Erenov pohľad
Zobudil som sa a prudko sa posadil.....Bol som celý spotený........,,T-t-to celé bol len sen?" Ani som si nevšimol Leviho ktorý zrejme počas spánku spadol na zem.....Bol spotený ako ja a zrýchlene dýchal...mne sa dych už ukľudnil....radšej ho zobudím...neskoro..........zobudil sa sám....,,Čo na mňa tak zízaš? A prečo si spotený ako po maratóne? Nebolí ťa v podbrušku? chrlil na mňa otázku za otázkou.....v podbrušku? Fuj keď si spomeniem na ten sen ma tam začína bolieť....,,Nie prečo?... ,,Chcel som sa uistiť či som stále v sne...." ,,čo také sa vám snívalo keď sa potrebujete uisťovať či ma nebolí v podbrušku?....teda ak to nieje niečo osobné..." nemohlo sa nám snívať to isté...možno som v jeho sne mal krámy to je tá istá bolesť nie? ,,Uniesla nás tvoja priblblá sestra a-"
,,ČO prosím?! Toto nieje možné...."
,,Ugh ani dopovedať nemôžem....Čo zas nieje možné?"
,,No ja som mal tiež sen v ktorom nás Mikasa uniesla no ale pred tým.....som......som......v-v-vás zn-n-náailnil a potom aj nejaký Kenny alebo tak nejak bolo to meno....." to je nemožné aby mali dvaja ľudia rovnaký sen.
Leviho pohľad
,,No ja som mal tiež sen v ktorom nás Mikasa uniesla no ale pred tým.....som......som......v-v-vás zn-n-náailnil a potom aj nejaký Kenny alebo tak nejak bolo to meno....." stuhol som....Je možné aby sa nám snívalo to isté? Po tom čo mi povedal že je v poriadku (koniec 16tej kapitoly) omdlel tak som bežal za Hanji....Ale tá nám nedávala žiadne drogy ani nič tak ako? Nič som mu na to nepovedal....,,Obleč sa ideme za Hanji." nechcel som ho budiť aby sa obliekol tak som si k nemu len ľahol a prikryl nás.....ešte že to bol len sen nechcel by som znova vidieť toho starého nadržaného deda....(Kennyho) Pokúsim sa od Hanji zistiť či nevie čo by mohlo byť Erenovi nemohol omdlieť len tak pre nič za nič. Keďže som tu mal len to oblečenie čo som mal ehm asi včera neviem vyzerá že je niečo okolo 6 večer....To sme prespali celý deň? Tak dlho som nespal ani keď som bol malý sopliak. Vďaka tomu hnedovlasému čudu som spal tak dlho? Alebo to bude tým snom? No ale späť k oblečeniu....nechcel som si obliekať to špinavé tak som nejaké ukradol Erenovi....Nevadilo mu to skôr naopak bol z toho šťastný.... To mi je ale podivín.....Ale priznám sa...Keď som sa chodieval Hanji "sťažovať" povedal som jej že mám toho týpka až moc rád...Je asi jediná komu verím.....ale nepovedal som jej to, lebo som nevedel čo robiť....bál som sa....bál som sa že si ho k sebe až moc pustím a skončí to ako naposledy.,,Heichou v pohode?" ,,A-ano ideme." musel som vyzerať ako metla ale bolo mi to v túto chvíľu jedno...teraz ma zaujíma čo sa sakra deje. Cesta k Hanji bola tichá a nijak mi to neprekážalo....stále sa mi v hlave odohrával ten sen.....ani som sa nenazdal a už sme boli pred laborkou kde si nás hneď všimla Hanji...,,Uuuuuu Ohayo Šípkové Ruženky." Ti dám také Šípkové Ruženky....„Ohayo.......máme taký problém Hanji..."
,,Počúvam.....čo sa stalo?....Niekto je tehotný? Zlomeniny? Bolesť zadku?-"
,,To by stačilo Hanji....Nič také.." prerušil ju Eren....Bože ďakujem. Zrejme si všimol že jej za chvíľu jednu čapnem..........
Erenov pohľad
Na Levim bolo vidno že ju za chvíľu pretrhne. Musel som zakročiť.....No ale povedať by jej to mohol on...
,,Tak potom? Čo sa deje? Stalo sa niečo Erenovi keď omdlel?"
,,Nie som v poriadku....Ale.....Je možné aby sa dvom ľudom sníval ten istý s-sen?" povedal som jej to lebo Levi vyzeral zamyslene.
ČTEŠ
Nečakaný zvrat (Ereri/Riren) [SK]
Fanfikceak si homofób ani sem neklikaj 🌚 toto nieje nič pre teba🤗 milovníci shipu ErenxLevi valte saa 🙌🏿😭 ⚠️nadávky a 15+ kontent⚠️