Third

202 60 170
                                    

با برخورد نور خورشيد كه با بي رحمي تمام ميتابيد ، با كلافگي پلك هاش رو بيشتر روي هم فشار داد ، كمي بعد وقتي متوجه شد ديگه نميتونه بخوابه با حرص چشم هاش رو باز كرد و زير لب به زيني كه براي تمام پنجره هاي خونش پرده ي توري خريده بود فحش داد.

بعد از مسواك زدن و شستن دست و صورتش و عوض كردن لباس هاش، گوشيش رو از روي ميز كنار تخت برداشت و از اتاق خارج شد.

جلوي وروديه اشپزخونه متوقف شد و با ديدن تميزيش ابرويي بالا انداخت.

"زين؟ ليام؟"

چند ثانيه در سكوت منتظر شد اما با نيومدن صدايي شونه هاش رو بالا انداخت و به طرف يخچال رفت.

روي در يخچال برگه ي كوچيك و صورتي اي چسبيده شده بود و نوشته هايي كه روش بود لويي رو وادار به خوندنشون ميكرد، كمي به طرفش خم شد دست هاش رو پشت سرش تو هم قفل كرد.

"من و ليام امروز زود تر از سركار برميگرديم حدودا ساعت دو ، اماده باش براي نهار ميريم رستوران. جايي رو كثيف و چيزي رو خراب نكن تا ما برگرديم . توي يخچال برات صبحانه گذاشتم وقتي خورديش ظرفش رو توي ماشين ظرفشويي بذار"

به كلي يادش رفته بود كه اون دو كار و زندگي دارن ، لبخندي زد و در يخچال رو باز كرد اما با ديدن ماهيتابه اي كه وسط يخچال بود لبخندش خشك شد ، ماهيتابه رو بيرون كشيد و با ديدن نيمروي داخلش چشم هاش رو چرخوند . چرا يه لحظه اميد وار شد چيزه ديگه اي ميتونه باشه؟

"اي زينه... "

حرف خودش رو قطع كرد و نگاه در مونده اي به سقف انداخت و  زمزمه كرد:

"خدايا نيمروي يخ زده؟ خودمم بلدم نيمرو درست كنم ، اصلا زين جز نميرو چيزه ديگه اي بلده درست كنه ؟ دلم براي ليام ميسوزه"

ماهيتابه رو روي ميز گذاشت و پشت صندلي جا گرفت و مشغول خوردن شد ، حقيقتا دلش براي وقت هايي كه هر روز بعد از دوساعت كار كردن با نايل به كافه ي نزديك شركت ميرفتن و بعد از سير كردن شكم هاشون باز هم به شركت ميرفتن و تا شب در كنار هم كار ميكردن تنگ شده بود.

با ياد اوري نايل گوشيش رو از جيبش در اورد و شماره ي نايل رو گرفت. بعد از روي اسپيكر گذاشتن گوشيش، اون رو روي ميز كنار ماهيتابه گذاشت و باز هم مشغول خوردن شد.

بعد از چند تا بوق بلخره صداي هميشه شاد و مهربون نايل توي گوشش پيچيد:

"سلام لويي، خوبي؟"

لويي لبخندي زد و صداش رو صاف كرد.

"سلام رفيق، ممنون تو چطوري.. اوضاع خوبه"

A DIFFERENT SUMMERWhere stories live. Discover now