-04- Double dating?

759 20 1
                                    

Gabrielle POV

Ik kwam terug van een super mooie wandeling langs een rustig strandje met Harry. We hadden het gehad over ons verleden, ons heden, en de toekomst natuurlijk. Harry had de hele weg mijn hand vast gehouden. Het voelde vertrouwt bij hem om de buurt. Terwijl we naar onze badhanddoeken liepen, keek ik op. 'Waar is de rest?' 'Geen flauw idee.' antwoordde Harry en pakte zijn spullen op. 'Ga je mee?' vroeg hij. 'Waar naar toe?' 'Het restaurantje hier tegenover. Beste eten ever!' zei hij met een grote glimlach, en pakte weer mijn hand. 'Oké, klinkt goed.' zei ik. 'Hoe laat ben jij daar?' 'Over een uurtje?' 'Oké, awesome.' zei Harry, en gaf me opeens een kusje op mijn wang. Ik glimlachtte en omhelsde hem. 'Tot zo.' zei ik met een rood hoofd, en we scheidden onze wegen.

Bailey POV  

Eindelijk hadden Louis en ik een rustig en gezellig tafeltje gevonden. De kaarsjes stonden al aan. Louis schoof de stoel voor me, en ging tegenover me zitten. 'Wat wil je eten?' vroeg hij. 'Hetzelfde als jij. Aangezien jij hier al vaker bent geweest.' antwoordde ik. Louis lachtte. 'Komt voor elkaar.' Hij gaf een seintje aan de ober, die daarna onze kant op liep. Terwijl Louis aan het bestellen was, zat ik naar buiten te kijken. Het was al zeven uur geweest, en nog steeds was het licht. Opeens zag ik Harry aan komen lopen. 'Wat doet hij hier?' vroeg ik aan Louis. Hij keek om. 'Oh. Geen flauw idee.' Harry kwam binnen lopen. Louis zwaaide naar hem. Hij liep naar ons toe. 'Hey, mate. Heb je plezier met je meisje?' zei hij met een plagerig hoofd. 'Zeker weten.' zei Louis en keek mij met een glimlach aan. Ik glimlachte natuurlijk terug. 'Maar wat doe jij hier, mate? vroeg Louis. 'Ik wacht op mijn love.' antwoordde Harry. 'Zo zo, laat me raden. Gabrielle?' 'In een keer goed, mate.' Oké. Gabrielle had haar woordje 'dus', en de jongens hadden hun woordje 'mate'. Harry ging naast Louis zitten. Intussen zagen we Gabrielle ook al aan komen lopen. Ze liep naar binnen, en keek rond. 'Gab, hier!' riep ik. Ze liep naar ons toe. 'Huh, wat doen jullie nou weer hier?' 'Ook hallo.' zei Louis droog. Harry gaf haar een knuffel. Toen kwam ze naast me zitten. 'Wat wil je hebben, sweety?' vroeg Harry. 'Uuhh, doe maar hetzelfde als jij.' Louis schoot in de lach. 'Jep, jullie zijn zeker tweelingzusjes.' 'Wat dan?' vroeg Gabrielle. 'Je zus antwoordde zo net precies hetzelfde.' 'Owh, haha.' Harry liep naar de ober.

Even later hadden we ons eten op, en besloten nog een drankje na te doen. Of twee. Of drie. Of vier. Uiteindelijk werden het er zelfs zes. Zoveel had ik nog nooit gedronken, maar met anderen erbij was het een stuk leuker om te doen, en het ging ook makkelijker. Hoewel Gabrielle en ik nog een beetje nuchter waren, zagen de jongens er vrij aangeschoten uit. We moesten ze zelfs helpen om een beetje normaal het restaurant uit te komen. 'Can I sleep with you?' vroeg Harry steeds. 'No, je moet gewoon naar je hotel gaan.' had Gabrielle gezegd. 'But babe, dan ben ik zo alleen.' 'Je hebt de jongens toch nog?' Harry was al half in slaap gevallen.

Intussen waren we weer, na veel sjouwen, aangekomen in het hotel van de jongens. We liepen de lift in. 'Waar zijn we, babe?' vroeg Louis. 'In de lift.' zei ik en tilde hem iets omhoog. We stapten de lift uit, en liepen door de gang. 'Wat is jullie nummer, Louis?' vroeg ik. 'Jullie hebben onze nummers toch al?' zei hij met een dronken lach. 'Nee, het nummer van jullie hotelkamer.' 'Ohw, 27 volgensnmij.' We liepen richting kamer 27. We openden de deur en legden ze op bed. Dat deden we wel zachtjes, want Liam, Niall en Zayn sliepen al. 'Join me, babe.' zei Harry. 'Ssstttt, no. Ik ga nu weer.' zei Gabrielle. 'Why, honey, why?' Ik wenkte Gabrielle dat ze mee moest komen. 'Bye guys, sleep well.' zei ik en liep samen met Gabrielle de deur weer uit. Op weg naar ons strandhuisje.

It's not what it looks like - One Direction {DUTCH FANFIC}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu