10.

187 12 0
                                    

Levi sa zobudil ako prvý a z toho sajrajtu ho skoro trafilo.„ Vstávajte a vypadnite bastardi!" Zhukol tak že to bolo počuť aj za morom. Opica nás všetkých tomu nepomáhala. Všetci sme sa prudko posadili a kukli na Leviho. Smažil nás pohľadom a pomaly sme sa vytrepali preč.




Leviho chytil záchvat upratovania. Šiel som sa osprchovať. Horúca sprcha ma vždy preberie. Síce to bola sprcha nič moc ale v tejto chvíli mi to bolo jedno. Po horúcej sprche plnej rozmýšľania som si šiel niečo zahryznúť do kuchyne. Boli tam aj Armin s Mikasou tak sme sa ešte rozprávali o včerajšku. Moc sme si nepamätali.



Vydal som sa za Levim či nechce pomôcť. No to môj zámer nebol. Chcel som sa ho spýtať prečo plakal. Len pičus by uveril že sa mu potia oči. Dobehol som k Leviho izbe a počul som pohmkávanie. Pričom mi to mega Kawaii a zružovel som.Ereeen? Čo to s tebou je?




„Čo tak čumíš? Je na mne niečo zaujímavé? A čo to máš s ksichtom?" spýtal sa ma Levi a ja som len tak stál opretý o zárubne. „N-nič Heichou....Len som sa chcel spýtať či nechcete pomôcť s upratovaním." Povedal som zahanbene lebo som predtým naň čumel jak na svätého.





Nuž ale nejak som sa vykoktal. „Poupratuj hento keď chceš pomôcť." ukázal na skrinku kde bolo snáď kilo prachu a pri nej črepiny od nejakého chlastu. Dal mi do ruky handru s metlou. Ešte mi trochu pulzovalo v hlave ale prežiť sa to dalo. Dneska nechcem alkohol ani vidieť. „Rozkaz Heichou" už len poviem a pustím sa do práce. Nejakú tú chvíľu medzi nami panovalo ticho no ja som potreboval odpovede na moje otázky takže to dlho netrvalo. Zhlboka som sa nadýchol a proste si išiel svoje.




„Prečo ste vtedy plakal Heichou? Len blb by uveril že sa vám potia oči." Je potenie očí vôbec možné? Z myšlienok ma vytrhol hlasný povzdych. Keby som mohol skákal by som radosťou.  Bol som šťastný že sa mi ide zveriť no trocha som sa zmýlil.„Do toho ťa nič a pokiaľ si ma prišiel otravovať s pičovinami sa môžeš zobrať a odísť." povedal mi celkom nasrane a prepálil ma pohľadom. „Gomen Heichou." Povedal som so sklonenou hlavou a pokračoval som v práci. Prečo sa tomu bráni? Hanbí sa? Bojí sa? Prečo to chcem vlastne vedieť je to jeho vec a jeho súkromie nie? Ale prečo ma to tak strašne zaujíma? Prečo chcem vedieť ako sa cíti? Poooooooočkať...... Nie to nie. Ani náhodou! Vschop sa Eren si obyčajný 17 ročný heterák ktorý chce babu vo svojom veku a nejde po žiadnom 30 ročnom týpkovi ktorý je navyše aj tvoj šéf! Počuješ Eren?! Žiadne také. Bože zas sa rozprávam sám so sebou. Fakt úbohé.




Ešte aj takáto téma. Jesus maria. Keď to dokončím by som mal ísť spať. Nemal som sa asi tak ožrať. Za takú hodinku, dve sme mali popratané a šli sme zaniesť veci do..........čo ja viem čo to bolo nejaká zakrpatená miestnosť kde boli metly,mopy,čistiace prostriedky,.... A malo to dvere. No ale hlavne to bol raj pre Leviho. Pred tým než som šiel spať som si chcel dať horúcu sprchu. Schmatol som uterák a nasmeroval si to do sprchy. Akurát keď som vyšiel s uterákom okolo bedier sa do kúpeľne valil Levi. Nevšimol si ma a narazil do mňa. Vyzeral byť zamyslený takže keď do mňa narazil sa zľakol a trocha nadskočil. Prepálil ma pohľadom no oči mu furt klesali na moje vypracované brucho....

Nečakaný zvrat (Ereri/Riren) [SK]Where stories live. Discover now