POHLED HARRYHO
~KANCELÁŘ VEDOUCÍHO BYSTROZORŮDnes to je přesně osm let od bitvy o Bradavice. Osm let co zemřel Voldemort. Osm let co hodně lidí ztratilo někoho blízkého.
Právě jsem dodělával poslední papírování ohledně naší poslední mise, když se přede mnou objevila vysoká, hubená zahalená postava v černé kápy.
Vyskočil jsem ze židle a namířil jsem hůlkou na postavu. "KDO JSI?!"
"Jsem Smrt." zachraptěla osoba.
"COŽE?" tohle musí být jenom nějaký vtip.
"Ty, Harry Jamesi Pottere jsi Pán smrti, ale nesnažíš se být nesmrtelný. Dvou relikvií jsi se vzdal. Tím si získal mou pozornost. Jsi jeden z mála lidí co by to dokázalo udělat. Mohl jsi používat nejmocnější hůlku světa, ale ty jsi ji z úcty vrátil předchozímu majiteli který ji používal. Mohl jsi si nechat kámen vzkříšení a být s těmi co miluješ. Ale ty si moudře zvolil ty které miluješ mezi živými a na milované mrtvé s láskou vzpomínáš." fajn tohle asi není žádný vtip. Sklonil jsem hůlku dolů, ale pořád jsem ji měl připravenou k obraně. "I když jsi se vzdal dvou relikvií, pořád si jejich majitel a nadosmrti Pán smrti. Tvoje činy a rozhodnutí mě ale tak překvapily a uchvátily, že jsem se rozhodla vrátit zpět do života deset osob plus jeden bonus. Doufám, že tě moje dary potěší." a s těmito slovy zmizela.
Okamžitě jsem poslal zprávu Kingsleymu (jak sakra se to skloňuje?). Po pár vteřinách mi přišla zpráva abych za ním za 10 minut přišel.
Sedl jsem zpět na židli a snažil se nedívat na hodiny, ale i tak jsem snad každou vteřinu na ně podíval.
Konečně uběhlo deset minut a já se rychlou chůzí vydal za ním. Měl by být teď o patro níž kvůli nějakému jednání a tak jsem se zastavil před výtahy a jeden si přivolal.
Když se otevřely dveře od výtahu, myslel jsem, že dostanu infarkt.
Vevnitř stál Ron a moji rodiče. Vypadali starší než na fotkách nebo než když jsem s nimi mluvil přes kámen vzkříšení. Měli vrásky od smíchu okolo očí a sem tam i ten šedý vlas. Ale pořád to byli oni.
POHLED LILY
James natáhl ruku s hůlkou na toho muže a ten udělal to stejný."Kdo jsi?! A proč vypadáš jak já??" Jamesova kopie neodpověděla na otázky a jenom se otočila na zrzka, který teď jezdil očima z jednoho na druhého a vypadal, že se snaží na něco přijít.
"Rone, běž prosím pro Kingslyho. Řekni, že je to naléhavé." zrzek přikývl. "A vy dva pojďte se mnou do mé kanceláře." udělali jsme co nám řekl, ale James měl pořád vytaženou hůlku.
Jamsův klon se zastavil před částí ve které pracují bystrozoři. "Zůstaňte tady. Opovažte se utéct. Nemuselo by to dopadnout dobře." přikázal nám chladně a vešel k bystrozorům.
POHLED HARRYHO
"Denisy běž prosím dolů s dalšími dvěma bystrozory do Odboru záhad do komnaty smrti. Jestli se nemýlím měl by se tam objevit jistý muž. Přiveďte ho ke mě do kanceláře." Creevy přikývl a s dalšími dvěma bystrozory rychlou chůzí odešel."Deane ty vem dalších sedm bystrozorů a běž do Bradavic. Je možné, že tam se jich objeví více. Jestli ano, taky je přiveďte ke mě." osm bystrozorů se zvedlo a odešlo stejnou rychlou chůzí jako ti tři před nimi.
"Cho dojdi prosím pro Dudleyho a cestou zpět se stav i pro Veritaserum. Budeme ho potřebovat hodně." Cho také přikývla a odešla pro svého manžela a pro lektvar pravdy.
"Vy ostatní buďte prosím připraveni. Dostal jsem zprávu, že se má jednat o deset osob a ještě něco k tomu. Zatím jsem našel dva. Tři, když počítám toho pro kterého šel Creevy. A v Bradavicích se určitě neobjeví všichni ostatní." všichni zbylí zamručeli nebo přikývli na souhlas a já odešel zpět ke svým rodičům.
POHLED LILY
Během chvilky z pracovny bystrozorů vyběhlo dvanáct bystrozorů. Každý z nich se na nás podíval vyděšeně? nevěřícně?Konečně vyšla i kopie Jamese. Kývl na nás a my šli za ním.
Zastavil se před kanceláří vedoucího bystrozorů. K mému překvapení bylo na dveřích napsáno velkým písmem HARRY JAMES POTTER.
"Ehm... překvapení?" řekl nervózně. James se nezmohl na odpovědi, což se u něho vidí jen málo kdy, a jezdil z nápisu na Harryho? "Tak pojďte dovnitř. Nebudeme tu stát jak tři tučňáci na kusu ledu." tučňáci? Na ledu? Kde to sakra vzal? Otevřel dveře a vešli jsme dovnitř.
ČTEŠ
RETURN 《FF - HP》
FanfictionDruhá kouzelnická válka skončila. Co se stane když James s Lily se vrátí zpět k životu? Vrátí se i někdo jiný? A uvěří Harry, že jeho rodiče jsou zpět? Předem upozorňuji na gramatické chyby. Velice pomalé vydávání kapitol. #1 v #ronweasley (3.11.202...