Erwin povedal mne a Hanji aby sme mu všetko vysvetlili. Tak sme začali. Neveril vlastným očiam. Nechcel nám veriť a zúril v ňom strašný hnev. Začal po nás bliekať že prečo sme to spravili aj napriek tomu že sme mu to pred minútou vysvetlili.
Asi poriadne nevnímal z rozrušenia...„Vy zasrani koho to bol nápad? Dám mu takého čapáka že sa z toho nezobudí!!!!!" postavil sa z postele ale hneď kidol naspäť. Podlamovali sa mu kolená.
Na sucho som prehltol pretože viem že som to vymyslel ja. Hanji na mňa čumela hodnú chvíľu a mne bolo jasné že som mŕtvy. Obzrel som sa okolo seba a ostatný čumeli na mňa tiež. To je moja definitívna smrť.
Levi prepaľoval pohľadom každého v miestnosti a obzvlášť mňa. V tom rozjebal dvere Leviho izby Pyxis s hrdinským ksichtom a začal. „Boli to moje príkazy a moje rozhodnutie. Mohol som ťa nechať skapiť pravda. Ale nemohol som si to dovoliť. Takže teraz sa pekne zotavíš a budeš sa s tým musieť naučiť žiť a ak sa ti nepáči tu sú dvere!" Povedal vytočene Pyxis a odcupital ktovie kam.
No ale k tým dverám. Už žiadne niesu veď ich rozmrdal tak čo kurva melee? Má zas vypité?
No nič Hanji,ja a ostatný sme sa zobrali nech si oddýchne. „oddychujte Heichou", usmial som sa a chcel som odísť no najprv tie dvere chcel som ich opraviť. Ale to sa nedalo. Tak som ich jednoducho odniesol a priniesol nové no keď som prišiel.....
....neveril som vlastným očiam. Levi plače? Eren mal by si si pospať blazníš. Nie spal som dosť. To znamená že....že....že Levi reve?
Nepotia sa mu len oči? Po prvej premene na titána býva horúčka. Fajn nieje čas na vtipy. Pred ksichtom ti reve niekto kto je bez emócií.
„Heichou ste v poriadku?" Kokotskejšia otázka zo mňa výsť nemohla.
„ Kurva Jeager zmizni! A tie dvere si zožer! Ale najprv zmizni!" Bliekal jak zmyslu zbavený......
Lady's
And
Gentleman's
I'm really sorry but.........
To....
Be....CONTINUED.... :)
YOU ARE READING
Nečakaný zvrat (Ereri/Riren) [SK]
Fanfictionak si homofób ani sem neklikaj 🌚 toto nieje nič pre teba🤗 milovníci shipu ErenxLevi valte saa 🙌🏿😭 ⚠️nadávky a 15+ kontent⚠️