Ešte predom:
Eren-normal
Erenov hlas-Normal a podčiarknuté
Levi-Hrubé a šikmé
Záhadná vec- Hrubé podčiarknuté a šikmé
Leviho pohľad
..........Hu huu.......Ehm...To si nebudeme všímať....Vstávaj!
,,Čo si?kto si?kde si?prečo si?nechaj ma...zmizni!"
Ukľudni sa dedo bo infarkt dostaneš.
,,Čo prosím? Čo chceš? vypadni a neotravuj keď nič!"
Dobre si počul dedo starý...keby som mohol už som dávno preč! A na to kto som niesom povinný ti odpovedať.
,,Neser ma a ukáž sa inak skončíš ako krmivo pre titánov!"
Pche to ťažko..........dedo....
,,Lepšie ako byť sopliak...."
Kto povedal že som sopliak hm?
,,Bože drž hubu a vypadni.....Neotravuj!"
Oi oi......ukludnime sa lebo ozaj ten infarkt dostaneš....
,,Vypadni som povedal!"
A čo ak sa mi nechce...
Prečo ma tie decká musia tak strašne srať? Ugh...otočil som sa ku dverám aby som videl čo za sopliaka to je ale tam nikto....
No čo....prekvapený dedo?
,,Nani?!"
,,Vylez!"
,,Hej!"
,,Viem že si tu!"
V tom mi začalo pišťať v hlave....Fuj....nechutný zvuk uznávam.....chcel som si ísť pre vodu no podlomili sa mi kolená.....
Erenov pohľad
Stál som tam ako prikovaný....T-t-t-t-to čo sa práve stalo...Nejaký prekvapený.....Nieje to to čo si chcel? O čo tebe ide chlape, bude ťažké pochopiť....Hmmm ale škoda že to bol len bozk......mohlo byť vzrúšo kebyže to predtým nepokazíš ty debil! Obaja sme si mohli užiť!! Ale zas a znova si to posral....Joj kamaráde ty dopadneš v budúcnosti zle...
Už drž hubu nechaj ma choď si kade ľahšie len ma nechaj!
Ale notáááák.....mňa to tu s tebou baví aj keď si debil roka....o to lepšie hihihi
Fajn budem ho ignorovať aj keby čo bolo......
To sa ti nepodaríííííí~
Ksa! Zabudol som.....
Lebo si debil Eren
Kašlem na to idem spať.
Samozrejme že ma ten debil nenechal spať.....začal si tam vyspevovať. Ako uznávam to je asi jediné čo naozaj dokáže....išlo mu to až moc dobre. No započul som výkriky krátko po tom čo ten idiot zmizol a konečne držal hubu....Išlo to z Leviho izby akoby sa tam s niekym hádal no bolo počuť len jeho hlas a nikoho iného....keď som bol za dverami som počul buchot akoby niekto spadol na zem. Zhrozil som sa a vtrhol do jeho izby..... Levi ležal na zemi a držal si hlavu..
YOU ARE READING
Nečakaný zvrat (Ereri/Riren) [SK]
Fanfictionak si homofób ani sem neklikaj 🌚 toto nieje nič pre teba🤗 milovníci shipu ErenxLevi valte saa 🙌🏿😭 ⚠️nadávky a 15+ kontent⚠️