23

110 7 0
                                    

.......po nejakej dobe som zaspal......

Je okolo 5 ráno a som zasa hore....ugh prečo ja sa nemôžem aspoň jediný raz vyspať jak človek. Šiel som k oknu a sledoval východ slnka...zrazu som na mojom ramene ucítil veľkú ruku a niekoho horúci dych. Aká je možnosť že to je Eren? Asi žiadna čo.......
E: ,,Krása čo?"
Mhm" odpoviem mu.....Erwin? Čo ten tu chce? Jeho dych som cítil pár centimetrov od môjho krku...skôr než som stihol niečo spraviť ma oprel o stenu vedľa okna a ruky mi chytil nad hlavou.....začal sa približovať k mojim perám ale to som nemohol dopustiť. Preto som ho kopol tam mám by som to schytať nechcel a už letel k zemi....Ts....ten toho moc nevydrží. Kým sa stihol dvihnúť som odišiel z izby a zamkol ho tak. Nič lepšie ma nenapadlo. O čo tomu starochovi ide? Nech sa ešte raz o niečo pokúsi a zavesím ho za gule do prievanu. Nasmeroval som si to za Hanji snáď bude hore.....no po ceste chcem pozrieť či je Eren v poriadku.....možno aj jeho niekto špehuje.
Ale však teba nikto nešpehuje deduško.

Nie? A ty čo otrava sopliakoidná?

Ja ťa nešpehujem ,ale si moc starý na to aby si to pochopil.

Buď radšej ticho a zalez.
To je mi ale otrava. Chcel som potichu vojsť do Erenovej izby ale bolo zamknuté. Počul som kroky. A ešte niečo iné....ehm.....je to ten kto si myslím že to je? Prosím že nie. Vykopol som dvere a ľutujem to....radšej by som o tomto nevedel než sa na to pozerať. Ty flandra jedna!

M: ,,Čo tu chceš?! Eren patrí mne!"

,,Snívaj ďalej! A zlez z neho!!!"

M: ,,Niiikdyyyy!"

M: „Za to že on s bojí teraz s tebou niečo mať kvôli snu sa JA držať ďalej nebudem! Na to zabudni!"

Č-č-čo?! Jak vie o sne? Pochybujem že jej to Eren povedal...H-h-hanji?! To nie....tak potom? Ničomu tu nechápem! Musím Erena prinútiť hovoriť.

M: ,,No čo došli ti slová?"

,,Drž hubu! Čo si mu dala?!"
Bože prišiel som včas nohavice mala stále na sebe....no aj tak je nechutné sa na ňu pozerať len keď má podprsenku....

M:,,A-a-ale niič len uspávadlo....za hodinu sa preberie. A teraz odíď mám tu nedokončenú prácu!"

,,Tak počúvaj ty špina mužatkovská! Ty z neho teraz pekne zlezieš a dáš si odchoď na to osobne dohliadne!" Škoda že ju nemôžem zabiť.....zabíjanie titánové jej ide dobre. Ale tam to hasne.

,,Ugh...Ja sa tak ľahko nevzdám! Nevideli sme sa naposledy Erenkuu~"

Už som len mlčal a zabíjal ju aspoň pohľadom. Prečo je tá kurva ešte aj taká vysoká? Toto nieje fér....Budem si Erena strážiť ako oko v hlave počuješ?! No vlastne nepočuješ ale to je jedno. Ľahol som si k Erenovi a objal ho.....viem že by som nemal ale je mi to teraz jedno....tá špina zas niečo plánuje a ja neviem čo... Znervózňuje ma to. Zablúdil som pohľadom na dvere ktoré som vykopol.....upsa. Budem ich musieť opraviť. Neviem či je tento chalan kúzelník ale znova som zaspal......

Nečakaný zvrat (Ereri/Riren) [SK]Where stories live. Discover now