Teddy po chvíli odstoupil od svých rodičů a jenom se na ně díval. Slzy mu stále stékaly po tvářích.
"Jste realní, že ano?" zeptal se.
"Ano jsme." přitáhla si ho Dora zpět k sobě.
"Máme vás tady nechat o samotě a pak k nám přijdete nebo jdete s námi?" zeptal jsem se Remuse s Dorou.
"Půjdeme s vámi." řekl Remus.
"Klidně tu zůstaňte a promluvte si. Máte si toho hodně o čem si musíte promluvit. Já jim řeknu že jste se vrátili i vy."
"Vážně to nevadí?" zeptal se Remus.
"Remusi kdyby to vadilo tak ti to nenabízím. Kdyžtak běžte do Teddyho pokoje. Nevím co by někdo udělal kdyby vás našel tady v kuchyni ještě předtím než vše vysvětlím." než stačili něco cokoliv říct, už je Teddy táhl do svého pokoje.
"Co teď?" zeptal se Fred.
"Teď ty ostatní." odpověděl jsem a vyšel ven před Doupě.
Všichni už seděli okolo dlouhého stolu a čekali. Sedl jsem si k nim.
"Kde je Teddy?" zeptala se Ginny a já si od ní vzal malého Jamese.
"Někdo si s ním chtěl promluvit." vysvětlil jsem.
"Harry co se děje? Jde o Teddyho?" zeptala se Molly.
"Ne o Teddyho nejde." zavrtěl jsem hlavou.
"Tak co se děje?"
"Ví někdo co jsou to relikvie smrti?" věděl jsem, že Ginny, Hermiona a Ron to ví, ale ostatním jsem to nikdy neříkal.
POHLED LILY
"Ale ty jsou jenom vymyšlené. Jenom takové povídačky." řekl zrzek. Tedy zrzků tady bylo hodně, mám na mysli toho s jizvami na obličeji.Relikvie smrti? O nich jsem v životě nikdy neslyšela.
"Mnoho lidí si to myslí, dokonce i já si to myslela, ale jsou skutečné." řekla dívka s hnědými vlasy rozcepýřenými do všech stran, s tím by zapadla mezi oba Potteri raz dva, a bylo na ní vidět pokročilé těhotenství.
"Takže Kámen vzkříšení, Bezová hůlka a Neviditelný plášť existují?" zeptal se další zrzek. Tentokrát měl delší vlasy a ruku jako by měl od něčeho popálenou.
Harry přikývl na souhlas.
"Kdo je má?" zeptal se zrzek s brýlemi.
"Jejich vlastníkem jsem já." odpověděl Harry. Ale než stačil kdokoli něco říct pokračoval. "Hůlku jsem vrátil Brumbálovi-"
"Brumbál měl Bezovou hůlku?" řekla Molly.
"Ano. Získal ji od Grindelewalda." řekla hnedovlasá těhotná dívka.
"Kámen jsem zahodil." pokračoval Harry.
"Proč?" vykřikli skoro všichni.
"Protože nechci aby se někdo další zbláznil."
"Ale mohli jsme znova vidět Freda." řekl chlapec podobný Fredovi.
"Uvidíš neboj." na obličejích všech se objevil šokující výraz. "No a plášť se v mé rodině dědí už několik staletí."
"Jak si to myslel tím 'uvidíš ho'." zeptal se klon Freda. Tohle musí být George.
"Dnes se u mě objevila Smrt."
"Harry. Tohle je ten nejblbější vtip co si kdy udělal." řekl George.
"Smrt mi řekla, že vrátí zpět do života deset lidí a ještě něco k tomu. Vrátilo se jich zatím šest." začal vysvětlovat Harry.
ČTEŠ
RETURN 《FF - HP》
FanfictionDruhá kouzelnická válka skončila. Co se stane když James s Lily se vrátí zpět k životu? Vrátí se i někdo jiný? A uvěří Harry, že jeho rodiče jsou zpět? Předem upozorňuji na gramatické chyby. Velice pomalé vydávání kapitol. #1 v #ronweasley (3.11.202...