26

174 10 3
                                    

Zobudilo ma krátke kolopanie na dvere........






Nedobrovoľne som sa postavil samozrejme tak aby som nezobudil Leviho a šiel sa pozrieť kto otravuje.....Keď som otvoril dvere tam nikto nebol...na zemi bol nejaký papierik.....to musela byť Hanji asi nechcela rušiť aj keď mi to na ňu nesedí lebo by hneď vtrhla do izby či sme jej to dovolili alebo nie. Možno nad tým konečne porozmýšľala...Vzal som papierik a chcel som ísť znova do postele ale zrazu sa mi obmotali okolo pása malé ruky...... ,,Ohayo Levi."

,,Dobré.Čo to tam máš?"

,,Hanji nám priniesla pred dvere nejaký papierik asi jej konečne doplo že sem nemôže len tak vtrhnúť."

,,Tak sa pozri čo tam je napísané a podľa písma usúdime."

Otvoril som papierik a mal som pravdu. Bolo tam Hanjininim písmom napísané ,,Museli ste byť dosť unavený a nechcela som vás budiť ale večera je hotová tak si pohnite aby bola ešte teplá"

,,Zrejme si z toho ponaučenie zobrala." uchechtol sa Levi.

Išli sme sa najesť a Hanji na nás už čakala. Kecali sme o všeličom. Do večera sme už nič také nerobili.....









(Guys teraz pozor dáme dvojmesačný time skip)














Posledné dva mesiace sa nedialo nič podstatné. Boli sme na 2 výpravách ale nikto sa nezranil a nezomrel všetci sme prišli v poriadku. Čo sa týka mňa a Leviho stále spolu sme a sme šťastný.... Keď vidím Leviho úsmev hneď je všetko krajšie. Levi mi povedal o tom čo mu robil Erwin a aj už od toho máme nejaký ten mesiac pokoj. Mikasa vyzerala že konečne pochopila že ma nikdy nezíska a normálne sa bavíme akoby sa nič nestalo.  A hlasy? Odkedy nám Hanji začala robiť jedlo sa ani raz neobjavil. Za čo som Hanji velice vďačný. Nočné mory sa taktiež neobjavili. Levi sa naučil ovládať premieňanie na titána a konečne sa s tým zmieril. A teraz? Teraz s Levim ležíme v posteli. Levi má hlavu položenú na mojej hrudi a ja ho hladkám vo vlasoch. Konečne znova žijem normálny život.  Ani som sa nenazdal a zaspal som. 




Ráno ma prebudili Leviho ruky v mojich vlasoch. Ten blb ma za ne zatiahol len preto aby ma zobudil.....Ts,,,,,som urazený. 

,,Niekto sa nám tu odul...Aká škoda.......tak idem do sprchy sám....." ugh....toto mi robí vždy! Keď sa už staval z postele som ho chytil za ruku a stiahol späť. 

Nečakaný zvrat (Ereri/Riren) [SK]Where stories live. Discover now