-40- Welcome back

61 5 0
                                    

Bailey POV

'Ok, jongens, ik ga even in bad.' zei ik en liep naar de badkamer. 'Moet ik met je meegaan liefje?' vroeg Louis met een lief stemmetje. 'Super lief, maar hoeft echt niet hoor.' 'Echt niet?' 'Nee.' 'Echt écht niet?' Ik gaf Louis een speelse blik en een knipoog en liep toen zonder iets te zeggen de badkamer in. Wat was het ook een klein drolletje af en toe. Maar wel een lief drolletje.

Gabrielle POV

Ik zag Bailey de badkamer in gaan en vond dit het perfecte moment om alle jongens te vertellen over de surpriseparty. Waar Harry, Niall en Zayn uithingen wist ik niet, maar die belde ik zo wel even. Liam wist het natuurlijk al en wist al wat ik ging zeggen. 'Louis.' 'Ja?' vroeg hij terwijl hij zijn tweede cola blikje pakte. 'Liam en ik hebben voor vanavond dus iets heel erg leuks voor Bailey georganiseerd, een soort surpriseparty, weetjewel.' zei ik en schoof opzij. Louis kwam naast me zitten. 'Vet leuk!' riep hij in een keer. 'Wie komen er allemaal?' Ik moest mijn lach inhouden. 'Gewoon de rest van de jongens, we kennen niet de hele rambam op dit eiland snapje.' zei ik lachend. 'Oké, zolang er maar genoeg cola is.' zei Louis en liep naar de slaapkamer van Bailey. Liam sloeg zichzelf voor zijn hoofd. 'Typisch.' lachtte ik en ging bij Liam op schoot zitten. 'Ik moet even de rest van de jongens nog bellen.' zei ik. 'Ja, waar zouden die zitten eigenlijk?' vroeg Liam terwijl die door mijn haar ging. 'Geen flauw idee.' Ik toetse het nummer van Harry in en wachtte tot hij overging.

Harry POV

'Zayn, zayn, ik sta vrij!' schreeuw ik. Maar Zayn deed zelf maar een onhandige poging op het doel met Niall ervoor. Zucht. 'We zijn maar met zijn tweeën dus je staat hoe dan ook altijd vrij, mate.' zei Zayn en begon te lachen. Ik gooide lacherig de bal tegen hem aan en op dat moment werd ik gebeld. Ik zag dat het Gabrielle was. 'Jow, met Harry.' 'Hey met Gabrielle, wat zijn jullie aan het doen?' 'Gewoon voetballen hier op het afgelegen strandje, wat dan?' Gabrielle legde me het idee uit van een supriseparty en ik had gelijk weer zin in een feestje. 'We komen zo die kant op, ok?' vroeg ik nog maar Gabrielle was alweer weg. Wat een rotverbinding heb je hier ook. 'Jongens.' zei ik tegen Niall en Zayn. 'Wie heeft er zin in een feestje?' 

Bailey POV

Ik kwam de badkamer uit en liep met een klein spurtje naar mijn slaapkamer. Ik begon keihard te lachen aangezien ik daar Louis op mijn bed aantrof, half snurkend en met een open mond. Ergens was dat super schattig. Ik probeerde zachtjes te doen maar toen begon Gabrielle te schreeuwen. 'Bail!' 'Ja?' 'Je moet je wel even leuk aankleden hoor!' 'Want?' Maar ze zei al niks meer. Louis was door het gemekker van Gabrielle natuurlijk wakker geworden en keek een beetje wazig naar hoe ik me omkleedde. 'Je moet die ene jurk nemen met die paarse tinten. Staat je zo leuk.' zei Louis half dromerig en ik gaf hem een kus op zijn voorhoofd. 'Als jij het zegt.' lachtte ik en pakte mijn paarse jurkje uit de kast. Waar moest ik me nou zo leuk voor aankleden?

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Apr 11, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

It's not what it looks like - One Direction {DUTCH FANFIC}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu