Taaak a som tu.....už len otvoriť dvere. Ale mne sa nechce......čo keď ma na mieste zabije? Čo keď- „Oh ahoj Eren! No čo ako? Hovor preháňaj!" Prerušila ma Hanji ktorá si ma všimla za dverami. Otvoril som ich a po tvári mi začali štekať slzy. Medzi dverami som sa hodil na kolená a začal tam revať jak malé decko. Tak ale mám na to kurva dobrý dôvod! Veď.....veď.....nie nedopoviem to nebol som to ja! Alebo? Bol som to ja? Len si to nechcem priznať?.....achhh prečo sa všetko musí tak nečakane zvrtnúť? Prečo sa vždy všetko musí posrať? „Čo sa deje Eren?" Pozrel som na ňu uslzenými očami a postavil som sa. „Celé som to posral........ja-ja-ja nedokážem to..." Pozerala na mňa tázavým pohľadom. „Poď sadni si Eren a všetko mi povedz" ukázala na menší gauč v laboratóriu. „Všetko išlo ako po masle dozvedel som sa že si mu to vysvetlila a udobřili sme sa....potom som bol pre jahody so šľahačkou a pre čierny čaj....potom sa to už začalo posúvať k.....no ehm ty vieš ale.......je tu niečo čo som ti nepovedal......v hlave mám podivný hlas a zrazu akoby ma mohol ovládať ako sa mu zachce a kedy sa mu zachce.....no a zrovna ma to "ovládlo" keď sme nemali od sexu ďaleko a proste tá vec ma donútila z-z-znalisniť ho!" Posledné dve slová som nevydržal a zas som sa rozreval. Hanji na mňa len čumela jak na ducha. Nečudujem sa jej. V tom ma napadlo.....„Skoro by som zabudol nechal som ho v izbe lebo nemalo význam sa k nemu približovať a myslím že zaspal takže ak teraz dovolíš oblečiem ho a vysprchujem....."
„Ho ho ho Eren čo ak sa to stane znova? Hm? Kto ťa zastaví? A nehnevám sa je to vážne. Musím zistiť čo to je za hlas. A kde sa vzal. Idem s tebou!" Chytila ma za ruku a išla zamnou do izby. „A ty Eren? Si v poriadku?" Spýtala sa starostlivo.
„J-j-ja? No....dajme tomu"
„Hovor..."
„Fajn.....keď Levi ležal nadomnou a ten hlas si v mojej hlave niečo vyhukoval..... niečo typu 'ja som tu šéf bla bla pusti ma von' nooo a potom bolo chvíľu ticho no potom som na hrudi cítil ako by sa mi z nej chcel niekto vyrezať. No bol tam somnou len Levi....." Zhrozila sa no nič nepovedala. Už sme boli pred dverami mojej izby. Levi našťastie spal. Hanji išla zobrať nejaké jeho oblečenie a ja som ho šiel opatrne umyť. Ako som tomuto bezvládnemu telu mohol spraviť niečo tak strašné.......Podarilo sa nám ho nezobudiť. Takže sme znova odišli a Hanji chcela vyriešiť môj problém s hlasom. Bolo na nej vidieť že niečo vie. ,, Že ty o tom niečo vieš? počúvam....",,No.......eh.........ako to povedať.....Čítala som pár kníh kde boli takéto problémy. No......a moc riešení tam nebolo. " zosmutnela a povedala.
,,Spravím čokoľvek čo budem môcť." Fakt myslím to vážne. Nechcem aby sa mi Levi vyhýbal celý život.. ,,Nooo.......eh....mohol by si skúsiť ho ignorovať no nezaručujem ti že to pomôže." To bude pri tých jeho narážkach na Leviho osobu ťažké ale dobre, za pokus to stojí. ,,Fajn nemal by to byť taký veľký problém.." teda- ako sa to vezme heh... Levi sa mi bude vyhýbať a ja budem nadržané prasa....budem zraniteľnejší. Takže ten debil ma aj ľahšie ovládne. Ugh jak ja ho nenávidím....Ale prečo sa mi vlastne začal levi páčiť? Vždy som bol v tom že som na dievčatá a zrazu ma prestanú len tak zaujímať? Nerozumiem sebe samému.....Sám som zvedaví ako dlho sa dokážeme jeden druhému vyhýbať....no teda....on problém s tým asi mať nebude.....čo už. Dal by som si tie jahody.....Boha Eren nech už ti nejebe na tú hlavu...No nič idem spať. Počkať. Veď nemám kde....,,Arigato Hanji vždy mi dokážeš pomôcť......naozaj ďakujem." smutne som sa do toho usmial. ,,Inak nemohol by som tu p-p-prespať? Nechcem ho ísť budiť....." bože ty si tak inteligentný človek Eren. Lebo keď si ho sprchoval si vôbec neriskoval že ho zobudíš čo? Už viem prečo mi ten pokadený hlas toľko nadáva..,,Jasné že môžeš Eren!" pozrela sa tak divno na ten gauč a povzdychla si: ,,Ja tu aj tak potrebujem ešte niečo dokončiť a vždy pri tom aj tak zaspím takže môžeš ísť aj do mojej postele" S-s-s-s-si si istá? Ja niesom náročný typ človeka." vyznie to divno keď povie že mám ísť do jej postele... ,,Na 100% Eren..." usmiala sa a otočila sa k jej experimentu.. Radšej nebudem zisťovať čo to tam má...,,Ako povieš.. Dobrú noc Hanji...a ešte raz arigato." poviem jej a s menším náznakom úsmevu odídem..U hanji v izbe som bol pár krát snáď tam bude mať aj iné knižky ako encyklopédie. Ako pochybujem že zaspím toto je pre mňa samého trauma. Ja len dúfam že sa nebude chcieť znova zabiť......Vošiel som do izby Hanji. Cítil som tu Leviho vôňu.......To sem chodí tak často? Ugh nebodaj žiarlim....Ako som povedal.....sú tu len encyklopédie.....huhhhh vidím to na dlhú noc čumenia do stropu.....Ja chcem spaaaaaaaaaaať....mohol som som mať oči zatvorené ako som len chcel ale ne a ne zaspať po chvíli som počul otvorenie dverí.....,,Hanji? Mám odísť? Chceš ísť spať?" že som ju len počúvol nemal som býť taký srab a mal som preniesť Leviho do jeho izby. ,,Ummm Hanji?" prečo sa neozýva? ,,Len spi Erenku~" to bolo posledné čo som počul. Zrazu som cítil bolesť hlavy a servítka pred ústami ma uspávala....čo sa to deje? toto nemohla byť Hanji....Nemohla....a som si istý že ani nebola.....tak kto potom..zrazu som nemal silu ani rozmýšľať a bola len tma.......tma........a ešte väčšia tma...
YOU ARE READING
Nečakaný zvrat (Ereri/Riren) [SK]
Fanfictionak si homofób ani sem neklikaj 🌚 toto nieje nič pre teba🤗 milovníci shipu ErenxLevi valte saa 🙌🏿😭 ⚠️nadávky a 15+ kontent⚠️