24

114 8 1
                                    

,,Gomenasai Levi musím ísť niečo vybaviť a potom ti veštko poviem toto je fakt urgent..."



Skvelé.....zas nič neviem.....môžte ísť všetci do prdele? ugh.........toto vyzerá byť na dlho...odpratal som sa do kuchyne a poriadne sa nažral....nejedol som dlho heh....po fajnom raňajkoobede som šiel von.....predsa len ako som povedal...bude to nadlho..




Erenov pohľad

Už mi je lepšie....to bol na 100% zas ten debil. Keďže som dvere stále nemal tak mi do izby vbehla Hanji s výrazom akoby jej niekto spravil bububu. Teraz neviem či sa smiať alebo báť....

,,Stalo sa niečo?"

,,L-l-levi......počkaj vydýcham sa....."

je zadýchaná jak keby bežala maratón. Wait.......čo s Levim? Hej hej nedýchaj toľko a hovor!

sadla si na posteľ a povedala mi to čo jej povedal Levi...

,,Č-č-čo prosím?"

,,Takže drogu dali obom?"

,,Vyzerá to tak.....hlavne by sme mu mali všetko vysvetliť a povedať mu aj o tvojom hlase....predsa len nebude ti dlho tolerovať že sa bojíš sna...teraz vám obom môže kedykoľvek preskočiť......doslova...inak zistila som niečo ďalšie......a možno je spôsob ako sa toho zbaviť."

,,Davaj hovor preháňaj!" no čo.....chcem sa toho zbaviť.

,,Takže...človek ktorý vám podstrkuje drogu ju dáva do jedla/pitia......to mohol byť ktokoľvek. Takže odteraz osobne dohliadnem na to čo jete a slopete.....žiadny alkohol nebude. A podľa tohoto zistíme aj či to je vôbec droga.....aby sme nezabudli droga pôsobí 48 hodín a ktovie kedy naposledy ste ju dostali....a ak sa bude dať proste ten hlas ignoruj....neodpovedaj mu ani nič a skús to vydržať aj keď ti spôsobí fyzickú bolesť....to by malo o niečo urýchliť čas vyprchania....a pokiaľ to nieje droga je ignorovanie hlasu velice účinné...."

,,To bude ťažké....ale dobre......ako som povedal.....spravím čokoľvek!"

,,Dobre dobre ale teraz by si sa mohol najesť ani nepamätám kedy si naposledy jedol...a potom....."

,,A potom?" typujem že pôjdeme za Levim mu všetko vysvetliť.....bude to nadlho a bude to komplikované pre obe strany.

,,Pôjdeme za Levim....." Ha jaký som dobrý! No nič.....Ide sa žraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaať.



Leviho pohľad

Nikdy by som nepovedal že to tu je také otrasné.....to fakt sa dá ísť von len za tmy alebo pri západe slnka? Aj keď.....býva už dosť chladno....zima je za dverami. Kebyže stromom tie listy aspoň neopadávajú....to by bolo pekné. No nič to by stačilo idem za tými dvoma....normálne som išiel po chodbe ale zrazu ma niečo chytilo dalo ruku cez ústa a niekam ma to viedlo....že to neni zas ten slizniak? Ups tak trocha som naňho zabudol....kusol som ho do ruky ktorú mal na mojej hube....Ts.....prasiak. ,,Tebe toho nestačilo staroch? Nikdy ťa to neomrzí?" Je pravda že Erwin po mne už zopár rokov ide....ale to nebudem komentovať....mňa si nezíska....nie po tom čo mi spravil. No ale to je príbeh na inokedy.....možno. ,,Ja sa tak ľahko nevzdám zlato." prišiel ku mne a chytil ma za boky. ,,Niesi na toto pristarý?"

Nečakaný zvrat (Ereri/Riren) [SK]Where stories live. Discover now