FOUR

1.3K 49 6
                                    

"Ehm... jo...?" znervózněl jsem.

"Znám ji?" zeptal se Sirius.

"Jo." zakřenil jsem se na něj.

"Kdo je to?" než jsem stačil odpovědět, dovnitř vešlo osm bystrozorů s lidmi kteří vypadali jako Remus, Dora a Fred.

"To vyřešíme později. Teď běžte prosím za můj stůl." teď jsem se otočil na další tři údajně mrtvé lidi. "A vy se prosím posaďte na jejich místa." ukázal jsem na již volné židle. "Deane vem si sebou prosím ještě někoho a vrať se pro jistotu do Bradavic. Jestli se během dvou dnů nic nestane, vraťte se. A Sally běž prosím ke Kingsleymu a řekni mu, že se vrátili další. Vy ostatní běžte zpět do kanceláře a buďte připraveni."

"Ano pane." odpověděli "Ano Harry" řekl Dean a všichni odešli.

"Harry my už také půjdeme. Jsme po směně a nechci nechávat děti s mamkou déle než je to třeba." začal se loučit Dudley.

"Dobře. Kdykoli budete chtít přijít, můžete."

"Dej nám vědět jak to tady dopadlo, Papíry vyřídíme zítra nebo po zítří, až budeme vědět kdo vše se vrátil, aby jsme mohli vymyslet co řekneme." zamávala mi Cho při odchodu a Dudely na mě jenom mávl.

"Harry?" otočil jsem se na toho kdo se ptal. Dora vypadala vystrašeně. "Harry kde je Teddy. Je v pořádku?" Remus si ji přitáhl k sobě a obejmul ji kolem ramen. Koutkem oka jsem viděl překvapené výrazy mých rodičů a Siriuse.

"Ano je v pořádku, ale než vám řeknu kde je, musím vám dát Veritaserum abych se ujistil že jste to skutečně vy."

"Proč by jsme to neměli být my?" zeptal se Fred.

Povzdechl jsem si. "Frede můžu začít od tebe?" přikývl a já mu nakapal tři kapky do pusy.

"Jak se jmenuješ"

"Fredrick Gideon Weasley, ale všichni mi říkají Fred."

"Kolik máš sourozenců."

"6"

"Kdy ses narodil?"

1. dubna 1978"

"Co jste mi dali když jsem byl ve třetím ročníku, abych se mohl dostat do Prasinek?"

"Pobertův plánek."

"Ty máš Pobertův plánek? Neviděl jsem ho od té doby co ho Filch v našem sedmém ročníku zabavil Peterovi." ozval se nadšeně táta. Ignoroval jsem ho.

"Harry kdo jsou ti lidé?" zeptal se Remus.

"Remusi to vám vysvětlím po tom co si ověřím vaší identitu." Nadechoval se k argumentu, ale já ho přerušil. "Oni se už prokázali přes test Veritaserem." otočil jsem se zpět na Freda. V očích Remuse bylo překvapení s šokem.

"Jaké si myslíš, že je datum?"

"2. května 1998"

"Bohužel už rok 1998 není." zavrtěl jsem hlavou.

"Cože?" vykřikl Fred s Remusem a Dorou.

"Jo, taky to byl pro nás šok." řekl Sirius.

"A jaký je rok?" zeptal se Fred.

"2006." odpověděl jsem.

"Osm let." řekl s úžasem Fred. "Jak je možné že jsem tady? Poslední co si pamatuji je, že jsme spolu bojovali v Bradavicích proti panu Ministrovi a pak vše vybuchlo. Vážně tenkrát Percy řekl vtip?" ušklíbl se.

RETURN 《FF - HP》Kde žijí příběhy. Začni objevovat