THREE

1.3K 55 3
                                    

POHLED HARRYHO
Sedl jsem si za svůj pracovní stůl a pro své rodiče jsem vyčaroval dvě židle.

"Kdo jste?" zeptal jsem se jich.

"Kdo jste vy?" opačil táta.

"Otázky tady budu pokládat já. Ale jestli nechcete sami říct kdo jste nevadí. Zachvíli přijde ministr, Cho s manželem a s Veritasérem, lektvarem pravdy. Předpokládám, že víte o jakém lektvaru mluvím." přikývli. "Skvěle. Tak počkáme nebo mi to řeknete teď?"

"Jsme Lily a James Potterovi." odpověděla mamka.

"To není možné. To nemůže být pravda. Takže to byla opravdu Smrt." zvedl jsem se ze židle a začal přecházet sem a tam. "Ale i tak vám dám Veritaserum."

"Proč? Když jsme vám řekli kdo jsme!" ozval se tentokrát táta.

"No právě kvůli tomu. James a Lily Potterovi jsou už skoro 24 let po smrti. Tak mě prosím omluvte, že si to chci ověřit." na jejich obličeji se objevil šokující výraz.

Po pár vteřinách se otevřely dveře a dovnitř vstoupil Kingsley, Cho s Dudleyem a Sirius? v doprovodu třech bystrozorů v čele s Denisem.

"Harry? Co tu sakra děláš?" zeptal se mě Sirius.

"Pracuji." pokrčil jsem rameny. "Posaď se prosím." ukázal jsem na třetí, právě vyčarovanou židli.

"Pracuješ? Dobrej vtip Harry." začal se smát.

"Siriusi, teda pokud jsi doopravdy Sirius, Posaď se prosím." znovu jsem ukázal na volnou židli. "Cho máš Veritaserum?" Cho přikývla a podala mi ho.

"Tohle je Veritaserum. Budu se vás ptát na otázky abych si ověřil kdo doopravdy jste. Souhlasíte s podáním?" všichni přikývli až na Siriuse.

"Takže to není vtip?" podíval se mi do očí.

"Ne není. Tak kdo chce začít?" přihlásil se Sirius. Přišel jsem k němu a do pusy jsem mu nakapal tři kapky.

"Tak dobře, první otázka. Jak se jmenuješ?"

"Sirius Orion Black"

"Kdy ses narodil?"

"3.listopadu 1959"

"Jak jsi se dostal z Azkabanu?"

"Z Azkabanu jsem se dostal v podobě Tichošlápka."

"Proč jsi z Azkabanu utekl?"

"Protože jsem v novinách od Popletala uviděl Pettigrewea v podobě krysy v ruce Rona, který i s Peterem se měl vracet do Bradavic, tedy k tobě." přikývl jsem na souhlas.

"Poslední otázka. Jaký si myslíš, že je datum?"

"18.června 1996"

"Dobře. Cho máš antisérum?" Cho přikývla a podala mi modrou lahvičku. Podal jsem ji Siriusovi, který se z ní napil. "Siriusi budu tě muset ale s tím datumem zklamat." podíval jsem se na něj smutně.

"Proč?"

"Protože není 18.června a už vůbec není rok 1996." podíval se na mě zmateně. "Je 2.května 2006. Dnes přesně osm let od bitvy o Bradavice. Osm let, co zemřelo mnoho lidí včetně Remuse, Freda, Levandule, Dory a dalších. A skoro deset let od té doby co jsi zemřel." nevědomky jsem si vjel rukou do vlasů. "A jen a jen mojí vinou. Kdybych tenkrát-" Sirius mě ale přerušil.

"Harry neříkej mi, že si celou tu dobu přikládáš za vinu to, že jsem zemřel." podíval se mi do očí. "Ty si to vážně dáváš za vinu."

RETURN 《FF - HP》Kde žijí příběhy. Začni objevovat