Bailey POV
De dokter kwam naast Niall zitten. Louis en ik besloten om even naar de gang te gaan. Op de gang, zag ik dat Louis zich niet zo goed voelde. 'Liefje, er is vast niks ernstigs aan de hand.' zei ik om hem gerust te stellen. 'I hope so, darling.' zei Louis, en legde zijn hoofd op mijn schouder, waar na ik er een kusje op gaf. Me hoorden dat we naar binnen mochten. We schrokken, aangezien de dokter en Niall er niet zo blij uit zagen. Met een pijnlijk gevoel in mijn onderbuik kwam ik weer naast Niall zitten. 'Jullie vriend heeft een fractuur aan het bovenste deel van het scheenbeen. Dit betekent dat zijn botten zijn ontwricht, en dus net niet zijn gebroken. Dit komt vaak voor bij jonge mensen die een harde trap of klap te verduren hebben gehad.' zei de dokter. 'Is dit nog te herstellen?' vroeg Louis lichtjes bezorgd. Wat natuurlijk erg logisch was. Ik bedoel, Louis was een goede vriend van Niall. 'Gelukkig wel. We kunnen deze fractuur behandelen met een gips of spalk.' antwoordde de dokter. 'We kunnen vanmiddag het gips al plaatsen.' ging hij verder. 'Oké, thanks doc!' zei Niall met een klein glimlachje. 'Het gips kan binnen 4 weken weer eraf als alles goed gaat.' zei de dokter. Hij gaf ons een hand, en liep toen weer de kamer uit. Louis stond op en gaf Niall een boks. 'Ppff, kun je nooit meer zo ernstig kijken? Ik dacht even dat je been eraf moest worden gehaald.' zei hij. 'In het gips moeten is ernstig genoeg hoor, mate.' zei Niall, en pakte nu een sandwich. 'Zo lang je maar kan eten is alles nog goed, he Niall?' zei ik lachend.
Louis en ik liepen weer uit het ziekenhuis. 'Niall geeft me een belletje als het gips erom zit.' zei Louis. 'En dan? Race je er dan heen om een foto te maken?' vroeg ik giechelend, terwijl Louis mijn hand steeds strakker vast hield. 'Foto maken en lachen.' zei hij, en tilde me op. Hij gaf een klein kusje en zette me toen weer neer. 'Zullen we een ijsje halen?' vroeg ik. 'IJsjes.' zei Louis met nadruk. 'Ja ja ja, kom nou maar.' zei ik lachend, en trok hem mee.
Gabrielle POV
Harry en ik liepen met natte kleren door de binnenstad van Willemstad. Overal keken mensen ons raar na, alsof we wilde dieren waren of zo. Eigenlijk vonden we dit wel grappig, en lagen dan ook continue in een deuk.
Toen we bij het strandhuisje aankwamen, liep ik naar de slaapkamer, en trok mijn kleren uit. Toen ik in nog in mijn broek en bh stond, voelde ik warme adem in mijn nek. Het was Harry, die inmiddels ook zijn doorweekte t-shirt had uitgetrokken. Hij legde zijn handen op mijn heupen, en draaide me om. 'We kunnen ook gewoon in deze outfits een filmpje kijken hoor.' zei hij, en drukte een kusje op mijn lippen. 'Alles kan.' zei ik, en trok hem lachend mee. Ik ging liggen op de bank en Harry viel over me heen. Terwijl hij mijn broek probeerde uit te trekken, probeerde ik de afstandsbediening te pakken te krijgen. Toen ik dat stomme ding na wat moeite te pakken kreeg, drukte ik de tv aan. Harry had inmiddels mijn broek uitgekregen, en mijn badjas voor me gepakt. 'Dankje, lieverd.' zei ik, en gaf hem een kusje. 'Do you have a t-shirt for me?' vroeg Harry lief. 'No. Ik ben geen jongen, weet je.' zei ik lachend. 'Pak de badjas van Bailey anders maar.' zei ik terwijl ik langs de kanalen zapte. Harry liep lachend naar de slaapkamer, en kwam even later terug in de badjas van Bailey. Aangezien Baileys badjas, roze met rode hartjes was, kon ik mijn lach niet inhouden. Harry schoot ook in de lach, en kwam weer bovenop me liggen. 'Dit word nog een gezellig middagje.' zei hij, en legde zijn hoofd in mijn nek. Dit word zeker nog een gezellig middagje, dacht ik. Ik sloot even mijn ogen, en genoot van Harry's gezelschap, en van de zachte achtergrondgeluiden.
Bailey POV
'Ik heb een berichtje van Niall!' schreeuwde Louis opeens in mijn oor. Terwijl ik mijn ijsje nog net niet uit mijn handen had laten vallen, keek ik snel op het schermpje van Louis' mobiel. 'Haha, logisch dat zijn been nu zwaar en lomp aan voelt.' lachtte Louis. Snel stonden we op, en gingen op weg naar Niall en zijn been die in het gips zat.
JE LEEST
It's not what it looks like - One Direction {DUTCH FANFIC}
FanficBailey en Gabrielle zijn tweelingzusjes. Ze zijn allebei 17 jaar, en wonen in Los Angeles. Op een dag, lukt het Gabrielle om een reis te boeken. Waar naar toe? Curacao! Gabrielle had namelijk vernomen dat de jongens van One Direction hun vakantie da...