ELEVEN

1.1K 49 13
                                    

POHLED LILY
Právě jsem si povídala s Ginny o tom, jak se poznala s Harrym, jak se dali dohromady, kdy si dali první pusu, jak ji Harry požádal o ruku, a o dalších věcech, které jsem potřebovala vědět, když v tom do místnosti před Ginny vběhl stříbrný jelen.

"Gin. Vem prosímrodiče a Siriuse, klidně vem i Remuse, Doru s Teddym pokud budou chtít, a pojďte zpět na Grimmauldovo náměstí 12. Mám tu hlavně pro tátu překvapení."

Dořekl jelen a zmizel.

Ginny se zvedla ze židle a otočila se na mě. "Vypadá to, že musíme jít." přikývla jsem a také se zvedla.

Vešli jsme do obýváku ve kterém jsme našli Jamese se Siriusem, jak si hrají s malým Jamesem. Musela jsem se usmát. Ještě před chvílí si takhle hráli s Harrym a teď si hrají s jeho synem. Tolik jsme propásli. Nejvíc mě na tom mrzí, že jsem neviděla vyrůstat svého syna.

Ginny došla až k nim a malého Jamese jim vzala. "No taaaak. Prosím." udělal na ni Sirius psí oči.

"Ne. Musíme jít." zavrtěla hlavou.

"Kam jdete?" zeptal se James.

"Domů. A vy tři," ukazovala prstem mezi mnou, Jamesem a Siriusem. "jdete se mnou. A ještě musím sehnat Remuse. Nevíte kde je?"

"Nahoře s Tonks-Dorou, sakra budu se muset naučit ji říkat Dora." zanadával Sirius.

Ginny i s malým Jamesem se vydala nahoru za Remusem.

"Co se děje?" zeptal se mě James.

"Harry poslal patrona s tím, že se máme vrátit domů."

"Stalo se něco?"

"Kdybych to věděla tak vám to řeknu."

O pár minut později seběhnul po schodech dolů Teddy a za ním hned jeho rodiče s Ginny a malým James v její náručí.

"Tak můžeme jít?" zeptala se Ginny. Všichni přikývli. "Dobře." Ginny došla ke krbu a vzala větší květináč. "Pořadí si určete jak chcete."

První se přiřítili k letaxu Sirius s Jamesem. Musela jsem protočil očima, nikdy se ti dva nezmění. I když musím uznat, že trošičku, ale vážně trošičku oba dva trochu dospěli.

První nakonec vběhl do krbu Sirius a za ním hned James. Pak šla Dora, Teddy a jejich skupinu uzavíral Remus.

"Jen běž. Já půjdu poslední." pobídla mě Ginny.

Usmála jsem se na ni a vzala si z květináče hrst letaxu a vstoupila do krbu.

"GRIMMAULDOVO NÁMĚSTÍ 12." zařvala jsem a pohltily mě zelené plameny. Po chvíli točení jsem stála v bílé kuchyni. Odstoupila jsem od krbu, aby Ginny měla prostor.

Po asi dvou minutách z krbu vystoupila i Ginny.

POHLED HARRY
Měl jsem snězenou polovinu hrušky, když z krbu vyskočil Sirius a hned za ním táta, který hodil ukázkový držkopád. Musel jsem se smát.

Konečně z krbu vyskočila i Ginny s naším synem v náručí.

"Harry co to máš?" zeptala se mě mamka s pozdviženým obočím.

"Oběd." odpověděl jsem a zakousl se do své hrušky.

"OBĚD? HRUŠKU? To je tvůj oběd? Okamžitě ti udělám nějaký pořádný oběd."

"Mami to je dobrý, vážně." snažil jsem se jí uklidnit. "Když tak si k večeři dám dvakrát tolik, jestli tě to uklidní. Ale teď mám ještě práci."

"Do práce, milej zlatej, už nejdeš. Zůstaneš pěkně tady. Dnes si lítal až až." ukázala na mě prstem.

"Taky dnes do práce nemám v úmyslu se vracet. Ale práci mám ještě tady."

"Harry kdo se vrátil?" zeptala se Gin.

"Vrátili se další tři lidé a jsou nahoře v pokojích."

"Proč pro ně nejdeš?" zeptal se Sirius.

"Chci vás jenom poprosit, aby jste nechali hůlky schované a nekřičeli na ně. Jsou otestovaní Veritaserem tak jako vy. Ale jestli si nebudete jisti tak se jich klidně zeptejte na jakoukoliv otázku." všichni přikývli na souhlas a já poslal dva patrony se zprávou, že můžou jít dolů. Jsem líný se zvednout a jít všechny ty schody nahoru a dolů. Taky proč bych to dělal, když můžu vzít hůlku a poslat zprávu?

Po ani ne minutě jsem uslyšel na schodech kroky.

První do kuchyně vstoupila Euphemie s Fleamontem. Dědovi rodiče museli dědu vážně nenávidět. Takové jméno, to kdo ho vymyslel.

"Mami. Tati." zašeptal táta. Děda s babi už nečekali ani chvíli a rozběhli se, no spíš rozešli se rychlou chůzí, ke svému synovi ho obejmout.

"Marlene." zašeptal Sirius, když uviděl brunetku stát ve dveřích.

RETURN 《FF - HP》Kde žijí příběhy. Začni objevovat