Louis POV
Ik liep het restaurant binnen, ik hoorde namelijk van Harry dat Zayn daar was. Wat ik raar vond. Hij had namelijk beloofd om een potje voetbal met ons te spelen bij het strandje. En nu loopt hij zich weer ergens vol te vreten. Ik keek door het restaurant. Geen Zayn te bekennen. Misschien moest ik ergens achterin gaan kijken. Ik liep naar achter. Opeens viel mijn blik op een meisje. En niet zomaar een meisje, maar Bailey! Wat ik raar vond, aangezien ze zei dat ze iets ging doen met Gabrielle. Toen ik in haar richting liep, zag ik tot mijn grote verbazing, dat Zayn er tegenover zat! Wat moest dit betekenen?! Ik zag dat Bailey richting het toilet snelde. 'Bailey!' schreeuwde ik haar achterna. Maar ze was al weg. Ik ging tegenover Zayn zitten. 'Wat heeft dit te betekenen? Hoezo zit je hier? Tegenover MIJN meisje?' 'Rustig mate. Het is vriendschappelijk.' antwoordde Zayn. 'Ik moet rustig doen? Hoezo vriendschappelijk?' Nu werd ik echt boos. 'Je had ook nog eens beloofd om te voetballen, sukkel.' Ik zag dat Zayn ook een beetje boos werd. 'Oké, ja. Ik weet het. Kun je nou weer gaan?!' 'Nee, idioot. Ik wacht op Bailey.'
Bailey POV
Ik probeerde door de klapdeuren te zien, of Louis er nog was. Oké, dit gedoe was echt kinderachtig. Ik besloot om terug naar het tafeltje te lopen. En inderdaad, daar zat Louis nog. Gelijk toen hij mij zag, stond hij op.'Waarom, Bailey?' vroeg hij. 'Het is niet wat je denkt dat het is..' 'Oh nee, wat is het dan?' Van de toon die Louis aansloeg, werd ik een beetje bang. 'Ge-ge-woon.. Ik wilde hem ook beter leren kennen, net zoals ik bij jou heb gedaan..' stotterde ik. 'Dus die zoen betekende niks voor je?' 'Dat weet ik dus nog niet.' 'Hoe bedoel je nou, Bailey? Je wacht zeker tot je met Zayn hebt gezoend, en dan ga je ons vergelijken ofzo?' 'Nee! Zo bedoel ik het helemaal niet!' 'What the hell bedoel je dan?!' 'Ik vind jullie allebei leuk, daarom wil ik erachter komen wie ik leuker vind.. En dat doe ik zonder gezoen..' Louis leek weer een beetje te kalmeren. Zayn stond nu ook op. 'Dus Louis zoen je wel, en mij niet?!' vroeg hij. 'That's right, mate.' zei Louis met een glimlachje, en sloeg opeens een arm om me heen. Nu snapte ik het helemaal niet meer. 'Ik ga, zoek het maar uit met zijn tweeën.' zei Zayn en liep met grote passen weg. Ik stond hem verbijsterd na te kijken. Ik begon te huilen. Louis pakte me na enige tijd twijfelen, stevig vast in zijn armen. Dat voelde weer zo vertrouwd. Toen ik weer een beetje bijgekomen was, liet ik los. 'Moet jij niet voetballen?' vroeg ik. Louis lachtte. 'Eigenlijk wel, maar jij bent belangrijker dan wat dan ook.' Aaahh, dat was zo lief. 'Thanks Louis.. Dus je bent nu niet meer boos?' 'Toen ik begreep waarom je het deed, niet meer.' zei hij, en gaf me een kusje op mijn voorhoofd. 'Oké, fijn. Ga nu maar voetballen, haha.' zei ik. 'Weet je het zeker?' 'Heel zeker.' 'Oké dan. Moet ik meelopen naar het strandhuis?' 'Nee hoor, hoeft niet.' Ik lachtte. Louis gaf me een zoen, en zo liepen we het restaurant uit.
Gabrielle POV
Het stadje was groter dan verwacht. Overal waren mensen aan het schreeuwen. Ik had een gelukje; er was daadwerkelijk uitverkoop! Ik liep al te sjouwen met vijf tassen. Jammer dat Bailey er niet bij kon zijn.. Maar ja, die zat nou lekker te dineren met Zayn. Ineens hoorde ik mijn telefoon. Ik keek, en ik zag dat ik een whatsapp-berichtje had. Van Niall. Ohja, shit.
- Niall: Waar ben je? Ik wacht op je. X
Hoezo nou weer dat 'xje' erachter? En wat moest ze nou antwoorden?
- Gabrielle: Ik ben in stad. Uitverkoop.
- Niall: We gingen toch wandelen?
- Gabrielle: Ja, maar uitverkoop is niet voor altijd. Wandelen kan nog wel even wachten, toch?
- Niall: Oké. Op jou wacht ik altijd. ;)
Pppfftt, sukkel. Hij moet niet denken dat het ooit iets kan worden tussen ons.
- Gabrielle: Oké. Mooi zo, ik zie je wel weer.
- Niall: Wil je vanavond mee naar de club?
Haha, nee dus.
- Gabrielle: Nee, sorry. Ik ga vroeg slapen vandaag.
- Niall: Oh oké. Nou, slaap lekker dan. X
- Gabrielle: Thanks. x
Ik deed mijn mobiel weer in mijn zak, en liep het stadje uit. Zo, richting het strandhuisje. Dan maar eens afwachten hoe de 'date' met Zayn was verlopen.
JE LEEST
It's not what it looks like - One Direction {DUTCH FANFIC}
FanfictionBailey en Gabrielle zijn tweelingzusjes. Ze zijn allebei 17 jaar, en wonen in Los Angeles. Op een dag, lukt het Gabrielle om een reis te boeken. Waar naar toe? Curacao! Gabrielle had namelijk vernomen dat de jongens van One Direction hun vakantie da...