21

128 8 0
                                    

Priam som šprintoval do Mikasinej izby....bolo odtiaľ počuť nejaký rachot...tak to je v hajzli....hmm ale....chvíľu ich tam nechám.
Ešte aby Mikasa niečo Levimu nespravila.....počkať! Totototototototo ajajaj.....súboj Ackermannovcov,....to neni dobré. Buď sa pozabíjajú alebo zabijú mňa keď tam vtrhnem....alebo? Za pokus to stojí! Vtrhol som tam a keďže tie dvere boli na pokraji smrti sa rozpadli.....ugh....toto si nezaslúžili.

L: „Prisahám že ťa zabijem ty mužatka nakaze-"
Obaja stuhli....
„Čo sa to tu deje?"
M: „Pomôž mi Erenku tvoj bláznivý šéf ma chce zabiiť~" toto robí naschvál??

L: „Čo si to povedala ty šrečica??"
M: „Dobre si počul dedo starý!"
„Oi Oi Oi ukudnite sa! Heichou vste v pohode?"
Samozrejme že ma nezaujímalo či je Mikasa v poriadku načo....predsa len neviem čo sa tu dialo aleeee....keď som vošiel vyzeralo to tak že by prehrala. A to by mi absolútne nevadilo. Že som neprišiel o trocha neskôr. Aj tak bola celé dni zavretá v izbe a revala lebo som ju odmietol. No nič prežil som čož sa divím.
L: „Prečo by som nebol." Povedal a zazrel na mňa na sekundu a potom znova zabíjal pohľadom Mikasu no ona len pozorovala mňa a ignorovala okolie. Schmatol som Leviho za ruku a šiel som s ním do mojej izby...musím mu povedať aspoň v skratke čo sa deje....ani sa nebránil začínam sa báť...sadli sme si na posteľ a povedal som mu všetko potrebné.....no teda....trocha som to pozmenil a proste nepovedal som mu o tom že je to kvôli tomu že sa navzájom milujeme.....proste som to zakecal. Uveril mi uff. Chvíľu sme len tak sedeli no mňa napadla jedna otázka.....„Heichou?"
„hm?"
„Prečo ste boli za Mikasou?"
„Myslel som že v tom sne má prsty.."
Otočil hlavu ku mne a pohľad mu preskakovalo z očí na pery.... Neváhal som a prisal som sa mu na pery.....toto mi chýbalo....najprv sa nezapájali a bol.....prekvapený? Radšej som sa odtiahol a zrak som upieral na podlahu....„G-g-g-gom-menas-s-sai h-h-h-heichou!" Začal som sa červenať. „Shh" povedal a hneď na to dokončil čo som začal no pridal aj jazyk.....vojnu jazykov som prehral ako inak...Levi mi začal robiť znamienka na krku ale ja som mal zlý pocit...čo keď na toto ten hlas čakal? Nechcem aby sa stali to čo minule.....alebo to čo v tom sne.... To nedokážem...„H-h-heichou j-ja-" pozrel sa na mňa ustarane a oddialil sa....nemohol som minúť to jeho sklamanie v očiach....Toto som nechcel....som horší než ženská. „Gomen..." Povedal a odišiel smutne. No to sa mi podarilo. Wow Eren ty keby si dostal Oskara za každú vec čo poserieš ich nemáš kam dávať. Tak stupidný človek toto achhh.... No nič vschop sa ty kopa hovien začínáš ma pekne nudiť, nič som ani nespravil a ty si omdlel veď to bolo len menšie pálenie. Ale keď ti to za lásku hentoho stojí nech sa páči. No ja ti to uľahčovať nebudem! „Drž zobák konečne!" Zhukol som chytil si hlavu a kŕčovito zatvoril oči. Je zo mňa väčšie monštrum než predtým a to len kvôli tebe počuješ ty kus chuja!? A teraz sa neozveš zbabelec! Oi Oi Oi takto sa somnou rozdávať nebudeš! Ja som tu šéf ty buzna! A navyše za toto všetko môže moja paní ale nečudujem sa jej! tak si zavri hubu a rob čo ti hovorím lebo ten tvoj Levísek sa nedožije rána!! „Niesi nič iné len klámár! Zmizni!" Hučal som snáď na celý hrad a akonáhle som to odpovedal ma začala bolieť hlava. Ale kurva silno myslím že mi exploduje. Počkať! Paní? Kto v tom má prsty? Hej! Ty! Kto je to! HEJ! Bolesť hlavy prestala a akoby zmizol.. jak ja ho nenávidím. Zrazu mi prijetela poriadna facka ktorá ma prebrala..„Eren! Si v pohode čo sa stalo?"
Hanji? Čo tá tu robí?
„V pohode.....č-čo tu robíš Hanji?"
„Levi ma zavolal ževraj si tu na niekoho nadával a držal sa za hla-" nedokončila....asi jej to doplo. „No nič Levi zoberiem ho k sebe a skontrolujem ho. Potom ho pošlem za tebou." Povedala a schmatla mi ruku. Dotiahla má do jej izby a povedala nech si sadnem na posteľ. Ona si priniesla nejakú stoličku.

„Počúvam."
„No....hlas.....zasa sa objavil....no niečo som zistil..."
Hanji len pozorne počúvala a nechala mi čas na to sa upokojiť.
„Povedal mi že nějaká jeho paní môže za to že ho počujem.....no na otázku kto to je mi už neodpovedal.." Hanji sa zhrozila...Ja že to nieje tak zlé. Pozrel som na ňu takým tým 'no davaj' pohľadom.
„N-no aj ja som sa niečo dozvedela....tieto veci čo sa dejú spoločné sny atď. By boli normálne... teda až na ten hlas. Tým normálne myslím že sny by neboli ako nočné mory ale ako rozprávka z ktorej nechceš nikdy odísť..No pokiaľ je do jednej osoby zamilovaných viacero osôb sa všetko zmení na nočnú moru a má možnosť mu vyvolať takýto hlas aby 'odohnal' toho druhého...no tú schopnosť má len ten jeden ktorému láska nieje opätovná..." toto nemyslí vážne....
„T-t-takže M-m-mikasa?"
„Zrejme"
„Ale tá nieje titán....tak potom?"

Nečakaný zvrat (Ereri/Riren) [SK]Where stories live. Discover now