Harry s Regulusem se objevili v atriu a okamžitě se vydali do Harryho pracovny.
Harry poslal svého patrona předem k bystrozorům, aby připravili Veritaserum. Předpisy jsou předpisy. Taky poslal patrona Kingsleymu, že našel dalšího.
Rychle vklouzli do Harryho kanceláře, ve které si Regulus již sundal neviditelný plášť.
"Tak co teď?" zeptal se Black.
"Za chvíli přijdou bystrozorové s Veritasérem a ministr kouzel. Potřebujeme jenom, jestli jste to vy," řekl mu Harry.
"Předpokládám, že je to podle předpisů?" zeptal se Regulus a Harry přikývl.
Zanedlouho do Harryho kanceláře doopravdy přišli bystrozorové s veritaserem. Harry si ho od nich vzal a popošel k Regulusovi. Nakapal mu pár kapek do pusy a potom zase popošel ke svému stolu, o který se následně opřel. Bystrozorové zůstali, aby byli jako svědci.
"Tvé celé jméno," začal se Harry ptát.
"Regulus Arcturus Black."
"Proč jsi vypůjčil Kráturu Voldemortovi?"
"Pán zla potřeboval domácího skřítka a tak jsem ho mu dal."
"Co tě znepokojilo, když se Krátura vrátil?"
"To co tam Vokdemort uložil - jeho viteál."
"Kdo vypil lektvar na malém ostrůvku uprostřed černého jezera. Ty nebo Krátura?"
"Já"
"Dobře, děkuji ti," řekl Harry a podal Regulusovi antisérum.
Do kanceláře přišel již i Kingsley.
"Regulus Black," řekl ministr jakmile uviděl sedícího Reguluse na židli.
"Otestováný. Je to on," řekl Harry.
"Pane Blacku máte štěstí. Tady Harry vaše jméno již před několika lety očistil, takže vás můžeme propustit domů bez soudního procesu. Který není nutný díky důkazům, které Harry předložil," informoval Kinglsey mladého Blacka.
"Takže mě vážně pustíte?" zeptal se překvapeně Regulus.
"Jak jsem řekl, nemáme žádné důvody vás zde držet," řekl Kingsley.
"Ale kam mám jít?" zeptal se Regulus.
"To je jen na vás," řekl a mávl na na znamení loučení a odešel.
"Také můžete jít," řekl Harry bystrozorům, stojících u zdi. Ti přikývli a také odešli.
"Tak kam mám jít?" zeptal se mladý Black Harryho.
"Byl bych rád, aby jste šel se mnou zpět ke mě domů," řekl Harry s mírným úsměvem. "Můžete se zde setkat i se svým bratrem."
"Sirius?" Harry přikývl. "Říkal jste, že zemřel," rozčilil se Regulus a obličej mu začal rudnout.
"A taky jsem řekl," řekl klidným hlasem Harry. "Že nejste jediný kdo se vrátil zpět k životu."
"Kdo ještě se vrátil?" zeptal se již s klidnějším hlasem, ale v obličeji stále trochu červený.
"Moji rodiče a prarodiče z otcovy strany, má kmotra - Marlene McKinnon - Fred Weasley, Remus Lupin a Nymfadora Lupinová, Sirius a vy," vyjmenoval Harry všechna jména těch co se vrátili. Cítil jakousi povinnost tohle Regulusovi sdělit.
Regulus přikývl a vyskočil ze židle. "Tak jdeme. Na co čekáme?" otočil se na Harryho a popoběhl ke dveřím.
Regulus celou dobu skoro jenom běžel. Kdyby Harry neměl dobrou kondičku ani by mu nestačil.
"Na člověka, který byl více jak dvacet let mrtvý skvělé běháte," řekl Harry, jakmile se vytočil z krbu zpět na Grimauldově náměstí.
"Děkuji," usmál se Regulus.
"Chvíli počkejte. Dojdu pro Siriuse," Regulus přikývl a sedl si ke stolu.
Harry došel k myslánce a ponořil se do ní.
ČTEŠ
RETURN 《FF - HP》
FanficDruhá kouzelnická válka skončila. Co se stane když James s Lily se vrátí zpět k životu? Vrátí se i někdo jiný? A uvěří Harry, že jeho rodiče jsou zpět? Předem upozorňuji na gramatické chyby. Velice pomalé vydávání kapitol. #1 v #ronweasley (3.11.202...