Bežal som hneď za ním. Bol na ceste do svojho kanclu no mňa ešte zdržala Mikasa s jej otravnými otázkami typu 'kde si bol' a bla bla bla.
Ach bože ako ja takéto výsluchy nenávidím! Keď som bol oslobodený od zbytočných otázok namieril som si to za Levim, potrebujem konečne zistiť odpovede na moje otravné a zbytočné otázky ktoré sú na úrovni otravnosti tých Mikasiných.
Rozbehol som sa smerom k Leviho kanclu. Keď som bol pri dverách som zaklopal. „H-Heichou?" Trochu nervózne ho oslovím. „Čo chceš zasran" povedal chladným hlasom ako vždy. „Potrebujem sa vás niečo spýtať"poviem mu nežne a vystresovane. Čoho sa bojím? Prečo mám roztrasený hlas jak keby som mal epileptický záchvat?
„Tak tam nestoj za tými dverami jak debil a poď sem" znovu mi odvetil tým chladným no mierne vytočeným hlasom. Vstúpim a zavriem za sebou dvere. „No čo je pohni mám ešte nejakú prácu." Nádych výdych Eren to dáš. Neviem prečo sa povzbudzujem ale na rozmýšľanie teraz nieje čas....
„Prečo ste ma vtedy zachránil?" Vyzeral byť celkom zaskočený mojou otázkou. No odpovedal celkom rýchlo na to že bol zaskočený. „Lebo som tvoj kapitán a Erwin mi ťa dal na zodpovednosť a nemôžem dopustiť aby si umrel,ešte niečo?" povedal mi celkom podráždene.
Asi to bola blbá otázka no chcel som vedieť či v tom nieje niečo viac pretože.....hm...ja sám neviem prečo....som zrazu nejaký divný...Eren čo to s tebou kurva je daj sa dokopy! „Áno"
Uprel na mňa jeho chladné oceľové oči a nahodil otázny výraz tváre ako znak toho že počúva ďalšiu moju otravnú otázku. „Prečo po mne zazeráte akoby som bol najhorší človek na svete ktorého nenávidíte z celého svojho srdca? Lebo som titán? Že je to tak?....."
TO BE CONTINUED......
KAMU SEDANG MEMBACA
Nečakaný zvrat (Ereri/Riren) [SK]
Fiksi Penggemarak si homofób ani sem neklikaj 🌚 toto nieje nič pre teba🤗 milovníci shipu ErenxLevi valte saa 🙌🏿😭 ⚠️nadávky a 15+ kontent⚠️