Levi sa začal meniť na tú ohavnosť. Keď sa úplne premenil som nedýchal. Srdce mi vynechalo pár úderov.
Tento titán bol ten najkrajší titán akého som kedy videl! Bože Ereeen načo furt kurva myslíš?! On ti tu začína pred ksichtom útočiť a ty si tu hovoríš aký je pekný? Nejebe ti?
Potrebujem poriadnu facku. Otras zeme ma prebudil zo zamyslenia a musel som mu oplatiť to že ma zachránil. Teraz je čas na mne.
Hlavne nič neposer Eren. Keď všetci videli že som sa svojou 3D výbavou pripevnil na leviho rameno vedeli čo idem spraviť. „Dávaj si pozor!" A je to tu. Už som sa bál že bude Mikasa bez komentára. Pozriem na ňu a prikývnem. Usmeje sa. No to som si už nevšimol a šiel som leviho konečne vyrezať z toho netvora.
Na chvíľu sa naše pohľady stretli. On zrazu len prestal vyvádzať a čumel na mňa ako na stvorenie. To mi pomohlo bez problému sa dostať k slabému miestu všetkým titánov. Rýchlo som švihol mečmi a vysekal ho stadiaľ. Poodsekám všetky svaly ktorými bol pripevnený a rýchlo ho odniesol k ostatným.
Bol v bezvedomí dobrých pár hodín......
.....keď sa konečne zobudil nechápal čo sa stalo. Kukal na nás všetkých ako na prízraky. Ešte chvíľu sme tam stáli. Chvíľou myslím 10 minút. „Čo sa to tu stalo? Prečo na mňa pozeráte ako na mŕtvolu?" Spýtal sa jeho známym hlasom. Priznávam už mi trochu chýbal...,.
To be continued...
YOU ARE READING
Nečakaný zvrat (Ereri/Riren) [SK]
Fanfictionak si homofób ani sem neklikaj 🌚 toto nieje nič pre teba🤗 milovníci shipu ErenxLevi valte saa 🙌🏿😭 ⚠️nadávky a 15+ kontent⚠️