-28- Irresistible

385 14 1
                                    

Bailey POV

Ik was nog even mijn haar aan het borstelen, toen ik geklop op de deur hoorde. Dat moest Zayn zijn met de pizza's. Ik legde mijn borstel weg, en liep met een raar gevoel in mijn onderbuik naar de deur. Ik opende deur, en rook gelijk de heerlijke geur van de pizza's. 'Hier is u bezorging. Dat wordt dan $7 graag.' zei Zayn met een glimlachje. 'Ja, dankje. Kom binnen jij.' lachtte ik. Zayn liep me achterna, en plofte op de bank. 'Ik pak even twee borden en wat bestek.' zei ik. Ik liep naar de keuken en hoorde dat Zayn de tv al had aangezet. Kort daarna ging mijn telefoon. Ik keek op het schermpje. Oh, shit. Het was Louis. Ik liep snel langs de woonkamer door naar de slaapkamer, en nam op. 'Hi, Louis!' 'Hey, babe. Ik wou je stem weer even horen.' 'Haha, wat lief van je. Kon je niet wachten tot vannacht?' 'Ja, dat duurt nog zolang..' 'Haha. Waar ben je nu dan?' 'In het hotel, voorbereidingen tref ik pas tegen 1 uur vannacht.' 'Oeehh, ik heb er zin in!' 'Mooi zo, liefje. Tot vannacht dan!' Voor dat ik iets terug kon zeggen was de verbinding alweer verbroken. Dus ik besloot om me maar weer te focussen op Zayn en de pizza's. Ik liep weer uit de slaapkamer, en pakte de borden uit de kast, en het bestek uit de bovenste la. Waarna ik naast Zayn kwam zitten in de woonkamer. Zayn legde voorzichtig de pizza's op de borden, en gaf toen een bord aan mij. 'Bon apetit.' zei hij, en nam toen gelijk een hap van zijn pizza. 'Voelt dit ongemakkelijk voor je?' vroeg hij kort daarna. 'Een beetje, ja..' 'Kijk, ik weet dat je met Louis gaat, maar we hebben nog niet echt de kans gehad om elkaar te leren kennen..' zei Zayn terwijl hij dichterbij mij schoof. Ik schrok hiervan, en schoof weer wat verder. Maar dat had geen zin, aangezien hij gewoon weer dichterbij schoof. 'Zayn...?' 'Wat is er?' 'Dit kan echt niet hoor.' 'Ik zag je de vorige keer in het ziekenhuis wel blozen hoor.' Ik schrok opnieuw. Shit, hij had het dus wel gezien. 'Eerlijk zeggen, vind je me leuk?' vroeg hij fluisterend in mijn oor. Ik voelde fijne rillingen over mijn rug. Ik stond stil in dit moment, en wist even niet meer wat ik moest doen. Kort daarna, voelde ik Zayns lippen tegen de mijne aan. Terugtrekken deed ik niet, Zayn was onweerstaanbaar..

Gabrielle POV

Ik en Liam lagen nog steeds in het zand. 'Dankje.' zei Liam. 'Haha, jij bedankt.' zei ik terug. Ik rolde over hem heen, zodat ik nu op hem lag. Daarna beet ik op mijn lip, en gaf hem weer een zoen. Voor de zoveelste keer was ik verliefd. 'Will you be my girlfriend?' vroeg Liam ineens. 'Yes, I will, Liam.' zei ik, en we zoenden nog een keer. Daarna stonden we lachend op, en liepen nog een stukje over het strand. Hand in hand..

Bailey POV

Terwijl ik nog steeds een beetje in shock was, trok Zayn weer terug. Daarna kwam hij weer naar mijn oor. 'Vond je het lekker?' fluisterde hij. Ik kon me niet meer beheersen en legde mijn hand tegen zijn nek aan, duwde hem naar achter, en begon hem nu te zoenen. Ik hoorde dat Zayn buiten adem kwam, dus trok weer terug. Maar Zayn vond het blijkbaar niet genoeg. Hij duwde mij nu naar achter, en begon me weer volop te zoenen. Daarna tilde hij me op, en liep naar de slaapkamer. Hij vroeg met zjin lichaamstaal voor toestemming, en ik stemde toe. Daarna gooide hij me op bed, en kwam over me heen liggen..

Gabrielle POV

'We moeten het wel gelijk aan iedereen vertellen, haha.' zei ik, terwijl ik met mijn voeten wat nat zand probeerde weg te trappen. 'Tuurlijk, wat gebeurt is, mag niet meer gebeuren.' 'Inderdaad.' zei ik lachend. We waren aangekomen bij het strandhuisje. Ik opende de deur, en liep samen met Liam naar binnen. Toen ik mijn tas had neergezet, hoorde ik geluid uit de slaapkamer komen. 'Dat meen je niet, he? Kunnen Bailey en Louis dat niet ergens anders doen?' vroeg ik geïriteerd. 'Zullen we dan ergens anders heen gaan?' vroeg Liam. 'Graag. Maar waar wil je heen dan?' 'Hotelkamer?' 'Is goed. Beter dan hier tenminste.' lachtte ik, en samen liepen we weer het strandhuisje uit.

It's not what it looks like - One Direction {DUTCH FANFIC}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu