Zobudilo ma klopanie na dvere. Zase. Zas Mikasa. No ale teraz som ju ignoroval a venoval som pozornosť Levimu spiacemu na mojej hrudi. Obaja sme boli polonahý nemali sme len tričká. Ja si ale nepamätám že by som sa obliekal.
Pokiaľ dobre viem som zaspal nahý nemal som energiu na to sa obliekať. To musí znamenať len jedno. Och Levi ďakujem ušetril si mi prácu. Mikasa už bola netrpezlivá a rozmrdala dvere tak silno že sa čudujem že niekam, neodleteli. Cha! Mám to ja ale pevné dvere! ,,Eren vs-" keď nás videla sa zarazila. ,,To čo má znamenať?!" A je to v piči Levi. Je to v piči.
Prepálila nás pohľadom a nasrane sa otočila a zabuchla dvere. ,,Tie dvere ti nič nespravili mAmI" šepol som si pre seba ale očvidne to počul aj Levi ktorý sa snažil nesmiať sa. Počkať čo. Levi? Ty poznáš niečo ako smiech? čožeeeee. ,,Dobré ráno Heichou" usmejem sa. Jeho poloúsmev sa však stratí. ,,Dobré" odvetí znova chladne a chvíľu si pozeráme do očí. Chcel som sa ísť osprchovať. Predsa len po včerajšku som dosť špinavý.
Už už som bol ako tak na nohách. Bolesť môjho zadku bola väčšia než som čakal. Trocha sa mi podlomili kolená ale to ma do postele späť nedostalo. Príčinou toho že som späť bola Leviho ruka ktorá ma tam stiahla. Do postele som padol rovno na zadok takže som trocha sikol od bolesti.
Naše pery delilo pár centimetrov a chcel som ho pobozkať. Keď sa naše pery o seba ošuchli sa uhol a zamieril k môjmu uchu. ,,Ešte sa s tou otravnou mrchou porozprávam" šepne mi do ucha. Prejdú mnou zimomriavky. Po chvíli sa odtiahol a uškrnul.
Ja som ho len prepálil pohľadom a nejak odkrýval do kúpeľne. Popri tom ako mi na telo dopadali horúce kvapky som si stále myslel že snívam. Vážne sa to stalo? Ugh môj boľavý zadok je asi dosť jasnou odpoveďou. Znova som vyliezol s uterákom okolo bedier a šiel do izby.
Medzi dverami som sa zastavil a sledoval leviho bez trička ako sa mi hrabe v skryni. ,,Budeš na mňa ešte dlho zízať?" opýtal sa otrávene no naštvaný pohľad mi nevenoval. To mi nijak neprekážalo. Všimol som si že nedočiahne na poličku s tričkami.
Išiel som zaňho a načiahol sa pre nejaké tričká. Kútikom oka som si všimol že pozoruje moje brucho. Zasa. Nie že by mi to prekážalo to nie ba naopak. ,,Nech sa páči Heichou" usmejem sa naňho a podám mu nejaké čierne tričko. Ja som si vzal nejaké čierne tepláky a šedé tričko. Ale šiel som sa prezliecť do kúpeľne. Nie že by som sa hanbil ale prišlo mi to divné. Neriešim prezliekam.
Samozrejme uniformu som mal vždy po ruke ale keď som nemusel som ju nenosil. Ostatný robili to isté. Chcel som ísť spraviť mne a Levimu aspoň kávu ale započul som že sú tam baby.
Nie že by mi prekážali no Mikasa tam revala a oni ju zavalovali otázkami. Nevšimli si ma tak som sa schoval aby ma nevideli a odpočúval som. Bolo ich tam dokopy 5. Annie,Ymir,Historia,Sasha a samozrejme Mikasa.
M:,,Chápeš ja ja ho celú tú dobu milujem *fňuk* a on si začne s Levim *fňuk**fňuk*
A,Y,H,S: ,,Čo prosím?!" povedali skupinovo
A: ,,Ten hajzel si začal s kapitánom? Odkedy je gay?"
Y: To fakt? Nieje to peďácke?
H: Moja malá! Toto si si nezaslúžila!
Y:,, Vyser sa naňho sám dolezie uvidíš."
M:,,Myslíš?"
A: Určite! Je to zbabelec a je nažive len vďaka tebe. Ty si tá čo mu vždy zachraňuje prdel.
S: ,,Ale nesmieš sa oňho zaujímať a zachraňovať mu tú jeho chlpatú riť!"
M: ,,Nemá ju chlpatú!" v tomto mala pravdu...
Y,A,H,S: ,,Ako vieš?" *lenny*
M: ,,NOOO"
Stíchla pretože som tam vošiel akoby nič a ona si začala utierať slzy aby bola nenápadná. Nie Mikasa vôbec som teraz všetko nepočul.
Ostatné na mňa zazerali a prepaľovali ma pohľadom. ,,Pre koho robíš tú druhú kávu?" spýtala sa ma Annie akoby to vôbec nevedela. Presne viem o čo jej ide. ,,Do toho ťa holý kokot mojko. Ale uisťujem ťa že ani pre jednu z vás dámy." otočím sa im chrbtom a zalejem kávu. Popritom som sa uškrnul jak psychoš. Zaliate kávy som zobral do rúk a so škodoradostným úšklebkom opustím kuchyňu a premiestnim sa do izby.
Tam sedel na mojej posteli Levi a čítal nejakú knihu. Postavil som sa pred neho a dal mu jednu kávu do ruky. ,,Arigato." neodpovedal som mu len som sa usmial a sadol si vedľa neho. Moja bolesť zadku trocha pominula takže to bolo už v pohode. Chvíľu medzi nami panovalo ticho a len sme popíjali kávu. Ale to Levi ešte nevedel že to ticho preruším a poviem mu čo som počul. On nad tým len mávol rukou a dopil si svoju kávu. Aj ja už som mal dopité a Levi sa vydal že odnesie a umyje šálky. Povedal mi aby som tu počkal.
Akože neviem kam by som chodil ale dobre. Keďže kuchyňa je pri mojej izbe celkom blízko tam bol nejak dlho. Šiel som sa pozrieť kde trčí a započul som nejaký hukot. Hlasy som rozpoznal ľahko. ,,Levi a Mikasa?" šepol som sám pre seba. začal som počúvať jejich hádku.
L: ,,Opovážiš sa Erena čo i len dotknúť ty marha!"
M: ,,No ver tomu že opovážim ty liliput."
L:,, Čo prosím?!"
M: ,,Si hluchý? Rozdám si to s ním naplno ty šmolko!!"
L: ,,Si budeš musieť prejsť cezomňa ty mužatka!" Awwww Levísek žiarli! musel som sa pousmiať ale úsmev hneď zmizol po tom ako som si uvedomil čo povedala Mikasa: Fuj! S ňou by som si to nerozdal ani keby bola posledná možnosť na celom svete.
M:,,Bude to mrdačka na akú nikdy nezabudne! Pretože bude somnou a ty o tom môžeš len snívať!" Fuj! Prineste mi vedierko inak ogrcám všetko okolo seba!
Už som to nemohol ďalej počúvať tak som vyšiel spoza rohu a obaja na mňa vypučili oči.
Mikasa kurva vschop sa si moja sestra! Hmmmm.......a-ale mrdačka s Levim na ktorú do smrti nezabudnem? *lenny*
,,Hej mrdá vám? Mikasa to čo toto! Si moja sestra na to rovno zabudni!! A-a-.......Heichou......to nejde...ste môj šéf!" popravde bolo mi jedno či bol alebo nebol môj šéf ale potreboval som aby Mikasa držala piču inak by už vedeli všetci všetko. No Levi asi nepochopil prečo som to povedal. Nemám mu to za zlé ale toto bude ťažké. ,,T-ty si nás počul?" spýtala sa Mikasa ktorá sa asi prebrala ešte len z tranzu. No kokos neee ja som Jolandýn a vyveštil som z gule čo ste hovorili. ,,Samozrejme. A Heichou veď vy ma nenávidíte nie?" musel som aj keď očvidne ho to zasiahlo.
Bolo to na ňom vidieť a Mikasa sa diabolsky pousmiala. ,,Jeb na to nič s tebou nechcem mať. Už len s titánom by som niečo mal Ts za koho ma máš!" tak toto bolelo. Samozrejme že som ho miloval ale musel som nejak Mikasu odradiť od toho to každému povedať. Vyzeralo to že hovorí priam od srdca ako by mi to pri včerajšku tajil. ,,A-ale čo vč-......" nedopovedal som lebo mi skočil do reči. ,,Nič čo by si mal brať vážne ty škriatok!" už sa len otočil na päte a niekam zmizol. 100% išiel upratovať to ho vždy dokázalo upokojiť. Ani som sa nenazdal a už bola preč aj Mikasa........
To be continued.....
YOU ARE READING
Nečakaný zvrat (Ereri/Riren) [SK]
Fanfictionak si homofób ani sem neklikaj 🌚 toto nieje nič pre teba🤗 milovníci shipu ErenxLevi valte saa 🙌🏿😭 ⚠️nadávky a 15+ kontent⚠️