FIVE

1.4K 44 3
                                    

"Takže Teddymu je osm let." zavrtěla nad tím nevěřícně hlavou Dora. "Kde je?" podíval jsem se na hodinky.

"Teď by měl být v Doupěti na oslavě narozenin malé Vicky."

"Kdo je Vicky a Teddy?" zeptala se mamka.

"Teddy je přezdívka pro Edwarda a Vicky je dcera Billa a Fleur Weasleyových a dnes slaví sedmé narozeniny." vysvětlil jsem.

"Takže já mám neteř?" zeptal se Fred.

"A ne jednu." zakřenil jsem se na něj.

"A mám i nějaké synovce?"

"Jo."

"Řekneš mi prosím jak se jmenujou a od koho přesně jsou?" přikývl jsem na souhlas. Vyčaroval jsem židle pro rodiče a Siriuse a já si vzal svoji židli od stolu.

"Takže Bill a Fleur mají tři děti. Nejstarší je Victoire, teď je jí 7 let. Pak mají Dominique té bylo minulý měsíc 6. A ještě potom mají syna Louise a tomu jsou 4 roky."

"Se Bill nějak rozjel." komentoval to Fred.

"Aspoň nemá 7 dětí. No potom je Charlie, ale ten je svobodný a nemá žádné děti. Percy si vzal Audrey a mají spolu šestileté dvojčata Molly a Lucy."

"Dvojčata? Skvěle!" nadskočil radostí Fred na židli.

"Jo. No pak je George. Ten si vzal Angelinu a mají spolu jednoročního syna Freda a čerstvě narozenou dceru Roxanne."

"Oni pojmenovali svého syna po mě?" přikývl jsem. Do očí se mu nahrnuly slzy. "George máš štěstí! Díky tomuhle tě nezabiju za to, že si se chtěl zabít."

"Abych pokračoval. Tak Ron si vzal Hermionu a teď spolu čekají první dítě, ale to už jsem říkal."

"Konečně se Ron rozhoupal." usmál se šibalsky Fred.

"Jo konečně." ozvala se Dora. "Kroužili okolo sebe tak opatrně, i když bylo vidět, že se navzájem milují." s tím jsem nemohl dělat nic jiného než souhlasit.

"Harry a co Ginny?" zeptal se znovu Fred. "Vzala si někoho? Jestli jo, budu si toho týpka muset najít a vyjasnit si to s ním."

"Tak to nebudeš moc dlouho hledat." zamumlal jsem si pro sebe, ale nejspíš ne tak potichu jak jsem chtěl.

"CO?!?" vykřikli všichni.

"Harry kde je?" zeptal se Fred.

"Kdo?"

"Nedělej blbého a řekni kde je Ginnin manžel."

"Blíž než si myslíš." řekl jsem mu.

"Harry! Kdo je to!?"

"Když ti to řeknu, zabiješ mě?"

"Proč bych tě měl-" sjel pohledem k mé ruce na které jsem měl snubní prsten. "Harry? To ty. Ty jsi sis vzal moji malou sestřičku!"

"Jo...?"

"Skvělé! Konečně jsi oficiálně v rodině." zvedl se ze židle a obejmul mě. Já v tu chvíli nechápal co se děje. "Aspoň že vám tu neběhají malí Harryové, protože to bych si s tebou už musel doopravdy důvěrně promluvit."

Rozkašlal jsem se. "Ehm...no..." všichni se na mě otočili.

"HARRY JAMESI POTTERE NECHCEŠ SNAD ŘÍCT, ŽE JSI MOJI SESTŘIČKU PŘIVEDL DO JINÉHO STAVU?" zakřičel na mě Fred. Já se jenom usmál.

Dora se ke mě naklonila a šeptem řekla: "Jak můžeš být tak v klidu."

"Není to poprvé co to slyším." odpověděl jsem ji. A Dora se uchechtla nad bratry mé manželky a jenom protočila oči.

RETURN 《FF - HP》Kde žijí příběhy. Začni objevovat