️