Bailey POV
In het lokale cafétje zaten we met zijn allen aan een baco. De jongens, maar vooral Harry, namen het ene na het andere glas. 'Jongens, wij zijn niet weer van plan om jullie naar jullie hotelkamer te slepen.' zei ik lacherig. 'Zet dat maar in de planning dan.' zei Louis en sloeg een arm om me heen. Daarna begon hij te zingen. 'I wanna be last, yeah, baby let me be your, let me be your last first kiss.' En hij gaf me drie zoenen. Oké, hij was nogal aangeschoten. 'Zullen we zo gaan? Een avondje voor ons tweeën?' vroeg ik. Louis reageerde niet. Waarschijnlijk omdat hij dus dronken was. 'Andere keer dus..' zei ik, en bestelde een gewone cola.
Zayn was intussen naast me komen zitten. Ik was blij dat alles weer normaal was, en dat we gewoon weer konden praten. 'Wat ben ik opgelucht dat ik niet in dat vliegtuig gestapt ben..' zei hij. 'Anders ik wel. Ik wou niet dat je vakantie verpest werd door mij.. Sorry.' 'Heb je niet gedaan.. Ik reageerde gewoon overdreven.' Ondertussen zat Louis aan mijn nek te hangen. 'En terecht. Maar ik wil wel gewoon vrienden met je zijn.. Oké?' zei ik. 'Oké. Maar kunnen we op zijn minst het etentje overnieuw doen?' vroeg Zayn. 'Tuurlijk. En je hebt me nog steeds niet horen zingen, haha.' 'Oh nee, dat is waar ja, haha. Heb je toevallig je gitaar bij je?' 'Ligt in het strandhuisje.' 'Haal hem even op dan, dat is fun!' 'Nee, het is al donker gek.' 'Dan loop ik toch gewoon met je mee?' stelde Zayn voor. Ik zat te twijfelen. Wilde Zayn nou meer dan vriendschap met haar, of was dit om het goed te maken? 'Mmm, oké, is goed.' Terwijl Louis met Harry en Niall zat te kloten, liepen Zayn en ik uit het cafétje.
Onderweg, had ik Zayn verteld dat ik gisteren geprobeerd had om met mijn gitaar mee te zingen, maar dat het nergens naar klonk. Zayn geloofde dit niet, en vroeg of ik zonder gitaar een stukje kon zingen. 'Wacht jij nou maar gewoon, nieuwschierig kind.' zei ik, en porde hem in zijn buik. 'Pfiew, strak buikje hoor.' zei ik. Van binnen sloeg ik mezelf voor mijn hoofd. Waar was ze mee bezig? Een beetje te lopen flirten terwijl mijn vriendje zo dronken als een walrus was. 'Vind je? Dan heeft de sportschool toch nog nut gehad.' zei hij en liep voor mij uit naar de voordeur van het strandhuisje. Hij hield de deur voor me open. We liepen naar binnen. Terwijl ik mijn gitaar pakte, sloeg Zayn ineens op mijn kont. Ik draaide me in een ruk om. 'Pardon?' 'Sorry.. Maar je hebt wel een strak kontje hoor.' Met een diepe zucht liep ik naar de bank. 'Zayn.. Dit kan gewoon niet hoor.' 'Alles kan.' zei Zayn en kwam naast me zitten. 'Ik snap dat je een beetje aangeschoten bent, maar ik ben met Louis, snap je? Ik dacht dat we dit deden als vrienden.' 'Doen we toch ook?' 'Nou, vrienden slaan elkaar niet op de kont, als je het mij vraagt.' 'Ik had toch al sorry gezegd?' 'Ja, maar.. Whatever.' We kwamen hier immers ook om naar mijn lelijke gekrijs te luisteren, dus ik pakte mijn gitaar op mijn schoot. 'Welk liedje wil je horen?' vroeg ik. 'Taken.' 'Oké.' Ik bloosde lichtjes. Na dat ik mijn gitaar had gestemd, begon ik te spelen. En zachtjes te zingen. Ik zag Zayn glimlachen, en niet kort daarna begon hij mee te zingen.
Na het nummer, legde ik mijn gitaar weg, en schonk wat drinken in. 'En jij zegt dat je niet kan zingen?' vroeg Zayn. 'Vond jij van wel dan?' 'Ja! Hoezo ben jij nog niet beroemd?' Ik bloosde en kwam naast hem zitten. 'Beroemd zijn is niks voor mij.' Opeens ging mijn mobiel af. Het was Gabrielle. Ik drukte op 'antwoorden'. 'Hey Gabs.' 'Ja hey. Waar ben jij?' 'In het strandhuisje.' 'Mmm, en Zayn is ook mee?' 'Ja..' 'Bails! Je dronken vriendje zit hier en jij haakt aan met iemand anders?' 'Neehee! Hij wou me horen zingen.' 'Ohw. Maar verder niets?' 'Nee, verder niets.' 'Oké, komen jullie zo deze kant op? Ik ga niet die vijf dronken lappen in mijn eentje naar hun kamer slepen.' 'Nee, ik kom er aan. En Louis kan toch gewoon met mij mee? En Niall met jou?' 'Louis, ja. Maar Niall, nee. Ik heb niks meer met hem.' 'Huh? Wat nou weer?' 'Leg ik nog wel uit, maar kom nu hier heen, want de jongens beginnen irritant te worden.' 'Oké, ik kom er aan..'
Ik hing op, en seinde Zayn dat hij mee moest komen.
Bij het cafétje aangekomen, zag ik dat Gabrielle, Liam en Niall al vasthield. 'Zo, dat werd tijd zeg. Als jullie nou Louis en Harry doen?' zei ze. 'Oké, ik breng Louis vast naar het strandhuisje. Zie ik je daar?' vroeg ik aan Gabrielle. 'Ja, toppie. Doei.' 'Daag.' Ik zwaaide iedereen gedag, en strompelde toen, met Louis om mijn nek, weer terug naar het strandhuisje. Daar aangekomen, legde ik Louis zachtjes op bed. 'Can you take my shirt off for me? It's so warm out here.' vroeg hij vermoeid. 'Sure.' antwoordde ik, en trok zijn shirt over zijn hoofd. 'Better?' 'Better.' Ik verwisselde mijn jurkje voor een oversized t-shirt, borstelde mijn haren, poetste mijn tanden, en kwam naast Louis liggen. Ik sloeg een arm om hem heen, en hij kwam tegen mijn nek aanliggen, waarna hij er een kusje op gaf. Niet veel later, lag hij te slapen. En ik ook.
JE LEEST
It's not what it looks like - One Direction {DUTCH FANFIC}
FanficBailey en Gabrielle zijn tweelingzusjes. Ze zijn allebei 17 jaar, en wonen in Los Angeles. Op een dag, lukt het Gabrielle om een reis te boeken. Waar naar toe? Curacao! Gabrielle had namelijk vernomen dat de jongens van One Direction hun vakantie da...